COVID-19 ویروس انسانی سلولهای روده می یابد مطالعه

توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 12:10:04 pm محققان اشاره کردند که مشاهدات اولیه

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 12:10:04 pm
gut, gut bacteria, gut health, healthy gut, indian express, indian express news محققان اشاره کردند که مشاهدات اولیه نشان می دهد که این ویروس همچنین ممکن است آلوده کردن سلولها در روده.

رمان coronavirus می تواند آلوده و تکثیر در سلول های که خط داخل روده انسان, با توجه به مطالعه است که می تواند توضیح دهد که چرا برخی از بیماران مبتلا به COVID-19 تجربه علائم گوارشی.

این یافته در مجله علوم منتشر شد نشان می دهد که روده ها یک ارگان هدف برای SARS-CoV-2 ویروس.

مطالعات نشان داده اند که این ویروس وارد سلول های اپی تلیال در ریه ها با استفاده از یک آنزیم به نام ACE2 اجازه می دهد آن را به تکرار و گسترش یافته و به گفته محققان از جمله کسانی که از مرکز پزشکی اراسموس در هلند.

متعاقب آن آسیب نتایج در برخی از علائم تنفسی که COVID-19 شناخته شده است که می تواند طیف وسیعی از سرفه و تنگی نفس به ذات الریه در بیشتر موارد شدید آنها گفت.

محققان اشاره کردند که مشاهدات اولیه نشان می دهد که این ویروس همچنین ممکن است آلوده کردن سلولها در روده.

بیماران گاهی اوقات نشان می دهد علائم گوارشی مانند اسهال و محققان می دانیم که سلول های اپی تلیال روده نیز بندر ACE2 گفتند.

تیم تولید سه بعدی (3D) سازه های که نمایش تمام انواع سلول انسان کوچک اپيتليوم روده و رشد آنها را در چهار فرهنگ های مختلف شرایط.

انسان روده کوچک organoids رشد در شرایط مختلف بیان شده مقادیر مختلفی از ACE2 و می تواند مبتلا به SARS-CoV-2 محققان گفتند.

با استفاده از ميکروسکوپ الکترونی آنها کشف کردند که این ویروس آلوده هر دو مادر و پدر enterocytes که در روده جذب سلول های اپی تلیال که خط سطح داخلی روده.

این پژوهشگران همچنین دریافتند که این ویروس باعث فعالیت ژن های درگیر با ضد ویروسی پاسخ.

نرخ عفونت های مشابه در سراسر organoid مدل نشان می دهد که حتی کم مقادیر ACE2 ممکن است به اندازه کافی برای ویروس برای آلوده کردن سلول های اپی تلیال گفتند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن