آمریکا شورش و هنگامی که اقیانوس آرام به اعتراض سیاسی تبدیل شد و تروریسم در ایتالیا

تمام دنیا به تازگی شاهد چشمگیر مرگ مرد سیاه جورج فلوید در مینیاپولیس پس از درک چوین یک پلیس سفیدپوست فشرده گرد

توسط NEWSATROPAT در 2 تیر 1399

تمام دنیا به تازگی شاهد چشمگیر مرگ مرد سیاه جورج فلوید در مینیاپولیس پس از درک چوین یک پلیس سفیدپوست فشرده گردن خود را به زمین 8 دقیقه و 46 ثانیه است.

با وجود مستند اقدامات اعمال شده با توجه به کروناویروس همه گیر مورد آغاز تظاهرات گسترده در ایالات متحده و فراتر از, با, شهر, مینیاپولیس به عنوان اولیه کانون فوران. در حالی که این اعتراضات در ابتدا از یک ماهیت صلح آمیز برخی از آنها در زمان شکل شورش های خشونت آمیز مانند اعتراض منجر به شعله های آتش سوزنده 3 حوزه از مینیاپولیس اداره پلیس.

در میان این بحران سیاستمداران آمریکایی – با شهردار مینیاپولیس یعقوب فری رئيس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در خط مقدم در بر داشت خود را سپر بلا. سابق سرزنش سفید supremacists اعضای گروه های جرایم سازمان یافته محرکین آینده از دیگر آمریکا و احتمالا غیر آمریکایی-بازیکنان – در سال 2016 روس ها است گفت: به ایجاد ساختگی Black Lives Matter صفحات به تحریک خشونت در میان معترضان آمریکایی. در مقابل, دوم, پشتیبانی شده توسط General وکیل P. بر سرزنش چپ رادیکال است.

واکنش خود را می آید به عنوان گفتهاند که این اظهارات به ویژه کسانی که در توییتر که بد پنهان هدف از پلاریزه افکار عمومی. در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن نگاه از جان گذشته – به معنای واقعی کلمه بیش از اجرا توسط Covid-19 وضعیت – فری تا به حال به صورت یک پدیده اجتماعی ضد شورش. با این حال او نیز از حزب دموکرات و او را سرزنش راست است سیاسی کامل کمک های اولیه استراتژی است.

قطبش در سیاسی روایات آمیخته با حقایق واقعی. کریس McGreal برای گاردین گزارش می دهد که "جوان سفید مردم با لباس سیاه که در زمان به نظر نمی رسد به دانستن راه خود را در اطراف شهر [مینیاپولیس] در میان اکثر تهاجمی با پلیس است." او همچنین اشاره می کند که "تعداد بسیار زیادی از مردم در حمله به ساختمان ها و غارت بودند از این شهر اگر نه از دریاچه خیابان محله است که رنج می برد بیشتر" نتیجه رسید که انواع مختلف از مردم می تواند خال خال از جوان سفید افراد به آمریکایی های آفریقایی تبار و لاتین. آنها در نهایت اعتراض با هم و یا حداقل در کنار هم. ایده این است که جوهر از این تظاهرات ممکن است قابل ملاحظه ای بیشتر خود به خودی و مایع به جای سلسله مراتبی و به خوبی سازمان یافته است پشتیبانی شده توسط هانا Allam می نویسد که برای NPR نتیجه رسید که هیچ دلايل روشن حمایت عمده دخالت یا راست و یا چپ جنبش در زمان تظاهرات.

نتیجه قطبی شدن گفتمان سیاسی است که همه بیش از حد اغلب از دست دادن درایو و قدرت از معنای اصلی این تظاهرات. ما در حال ایستاده در برابر سیاه تبعیض نژادی علیه نابرابری. اگر چه این صدا این است که هنوز هم با صدای بلند ممکن است تبدیل به enfeebled اجتماعی بحث با توجه به قوی تقسیم ما شاهد بین دو جناح چپ و راست.

پس از مرگ جورج فلوید رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن گفتمان عمومی نمی لمسی بر فشار دادن موضوع نژاد پرستی یا سیستمیک نژادی و نابرابری در ایالات متحده است. اولین توییت در مورد این پرونده منتشر شد تنها دو روز پس از فلوید مرگ است. پس از آن رئیس جمهور تهمت توییتی "[...] وقتی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود" یک علامت تعجب در طول تاریخ استفاده می شود در اواخر دهه شصت توسط یک رئیس پلیس متهم به استفاده از تاکتیک های وحشیانه برای حفظ شورش های خشونت آمیز در عمدتا سیاه و میامی به مناطق تحت کنترل است. در همین حال معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن برای عموم منتشر شد "بلند کردن هر صدای" طرح با هدف پرداختن به موضوع نابرابری نژادی است که نفوذ جامعه آمریکا است. بایدن همچنین با شور و نشاط متهم جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از تحریک خشونت خانگی. او در ادامه گفت که مغلوب ساختن پیشی جستن اعلامیه ها و توییت به طور قابل توجهی منجر به برافروختن این تظاهرات در ابتدا مهار توسط پلیس است.

در این قطبی زمینه فوران اعمال خشونت آمیز میان تظاهرکنندگان کمک می کند تا تضعیف هر فرصتی از برگزاری یک بحث منطقی: از معترضان با حقوق دفاع شود, تظاهر تبدیل شده و مجرمان به مجازات می شود. در این نقطه کمتر آشکار نگرانی باید مورد بحث و بررسی بیشتر با شور و نشاط. چه در دراز مدت جامعه شناختی اثرات این آشفته وضعیت ؟

ایالات متحده در حال حاضر در یک ظریف نقطه عطف است. جورج فلوید مرگ است نه تنها و نه دلیل اصلی برای جریان تظاهرات. این فقط ضرب المثلی نی که پشت شتر را شکست. تاریخ شهادت می دهد که اجتماعی و اقتصادی تفاوت ظهور به عنوان یک ساختاری مسئله تنها زمانی که تمام طبقات اجتماعی برگزاری حقوق مدنی. آمریکا در مبارزه با برده داری رسما آغاز شد با روز آزادی در سال 1865. زمانی که این ضروری مبارزه با نژاد پرستی وارد قرن بیستم و مبارزه برای حقوق مدنی دستگیر شده توجه عمومی به مبارزه اجتماعی و برابری اقتصادی باقی ماند و یک گام به کنار. Coronavirus همه گیر است و دقیقا نشان داد که در سال 2020 ملموس ترین تبعیض نژادی است از اجتماعی و اقتصادی دهید که این اختلافات را نادیده گرفته شده است و آگاهانه و یا ناخودآگاه برای بیش از حد طولانی است.

تاریخی و اجتماعی-اقتصادی در حرکت است که ایالات متحده در حال حاضر تجربه است یادآور آشفته ایتالیایی تظاهرات از سال 1968. در ایتالیا تظاهرات بودند در ابتدا مسالمت آمیز رانده شده توسط دانشجویان دانشگاه. آنها ناراضی بودند در مورد عقب ماندگی از سیستم آموزش و پرورش و به نام برای دانشگاه اصلاحات که در مرحله با زمان. همزمان طبقه کارگر ایتالیا – همان کلاس است که تا به حال به طور فعال کمک به اقتصادی "معجزه" از دهه های قبلی – شروع به تقاضای حقوق بیشتر و انسانی تر کار/زندگی تعادل است. در موجی از مبارزه کارگران, ایتالیایی, دانش آموزان به خیابان ها ریختند. رانده شده توسط چشم انداز یک "آینده مارکسیستی انقلاب" در یکی سمت چپ دانش آموزان در مواجهه با پلیس و دیگر معمول خود دشمنان فاشیست زنده خود را در سالن دانشگاه در سراسر کشور است.

در حالی که ایتالیایی سیاسی-اجتماعی پس از آن دوره بسیار متفاوت به یک آمریکایی از زمان حاضر این شرایط مشترک ساختار اصلی تحولات و اعتراض. در یک چارچوب نهادی عقب ماندگی و هرج و مرج و در نور چشمگیر اقتصادی و نابرابری های لیبرال ترین چهره کشور منجر مسالمت آمیز اما آشفته تظاهرات که پس از آن به تشدید تظاهرات خشونت آمیز. در این تظاهرات افراط گرایان از های مختلف در زمینه های سیاسی و ایدئولوژی مخلوط را به یک جمعیت غیر قابل تشخیص. اما در "انقلاب" لحظه ای طول می کشد که زمانی که آن را به نظر می رسد که همه احزاب به یک اندازه درگیر و هیچ یک را می توان نام مسئول این نیز زمانی که سیاسی تروریسم دنبال می یابد و زمین حاصلخیز.

اما ما باید رد پیشنهادات است که تروریست ها منجر فعلی آمریکا شورش همانطور که بارها و بارها ادعا توسط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. شورش خشونت, به ایتالیایی, تاریخچه شهادت است تنها خطرناک است, مرحله مقدماتی – یک آسیب دیده جامعه فراهم می کند و زمینه لازم برای این طرح به شکل میگیرد.

کسی با آگاهی تاریخی متاسفانه به یاد می آورد که این تظاهرات از سال 1968 بودند سرسرا به وحشتناک ترین فصل جمهوری ایتالیا: به اصطلاح سال از سرب که دیدم تکرار قسمت داخلی سیاسی تروریسم آغاز با بمب گذاری در پیازا فونتانا در میلان 1969 و ماندگار برای چند دهه. آن زمان بی حد و حصر در سال برای شناسایی عاملان و برخی از سوالات هنوز بدون پاسخ.

امروز نه تنها روز تا زمانی که پلیس ضرب و جرح یک غیر نظامی. آن روزی است که شهروندان ممکن است احساس کنید که شهروندان خود را در برابر آنها. آمریکایی ها می تواند تجربه تروریسم از هولناک ترین نوع توجه به این که دشمن به عنوان داخلی -- از آن است که امریکا خود را.

در این بیماری همه گیر عصر در وسط اجتماعی و اقتصادی بحران و در آستانه انتخابات جدید ایالات متحده نه تنها باید نگران آن شهروندان از دست دادن اعتماد به موسسات. شهروندان ممکن است به زودی شروع به نگاه در هر یک از دیگر با ترور و با خشم. این پتانسیل تشدید باید در تمام هزینه های اجتناب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن