ساخت و ساز در حال انجام در گرند فرک' جانبازان پارک یادبود

کارگران شروع به ساخت و ساز چهار شنبه, مه 6. هنگامی که به پایان رسید به پارک خواهد شد از ویژگی های گرانیت یادبو

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399

کارگران شروع به ساخت و ساز چهار شنبه, مه 6. هنگامی که به پایان رسید به پارک خواهد شد از ویژگی های گرانیت یادبود دیوار هرم شناخت هر شاخه نظامی پناهگاه و مرکز بازدید کنندگان به نام بعد از بازنشسته نیروی هوایی سرتیپ ژنرال ال پالمر. بلوک های گرانیت حکاکی با نام Grand Forks ساکنان که در ارتش خدمت کرده است خواهد شد نصب شده در یک بعد از مرحله ساخت و ساز.

چهار شنبه پیشگامانه است که اوج سال برنامه ریزی مالی و طراحی.

"وجود دارد یک نور در انتهای تونل و آن را نه یک قطار گفت:" پالمر رئیس هیئت جانبازان پارک یادبود کمیته و اسم از این مرکز بازدید کنندگان.

پالمر گفت: او کاهش یافته است به این مرکز بازدید کنندگان به نام بعد از او بود اما outvoted در کمیته. Grand Forks شورای شهر به تصویب نام.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من با فروتنی من افتخار دارم و همه آن نوع از مسائل" پالمر گفت. "من به شما بگویم آن را بسیار افتخار."

تابستان گذشته این شهرستان را رد کرد و هفت مناقصه برای ساخت این مرکز بازدید کنندگان زمانی که آنها در آمد در بیش از $550,000. ایده این بود که شناور به مقیاس طرح در مرکز و یا از بین بردن برخی از ویژگی های آن است. پس از آن پیشنهادات در آمد پایین تر و جمع آوری کمک مالی اضافی بیش از حد. بازدید کنندگان مرکز برآورد هزینه حدود $500,000.

"ما تصمیم گرفتیم که ما نمی خواهید به قطع آنچه جانبازان شایسته" گفت: Gary, سپر, جمع آوری کمک برای پارک یادبود کمیته.

سپر گفت: کل هزینه این پارک یادبود اجرا خواهد شد در مورد $1.8 میلیون و کمیته مطرح شده است و حدود 1.3 میلیون, میان کمک های نقدی و اهدا مواد و نیروی کار. بخش عمده ای از بودجه می آید از منطقه کسب و کار و ساکنان از جمله Engelstad بنیاد که اهدا 250.000 دلار است. Grand Forks, نمایندگی خودرو Rydell اضافه شده $100,000.

حدود 700 $200 بلوک های گرانیت خریداری شده و سپر گفت که او انتظار دارد بیشتر فروخته خواهد شد.

"شهر Grand Forks, کسب و کار در گرند فرک و مردم در چنگال بزرگ شده اند بسیار سخاوتمندانه به گسل" پالمر گفت.

شهرستان کمک 150.000 دلار به این پروژه با چنگال های بزرگ شهرستان به تازگی پیکور در $10,000 برای این مرکز بازدید کنندگان. سپر گفت: این کمیته بود فکر در مورد استفاده از پول است.

"من مطمئن هستم که (عمومی), doesn't mind شهر کار با جانبازان, اما ما تا به حال مقدار زیادی از دلار اهدا شده به طوری که ما نمی باید به شیر به بیش از حد شهر بودجه" سپر گفت.

بنیاد دیوار گرانیت و هرم گذاشته شده و آنها ساخته خواهد شد در اواخر این ماه یک بار زمین است که شرکت به اندازه کافی برای حمایت از یک جرثقیل پالمر گفت.

این پارک در حال حاضر ویژگی های لنگر یو Kiska یک کشتی نیروی دریایی در طول جنگ ویتنام است و فضا برای اضافه کردن اضافی و تجهیزات نظامی در آینده است. پارک نشسته در یک 6.2 هکتار قطعه زمین نهفته است که به شمال کلمبیا بازار.

ساخت و ساز در پارک یادبود برنامه ریزی شده است به پایان رسید و در اوایل ماه نوامبر است. یک مراسم برگزار خواهد شد به اختصاص پارک زمانی که ساخت و ساز کامل است هر چند این تاریخ هنوز کار می کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن