سابق مالزی PM Mahathir و هواداران جدا شده از حزب حاکم

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 9:43:40 pm گلدمن ساکس بانکداران '

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 9:43:40 pm
Malaysia, Malaysia politics, Malaysia Mahathir Mohammmed, Mahathir Mohammmed resignation, anwar ibrahim گلدمن ساکس بانکداران 'فریب خورده' مالزی بیش از 1MDB می گوید PM Mahathir محمد

سابق نخست وزیر مالزی Mahathir محمد و پسرش Mukhriz برداشته شد از حزب حاکم و پنج ظاهرا در برابر حزب قانون اساسی و اصرار به نشستن با مخالفان در مارس 18 جلسه پارلمان به جای حمایت از این حزب به رهبری نخست وزیر Muhyiddin یاسین, به گزارش رویترز،.

Mahathir و 94 بود گفت: او را به دنبال سرنگونی Muhyiddin از دفتر برای ساخت یک "backdoor آرایش" آورده است که به قدرت یک پیوند آلوده حزب را رد کرد و رای دهندگان در انتخابات در سال 2018 است.

در نامه منتشر شده به طور گسترده ای در رسانه های اجتماعی این حزب اعلام کرد که Mahathir به طور خودکار متوقف می شود یک عضو پس از او ساخته شده است یک نمایش از رد Muhyiddin رهبری به عنوان نخست وزیر و رئیس حزب با نشستن با مخالفان هنگامی که مجلس هفته گذشته.

دستیار Muhyiddin تایید نامه معتبر.

Muhyiddin هنگامی که ستوان مورد اعتماد به Mahathir غیر منتظره ظهور به عنوان نخست وزیر در ماه مارس پس از جعل اتحاد با سابق حزب حاکم ایالات مالزی سازمان ملی برای به دست آوردن اکثریت پارلمانی است.

مخالفان او را متهم کرد از سرقت برق توسط تغییر اتحاد به جای درآمد آن را در صندوق های رای است. Mahathir که استعفا از نخست وزیری در ماه فوریه به عنوان چند قومی ائتلاف حاکم فرو ریخت گفت: او را به دنبال رای اعتماد در Muhyiddin رهبری است.

(با ورودی از رویترز)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب