الیوت در نهایت ادعا می کند جام نسکار سری برنده پس از تماس نزدیک

الیوت را فتح 312-مایل رویداد که شامل 208 دور غلتک یک سری جام پیروزی برای اولین بار در این سال است. "این احساس

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399

الیوت را فتح 312-مایل رویداد که شامل 208 دور غلتک یک سری جام پیروزی برای اولین بار در این سال است.

"این احساس بسیار جذاب است. آن شده است یک هفته سخت" الیوت گفت. "... این کک 600 اما هر پیروزی در جام سری واقعی دریافت کنید."

الیوت در موقعیت بالقوه برای پیروزی در گذشته دو جام نژادها. او غرق شد توسط Kyle Busch هفته گذشته در دارلینگتون, S. C., و سپس در یکشنبه شب Coca-Cola 600 در شارلوت او از دست رفته منجر شود پس از راه اندازی مجدد ضروری اواخر احتیاط که بیرون آمد با دو دور.

این بار الیوت گذشت کوین Hoffman برای سرب با 27 دور باقی مانده کمک در این مانور توسط یک شوربا ، او اجتناب نا امیدی از اخیر مسابقات به پایان رسید و با کروز به پیروزی است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من فقط در حال انتظار برای احتیاط به بیرون می آیند" الیوت گفت: تأمل در خود و دیگر بدبختیهای.

الیوت تولید هفتم حرفه پیروزی در بالای مدار.

رتبه دوم به دنی Hamlin بود که به دنبال رایان Blaney, ریکی Stenhouse جونیور و Kurt Busch. Hamlin گذشت Blaney در دامان نهایی.

Hoffman به نظر میرسد که سریعترین خودرو به صورت تکه های بزرگ مسابقه. او به جلو با سهولت یک زن و شوهر از بار. او به پایان رسید تا 10 بود اما او 13th متوالی بالا-نتیجه 10.

"فقط نمی توانید آن را انجام داده" Hoffman گفت.

جوی afton wagner led 30 دور به مسابقه زمانی که عمل متوقف شد به دلیل رعد و برق و سپس بارش باران و در نتیجه 74 دقیقه تاخیر. Afton wagner برنده مرحله اول به این نتیجه رسیدند که با 55 دور. او ششم به پایان رسید به طور کلی.

وجود دارد پنج هشدار از طریق اولین 75 دور.

الکس بومن ادعا مرحله دوم اما حدود 15 دور بعد در حالی که در حال اجرا دوم او خار دیوار و به پایان رسید تا سوراخ سوراخ شدن ضربه زدن به او از مشاجره.

این مسابقه به تعویق افتاد از چهارشنبه شب به دلیل بارش باران. این رویداد چهارم فنجان سری رقابت در سراسر 12-بعد کشش مشخص شده است که بازگشت به اقدام برای نسکار پس از بیش از دو ماه اخراج ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

توقف بعدی در سریع آتش جام سری برنامه یکشنبه در بریستول, Tenn.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب