داکوتای شمالی در اوایل کانادا غاز فصل باز می شود چهارشنبه ، 15; کیسه حد 15 روزانه 45 در اختیار

داکوتای شمالی در اوایل کانادا غاز فصل باز می شود چهارشنبه ، 15 در هر سه زون با کیسه محدودیت ها و الزامات صدور

توسط NEWSATROPAT در 6 مرداد 1399

داکوتای شمالی در اوایل کانادا غاز فصل باز می شود چهارشنبه ، 15 در هر سه زون با کیسه محدودیت ها و الزامات صدور مجوز مشابه سال گذشته بازی ماهی و گروه روز دوشنبه گفت:.

اوایل فصل باز است از طریق سپتامبر. 7 در Missouri River منطقه هفت. 15 در منطقه غربی و هفت. 22 در منطقه شرقی.

North Dakota Game and Fish Department

داکوتای شمالی بازی و ماهی بخش

اوایل غاز کانادا محدودیت روزانه 15 و 45 در اختیار داشتن.

محدودیت ها و تیراندازی ساعت متفاوت از فصل به طور منظم در حالی که این منطقه مرزهای باقی می ماند همان. تیراندازی ساعت اولیه غاز کانادا هستند نیم ساعت قبل از طلوع آفتاب تا غروب آفتاب در روز است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

ساکنان نیاز به یک دلار 5 اوایل غاز کانادا مجوز و کلی بازی و زیستگاه مجوز. همچنین ساکنان سنی 16 سال و بالاتر نیاز دارید یک بازی کوچک مجوز. Nonresidents تنها نیاز به 50 دلار در اوایل غاز کانادا مجوز و مجوز معتبر ایالت بدون شمارش در برابر 14 روز به طور منظم فصل مجوز.

برداشت اطلاعات برنامه صدور گواهینامه مورد نیاز است و در ابتدای ماه سپتامبر. 1 فدرال اردک تمبر برای شکارچیان سن 16 سالگی و بالاتر نیز مورد نیاز است. کسانی که هیپ ثبت نام به شکار بهار نور غاز حفاظت از نظم در داکوتای شمالی را مجبور به ثبت نام با هیپ دوباره آن را به عنوان مورد نیاز است در هر کشور تنها یک بار در هر سال است.

پرندگان بقیه مناطق بسته به شکار در طول فصل به طور منظم در حال باز کردن در اوایل فصل. اکثر زمین در این مناطق بقیه خصوصی است بنابراین شکارچیان ممکن است نیاز به اجازه دسترسی به آنها را.

شکار کانادا غازها در ماه آگوست و اوایل ماه سپتامبر در نظر گرفته شده است به منظور کاهش محلی غاز کانادا تعداد که باقی می ماند بالا است. بازی و ماهی است که اقدام به ارائه اضافی شکار فرصت ها است که می تواند به افزایش فشار بر محلی برای پرورش کانادا غازها.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مقررات شکارچیان باید مراجعه کنید به بازی و ماهی بخش وب سایت gf.nd.gov.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب