جفری اپستاین کاردانی Ghislaine ماکسول دستگیر

توسط: AP | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 7:35:08 pm جفری اپستاین کشته های خود را در یک فدرال بازداشتگاه

توسط NEWSATROPAT در 12 تیر 1399
توسط: AP | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 7:35:08 pm
jeffrey epstein suicide, jeffrey epstein suicide case, jeffrey epstein, jeffrey epstein case, sexual abuse case on jeffrey epstein, world news, Indian Express جفری اپستاین کشته های خود را در یک فدرال بازداشتگاه در نیویورک در تابستان گذشته در حالی که در انتظار محاکمه در رابطه جنسی-قاچاق اتهامات عنوان شده علیه. (منبع: رویترز)

Ghislaine ماکسول یک شخص مقتدر در جامعه بود که متهم توسط بسیاری از زنان برای کمک به تهیه زیر سن قانونی شرکای جنسی برای جفری اپستین دستگیر شد, نیوهمشایر, اف بی آی روز پنجشنبه گفت.

ماکسول که زندگی سال با اپستین گرفته شده بود را بازداشت حدود 8:30 ق. ظ گفت: FBI سخنگوی مارتی Feely.

اپستاین کشته های خود را در یک فدرال بازداشتگاه در نیویورک در تابستان گذشته در حالی که در انتظار محاکمه در رابطه جنسی-قاچاق اتهامات عنوان شده علیه.

ماکسول متهم شد توسط بسیاری از زنان از استخدام آنها را به اپستاین ماساژ که در طی آن تحت فشار بودند و به جنسیت. کسانی که اتهامات تا به حال هرگز منجر به اتهامات جنایی. ماهیت دقیق از اتهامات عنوان شده علیه او نیست بلافاصله نشان داد.

ماکسول بارها تکذیب تخلف و نام برخی از ادعاهای او را در برابر "مطلق زباله".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب