Philadelphia Eagles' دالاس Goedert در داکوتای جنوبی نوار نزاع و جدال

SIOUX FALLS, S. D. — Philadelphia Eagles تنگ پایان دالاس Goedert به نظر می رسد گرفتار شده اند تا در صبح زود ب

توسط NEWSATROPAT در 1 تیر 1399

SIOUX FALLS, S. D. — Philadelphia Eagles تنگ پایان دالاس Goedert به نظر می رسد گرفتار شده اند تا در صبح زود بار نزاع و جدال در آبردین, داکوتای جنوبی در چهار شنبه, ژوئن 20.

پلیس به نام به باغ وحش بار در آبردین فقط بعد از ساعت 1 صبح در گزارشی از "مردم متلاشیکننده و باید گران سر" با توجه به آرشیو شده پلیس محلی اسکنر ترافیک بررسی شده توسط انجمن اخبار سرویس.

پلیس radioed در مدت کوتاهی پس از این صحنه به اجرا Goedert را شناسایی و از آن دو مردان دیگر است. 6 پا-5 اینچ 265 پوند Goedert است از Britton حدود 60 مایل رانندگی از آبردین.

آمبولانس نامیده می شد برای چه بود شناسایی به عنوان یک زن 24 ساله نر که بیهوش بود ولی تنفس و خودرو به زودی عازم avondale estates سنت لوک بیمارستان در آبردین. معلوم نیست اگر مرد بود Goedert که تبدیل 25 در ماه ژانویه است. یک avondale estates سلامت نماینده گفت: هیچ بیمار توسط Goedert نام در آبردین بیمارستان و یا خواهر خود را تسهیلات در Sioux Falls.

آبردین پلیس بعد شد چک کردن هتل ها محلی برای "یک گروه که در پرواز از فلوریدا" با یک ماشین اجاره با صفحات از Sioux Falls با توجه به اسکنر پلیس ترافیک.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

شایعات swirled آنلاین که Goedert شده بود طفل شیرخوار پانچ و زدم در نوار و پس از آن بود airlifted به Sioux Falls, اما, انجمن, اخبار, خدمات قادر به بلافاصله تایید هر یک از این جزئیات است.

اما با توجه به گزارش مایک کی نیوجرسی پیشرفت رسانه ها در NJ.com به نقل از ناشناس منبع Goedert بود با خانواده اش برای صرف شام زمانی که او بود "گفته پمپاژ-پانچ بی" گرفته شده و به یک بیمارستان محلی به عنوان یک اقدام احتیاطی بود اما گفته می شود خوب است.

آبردین پلیس گروهبان. دن قیصر گفت: هیچ کس از این بخش در دسترس خواهد بود به اظهار نظر در این حادثه تا دوشنبه صبح. تعقیب کالاهان عامل با Rep1 ورزشی که نشان دهنده Goedert نمی بلافاصله در پاسخ به یک ایمیل و متن درخواست برای نظر.

Goedert پیوست عقاب به عنوان انتخاب دور دوم در سال 2018 پیش نویس NFL پس از کسب اطلاع به عنوان یک standout ورزشکار در Britton Hecla دبیرستان و بعد از آن در یک ستاره نکردم حرفه ای به عنوان یک آمریکایی برای, South Dakota State University Jackrabbits در بروکینگز, South Dakota.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب