DemocracyWatch: این بیماری همه گیر است یک راه طولانی از بودن بیش از

اروپااروپا و آمریکای شمالی Cybercriminals به در حال استقرار نرم افزار مبدل به عنوان بسته های آموزشی به سهولت ک

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399

اروپا

اروپا و آمریکای شمالی Cybercriminals به در حال استقرار نرم افزار مبدل به عنوان بسته های آموزشی به سهولت کارگران از راه دور برگشت به زندگی است.

اروپا مردم رم در سراسر این قاره صورت تبعیض آمیز اجرای coronavirus مستندات, سازمان عفو بین الملل گفت.

اروپا راست گروه های تروریستی را تشدید فعالیت های خود را در میان همه گیر با توجه به Europol و اروپایی سرویس های اطلاعاتی.

اتحادیه اروپا مقامات استدلال کرده اند بیش از چگونه به صندوق تحقیقات از متهم اطلاعات غلط از دولت چین.

اتحادیه اروپا همه گیر باعث شده است که 87 درصد کاهش در برنامه های کاربردی پناهندگی در ماه های اخیر.

آلمان دولت گفت: آن را انجام دهید برای محافظت از کارگران مهاجر پس از coronavirus عفونت در کشتارگاه به نور آورده خود را فقیر شرایط کار.

انگلستان جرایم ناشی از نفرت علیه مردم چین در یورکشایر افزایش در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر.

انگلستان کولی روما و مسافر فعالان خواسته اند تا دولت برای جلوگیری از اخراج از سایت ها در انگلستان در طول بیماری همه گیر.

رومانی رئیس شرکت دولتی مسئول تهیه coronavirus تجهیزات پزشکی شده است متهم به رشوه خواری و سوء استفاده از دفتر.

لهستان سیاستمداران در سراسر اتحادیه اروپا باید نگرانی در مورد لهستان تبدیل شدن به یکی از بزرگترین دریافت کنندگان coronavirus نجات بودجه با وجود سابقه ای از حملات در قوه قضائیه و حقوق بشر.

ایتالیا یک میلیون ایتالیایی می تواند تحت فشار قرار دادند به فقر همه گیر با تاخیر به یارانه ها و دولت حمایت های وام به کشاورزان' association.

روسیه به روزنامه نگاران گزارش به مقامات دست زدن به همه گیر مواجه اند جریمه و تحقیقات جدید 'خبر جعلی' قوانین.

روسیه رسمی coronavirus آمار نشان داد نرخ ابتلا به عفونت در حال سقوط در یک همه پرسی تغییر قانون اساسی منجر به حدس و گمان که اعداد جعل شده اند.

ترکیه Coronavirus محدودیت شده اند استناد به جلوگیری از روزنامه نگاران حضور در محاکمه زندانیان سیاسی.

ترکیه احزاب مخالف باید از دولت خواست تا توضیح دهد که چگونه coronavirus امداد وجوه مطرح شده در یک کمپین راه اندازی شده توسط رئیس جمهور شده بود به سر برد.

اوکراین در جنگ زده Donbas در منطقه همه گیر تعطیل کرده است خط مقدم نقاط عبور استفاده شده توسط هزاران نفر از مردم هر روز.

آسیا

بنگلادش گروه های حقوق بشر دولت را متهم به دیجیتال با استفاده از قوانین امنیتی را به سکوت و بحث در مورد همه گیر توسط روزنامه نگاران و خصوصی شهروندان است.

میانمار سازمان ملل متحد از دولت خواست برای پایان دادن به آنچه که گروه های مدافع حقوق بشر به نام "جهان طولانی ترین اینترنت خاموشی' به مردم اجازه می دهد دسترسی به اطلاعات در مورد ویروس.

چین ژانگ ژان یک شهروند روزنامه نگار که در گزارش های همه گیر از ووهان دستگیر شد و چهره به هفت سال زندان برای "تحریک و مشکل ساخت".

قرقیزستان سازمان های غیر دولتی باید دولت را متهم به عدم شفافیت در مورد کوروناویروس پس از خرید عمومی قوانین تغییر شد و در طول همه گیر برای افزایش پنهان کاری.

قرقیزستان پیش نویس قانون توانمند سازی دولت برای جلوگیری از "اطلاعات نادرست" آنلاین است یک گام جدی به سمت محدود کردن آزادی مطبوعات در کشور, کمیته حمایت از روزنامه نگاران گفت.

هند بازداشت 47 نفر در ایالت کرالا در میان سنبله در جستجوهای آنلاین برای سوء استفاده از تصاویر در طول مستند.

پاکستان یک بازار سیاه برای پلاسمای خون را توسعه داده است که خانواده ها از مهم coronavirus بیماران ارائه هزاران دلار برای انتقال.

استرالیا مسلمان رهبران جامعه در ویکتوریا ابراز ترس از stigmatisation زیر گزارش های تایید نشده که یک coronavirus خوشه سرچشمه در یک خانواده برای عید.

استرالیا حقوق بازنشستگی بحران عمیقتر در طول بیماری همه گیر به عنوان نرخ پایین باقی می ماند و کارگران برداشت صندوق های بازنشستگی زود است.

خاور میانه و آفریقای شمالی

زنان بزرگ شکاف میان تعداد زیادی از مرد و زن coronavirus موارد در بخشهایی از خاورمیانه و آفریقا نشان می دهد که زنان در مناطق درگیری هستند دچار مشکل دسترسی به تست و یا مراقبت از یک آژانس امداد رسانی گفت.

یمن مهاجران گفت: شبه نظامیان حوثی که کنترل شمال این کشور شد و مقصر دانستن آنها برای همه گیر و به طرز وحشیانه ای آنها را وادار به خارج از قلمرو خود را.

یمن میلیون ها نفر از کودکان در صورت گرسنگی به عنوان یک نتیجه از کمک های خارج در میان همه گیر ملل متحد گفت.

عمان افزایش موارد coronavirus است "هیچ چیزی برای انجام با بازگشایی فعالیت" کشور وزارت بهداشت ادعا کرد.

مصر روزنامه نگار Mohamed Mounir بازداشت شده است به اتهام پخش اخبار نادرست پیوستن به یک گروه تروریستی و سوء استفاده از رسانه های اجتماعی پس از او در حمایت از خبرنگاران که در انتقاد اسقف برای ادامه رهبری نماز در طول بیماری همه گیر.

ایران اعدام زندانی سیاسی کرد افزایش طول همه گیر با زندانی سیاسی هدایت Abdullahpour آخرین به خانواده اش اطلاع از قتل او.

آفریقا

نیجریه افزایش تعداد تجاوز در طول این مستند باعث شده است تا فرمانداران تمام 36 نیجریه متحده اعلام متحده اضطراری برای خشونت جنسی.

اوگاندا افراد معلول موفق به کسب نمایندگی در دولت coronavirus گروه ضربت پس از یک کمپین در پی تیراندازی پلیس از یک ناشنوا و نابینا.

کنیا پلیس و کشته شدن سه نفر زمانی که یک جمعیت از موتور سیکلت رانندگان تاکسی در اعتراض به دستگیری یک همکار برای نادیده گرفتن coronavirus محدودیت.

زیمبابوه فرانک Chikowore و ساموئل Takawira خبرنگاران بازداشت شده در 22 آوریل در بیمارستانی در حراره به اتهام نقض مقررات مستند.

آفریقای جنوبی بیش از 8 میلیون نفر در این کشور می تواند در صورت عدم امنیت غذایی به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر آفریقای جنوبی قانونگذاران گفت.

غنا Quacks و conmen گرفته اند استفاده از همه گیر برای فروختن جعلی coronavirus درمان.

تانزانیا رهبر مخالفان Zitto کبو که مورد انتقاد دولت coronavirus پاسخ دستگیر شده و یو بی اس در بازار برای مصرف در یک "غیر قانونی مجمع".

سومالی کمیسیون انتخابات گفته است که این کشور برای اولین بار یک فرد یک رای در انتخابات در پنجاه سال, برنامه ریزی برای ماه های نوامبر و فوریه باید به تعویق افتاد تا در تابستان آینده با توجه به همه گیر و کمبود بودجه.

آمریکا

ما یک جنبش راست پردازان توطئه شکوفایی است محققان هشدار داد.

مکزیک جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador متهم شده است که تبعیض جنسی پس از او گفت که سنت از زنان در خانه ماندن به مراقبت از اعضای خانواده شد کلید مبارزه با این بیماری همه گیر.

پاراگوئه شرکت های بزرگ به نظر می رسد بهره برداری از این بیماری همه گیر به ترویج فرمول نوزاد با بازی در مادران ترس از انتقال coronavirus از طریق تغذیه با شیر مادر یک # teamnigel تحقیقات نشان داد.

پرو تقاضا برای دارویی اکسیژن کپسول عرضه پیشی گرفته و در نتیجه صف های طولانی و قیمت های بالا.

شیلی معدن مس اپراتور Codelco به حالت تعلیق در پالایشگاه و ریخته گری عملیات در آن دومین معدن در تلاش برای مهار عفونت کروناویروس و کاهش تنش با اتحادیه های کارگری که متهم به شرکت انجام نمی دهد به اندازه کافی برای محافظت از کارگران است.

ونزوئلا بازداشت غیرقانونی افزایش یافته و در طول همه گیر و بازداشت به مدت طولانی از آنجا که دادگاه بسته شد, با توجه به داده ها از سازمان های غیر دولتی Foro کیفری.

آب و هوا و محیط زیست

اروپا مستند اقدامات باید همزمان با افزایش شکار غیر قانونی از گونه های حفاظت شده با پرندگان شکاری و انقراض ماهیان خاویاری در معرض.

ما نفت و گاز شرکت های حفاری در آمریکا متعلق به دولت زمین را کاهش هزینه های لابی پس از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به استناد این بیماری همه گیر به بریده بریده حق امتیاز آنها پرداخت.

اوکراین ورود غیر قانونی در کوههای کارپات منجر به جاری شدن سیل که مجبور به تخلیه جزئی از یک بیمارستان درمان COVID-19 بيمار محیط زیست گفت.

برزیل صندوق های سرمایه گذاری مدیریت نزدیک به 4 تریلیون دلار در دارایی های به نام در این دولت برای جلوگیری از جنگل زدایی در آمازون که نگرانی رئیس جمهور Jair Bolsonaro شد بهره برداری از coronavirus بحران به فشار برای مقررات زدایی.

انگلستان لکه های در آلودگی هوا در لندن با لوله شبکه را به دنبال هدفمند خاموش شدن ناگهانی می تواند کمک به جلوگیری از یکی دیگر از شیوع کروناویروس دانشمندان گفت.

خبر خوب

آلمان این بیماری همه گیر است که موجب رونق در دوچرخه های به عنوان مسافران را انتخاب کنید هوای تازه شلوغ بیش از حمل و نقل عمومی.

غرور میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان را در مجازی غرور رژه می روند.

واکسن دانشمندان دریافتند که کروناویروس که باعث COVID-19 نیست سرعت جهش – خبر خوش برای واکسن سازان.

اندونزی مردم در آچه به مبارزه طلبیده coronavirus محدودیت برای نجات 94 Rohingya پناهندگان از یک رشته قایق.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن