بازنشسته دیکینسون دولت پروفسور به خدمت 10 سال در زندان

دکتر Lynn C. بورگس فرستاده شده باز خواستی گناه در ماه فوریه برای عمدا درگیر در عمل جنسی با یک جزئی که در زیر س

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399

دکتر Lynn C. بورگس فرستاده شده باز خواستی گناه در ماه فوریه برای عمدا درگیر در عمل جنسی با یک جزئی که در زیر سن 15 سال در طول یک دوره سه یا بیشتر از سه ماه محکوم شد توسط قاضی دادگاه منطقه Rhonda R. Ehlis به 20 سال با 10 سال به حالت تعلیق درآمد.

"ما خوشحالیم که با این نتیجه و قضاوت Ehlis بود بسیار متفکر و دقیق در دست زدن به این مورد" تام هنینگ, Stark County خارجه آمریکا گفت. "ما اعتقاد داریم که قاضی احساس کردند که متهم می دانست آنچه که او انجام شده بود و درک نامناسب از آن و استدلال ما بودند که سقف توصیه می شود توسط دولت بسیار در صدور حکم مشابه در این منطقه است."

با توجه به اسناد دادگاه بورگس نوازش سینه جزئی بیش از یک دوره از حدود سه سال — یک کلاس AA جنایت در ایالت داکوتای شمالی.

متهم نشان داده شد توسط جکسون Lofgren از سوهر و Lofgren در بیسمارک یک چاشنی وکیل و دستیار مورتون شهرستان وکیل دولت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Lofgren استدلال کرد که در این مدت از مجرم جنسی را درمان کافی بود یک جمله برای حبس با توجه به سابقه بورگس یک مشاجره دادگاه مخالفت با.

بورگس که ذکر شده در دیکینسون دانشگاه ایالتی وب سایت به عنوان یک دانشکده Emeriti مشغول به کار در دانشگاه شروع و در سال 1999.

با توجه به داکوتای شمالی کارگروه پیشگیری از سوء استفاده جنسی از موارد سوء استفاده جنسی یک مشکل کوتاه مدت و بلند مدت اثرات برای کسانی که قربانی شده اند. یکی در پنج دختر و یک در 20 پسران قربانی سوء استفاده جنسی از کودکان در داکوتای شمالی و با توجه به مرکز ملی قربانیان جنایت 20 درصد از زنان بالغ 5 تا 10 درصد مردان بالغ به یاد دوران کودکی تجاوز جنسی یا سوء استفاده جنسی حادثه است.

در سال 2016 وزارت بهداشت و خدمات انسانی گزارش 56,382 موارد سوء استفاده جنسی از کودکان را به دولت و خانواده سازمان های خدمات. در سال 2016 داکوتای شمالی وزارت خدمات انسانی در پاسخ به بیش از 14000 گزارش مشکوک به کودک آزاری و غفلت و داکوتای شمالی دادستانی کل (2017) گزارش 587 سوء استفاده جنسی از کودکان قربانیان.

در سال 2017 در این دوره از خدمات اجتماعی یا اجرای قانون بررسی 774 کودکان مراجعه کننده به داکوتای شمالی کودکان حمایت مراکز سوء استفاده جنسی اتهامات. با هزینه های قابل توجه برای خانواده ها و جوامع از جمله اولیه و توانبخشی هزینه های مراقبت های بهداشتی و آموزش و پرورش و رفاه و کمک به محافظت از کودکان و عدالت هزینه های سیستم عواقب ناشی از CSA در حال رسیدن به دور.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن