اتومبیل های مسابقه بازگشت در رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر برای تمرین شب

صدای ماشین های مسابقه بازگشت جمعه شب در رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر. اما صدا کاملا همان است که در آن اک

توسط NEWSATROPAT در 3 خرداد 1399

صدای ماشین های مسابقه بازگشت جمعه شب در رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر. اما صدا کاملا همان است که در آن اکثر شب جمعه.

در میان COVID-19 گیر رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر برگزار شد آزمون-و-لحن رویداد یکی که به شدت به دنبال اجتماعی فاصله دستورالعمل تبدیل شده اند که امری عادی در همه جا. رانندگان در حال حاضر امید آنها را فرصتی برای رقابت در یکی از شناخته شده آهنگ در کشور است.

RCS برنامه ریزی شده بود به آن فصل بازکن جمعه شب اما پیگیری مقامات به جای آن تصمیم گرفتند برای تمرین رویداد به آنها اجازه داده شد تنها 250 نفر در سایت. چنگال بزرگ شهرستان کمیسیون نهایی می گویند در مسیر مسابقه عملیات پس از پیگیری نشسته در املاک شهرستان

وجود دارد حدود 40 اتومبیل های مسابقه و خدمه از کلاس که اجرای هفتگی در RCS. رانندگان و خدمه عینک ماسک صورت و به تماشای تمرین تعیین شده از مشاهده لکه های.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

هیچ هواداران اجازه داده شد در جایگاه.

پیگیری مقامات خوشحال شدند چگونه با رانندگان و خدمه تمرین های اجتماعی فاصله.

آیا واقعی شروع مسابقات جمعه آینده باقی مانده است دیده می شود.

کمیسیون شهرستان در اوایل این هفته به توافق اجازه می دهد 500 نفر در سایت برای برنامه ریزی مارس 29 بازکن. RCS مقامات خواسته بود برای 900.

هیچ تصمیم گیری در مورد برنامه ریزی شده در مارس 29, درب بازکن ساخته شده بود که از اواخر جمعه شب.

عمل دور تقریبا بدون دردسر رفت. اما سابرینا Hockenson بدبختانه او با حداکثر سرعت دویدن خاموش و روشن کردن 2 در اوایل شب. او راه می رفت دور از خراب است.

مسیر پیشرفت در RCS تکمیل شده است. جدید گرفتن حصار در حال حاضر در محل در امتداد اصلی جایگاه. همچنین مسیر ورودی وجود داشت که فقط خاموش و روشن کردن 2 در حال حاضر خارج از حصار. تمام ماشین ها در حال حاضر وارد مسیر از نوبت 3 و خروج خاموش روشن کنید 1.

تنها یک مسیر مسابقه در داکوتای شمالی برگزار کرده است یک مسابقه در این فصل است. شیاطین دریاچه جاده سریع السیر در هفته گذشته باز و مسیر را نگه دارید یک شب دیگر از مسابقه شنبه, مارس 23.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب