ویروس مرگ و میر قطره به 5 در نیویورک پس از آن که ما کانون

توسط: AP | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: 29 ژوئن 2020 9:53:29 am فرماندار هشدار داد که این اعداد می

توسط NEWSATROPAT در 9 تیر 1399
توسط: AP | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: 29 ژوئن 2020 9:53:29 am
Virus death toll drops to 5 in NY, once the US epicenter فرماندار هشدار داد که این اعداد می تواند سنبله دوباره اگر نیویورکی اجازه پایین گارد خود. (AP Photo/ست Wenig)

پنج نفر کشته شدند روز شنبه از coronavirus در ایالت نیویورک کمترین روزانه مرگ و میر دولت گزارش کرده است پس از 15 مارس. شنبه کل در مقایسه با 13 تلفات روز قبل که تعداد تلفات ناشی از این ویروس همچنان به نازل شدن در دولت است.

در اوج این بیماری همه گیر در ماه آوریل نزدیک به 800 نفر در حال مرگ بودند یک روز از coronavirus. "ما در مقابل دقیق پایان" رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت: در مصاحبه با ان بی سی "دیدار با مطبوعات است."

نیویورک هنوز منجر ملت در COVID-19 مرگ و میر با نزدیک به 25000 با توجه به دولت رسمی شمارش آن را شامل نمی شود افرادی که به احتمال زیاد در اثر این بیماری است. در ضمن کمتر از 900 بيمار بستری شنبه برای COVID-19 از اوج بیش از 18 ، 000 در ماه آوریل است.

فرماندار هشدار داد که این اعداد می تواند سنبله دوباره اگر نیویورکی اجازه پایین گارد خود را و شکست به دنبال اجتماعی فاصله و ماسک-پوشیدن مورد نیاز است.

"من در حال حاضر ترس از گسترش که از کشورهای دیگر چون ما یک کشور و مردم سفر" کومو گفت.

"من می ترسم عفونت رای دادن در کشورهای دیگر خواهد آمد به نیویورک و افزایش این نرخ دوباره."

تایید روزانه عفونت در ایالات متحده ضربه تمام زمان بالا از 40,000 روز جمعه باعث شد مقامات در تگزاس و فلوریدا به معکوس دوره و نزدیک کردن میله در کشورهای خود را دوباره. ایالات متحده بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر تاکید کرد که "پنجره بسته است" برای ایالات متحده به عمل به طور موثر جلوگیری از coronavirus.

کاردینال تیموتی دولان روز یکشنبه جشن گرفت برای اولین بار عمومی جرم در کلیسای جامع سنت Patrick پس از coronavirus همه گیر آغاز شد. طبقه کلیسای جامع محدود به 25 درصد ظرفیت و اجتماعی-فاصله دستورالعمل های مشخص شده توسط مقامات دولتی.

دولان تشکر جماعت برای آن پشتکار و شوخی که بیش از ده مجموعه خواهد بود گرفته شده برای جبران از دست رفته روزهای یکشنبه.

"که در آن شما تمام شده است از این گذشته 14 هفته؟" دولان پکتیا میباشد. "من همیشه خوشحال به شما را ببینید." کلیسا همچنان به livestream دسته جمعی روزانه در وب سایت خود را.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب