هیچ آسیب ساختاری به بایرون Buxton پا, دوقلو, مدیر Rocco Baldelli می گوید

مینیاپولیس — یک باتری از آزمون در بایرون Buxton پای چپ اواخر دوشنبه, جولای 13 هیچ آسیب ساختاری یک تسکین برای

توسط NEWSATROPAT در 25 تیر 1399

مینیاپولیس — یک باتری از آزمون در بایرون Buxton پای چپ اواخر دوشنبه, جولای 13 هیچ آسیب ساختاری یک تسکین برای دوقلوها مینه سوتا, مدیر, Rocco Baldelli گفت: در MLB شبکه های رادیویی.

این مقام تشخیص این تیم گفت: بعد از ظهر سه شنبه اواسط پا رگ به رگ شدن. او روز به روز.

Buxton مجروح شد در حالی که ردیابی یک خانه اجرا شده توسط هم تیمی Nelson Cruz در داد و بیداد در هدف قرار دادن میدان و خارج از میدان در یک سبد خرید.

"ما نتایج و وجود واقعی ساختاری آسیب و یا آسیب دیدگی آنها می تواند پیدا کردن که فوق العاده ای اخبار" Baldelli گفت. "که می شود گفت او در برخی از ناراحتی های, بنابراین من نمی خواهم به آن رنگ مانند ما از جنگل و او خواهید بود در خارج وجود دارد در حال اجرا در اطراف فردا. ... اما تا آنجا که آنچه ما امیدوار بودند به بیرون از کسانی که آزمون ما رو که."

Buxton, 26, خواهد, دیدار, دکتر, دوباره در روز سه شنبه بعد از ظهر. او تا به حال مشکل سالم ماندن پس از اول که به نام تا به لیگ برتر در سال 2015. او محدود به 87 بازی فصل گذشته با سر مچ دست و شانه و صدمات و بازی تنها 28 بازی در سال 2018 به دلیل میگرن و پا شکسته.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

او تا به حال عمل جراحی برای تعمیر labrum در شانه چپ خود را در سپتامبر گذشته.

در حالی که Buxton است که دوقلوها را پر کردن شکاف در مرکز میدان با ترکیبی از بازیکنان این مدیر گفت: جیک غار راست fielder حداکثر کپلر و شاید حتی چپ fielder ادی روساریو که "اتحاد داوطلبانه وظیفه است."

LaMonte وید جونیور یک تازه کار که صدمه دیده بود زود هنگام در لیگ برتر تماس بگیرید-تا فصل گذشته جایگزین Buxton در مرکز در روز دوشنبه. زمانی که Buxton در اصل از دست رفته می شود پس از صدمه زدن به شانه خود را در اوت. 1 غار و کپلر جابجا زمان در سمت راست و مرکز زمینه.

"ما تعادل آن را" Baldelli گفت: شبکه رادیویی. "ما چندین بچه ها که می توانید آن را در مرکز میدان است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب