ان بیلی: سخنان من در تابستان دور

پس از یک مهلت تابستان گذشته از حشرات است که سقوط به خانواده Culicidae این سال ما شده اند خیلی خوش شانس. بیش از

توسط NEWSATROPAT در 4 مرداد 1399

پس از یک مهلت تابستان گذشته از حشرات است که سقوط به خانواده Culicidae این سال ما شده اند خیلی خوش شانس. بیش از 10 اینچ از بارش باران کاهش یافته است در طول سه ماه گذشته در نتیجه انفجار بمب در پشه اعداد.

متاسفانه ما قادر به خلاص شدن از شر پشه ها با پیروی از توصیه های کارشناسان نشان می دهد که کاهش تعداد تخلیه حمام پرنده و باران بشکه و پاکسازی downspouts. با هکتار از مزارع کشاورزی زیر آب, زیر که توصیه این است که ورزش در بیهودگی است.

به عنوان ساکنان روستایی در ضمن ما لازم نیست از ما داشتن متری اسپری توسط افراد حرفه ای مثل شهر ما دوستان انجام دهید.

ساده ترین راه برای مبارزه با پشه جنگ خواهد بود به عقب نشینی که البته به معنی ماندن در داخل. که یک گزینه برای کار و تفریح و سرگرمی ،

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

از نظر عملی من و خانواده ام را مجبور به رفتن به خارج برای انجام کارهای روزمره مانند چمن زنی تغذیه حیوانات و tendiing به باغ. در ضمن پس از cooped تمام زمستان و بسیاری از ما می خواهید به انجام در خارج فعالیت هایی مانند رفتن در پیاده روی دوچرخه سواری و اسب و پیاده روی در لاک پشت رودخانه پارک ایالتی.

انجام هر گونه فعالیت اعم از کار و یا مربوط به تفریح و سرگرمی نیاز دارد یا پوشش از سر تا پا و یا خروج از بدن در معرض دانستن که ما پرداخت قیمت توسط تحت پوشش با خارش نیش پشه.

الن پدر مردد سابق پانسمان برای نبرد در تراش و یک آستین باشلق دار سرعت باد که او روابط در اطراف صورت خود را قبل از او خارج می رود. ترس که من دلسرد شدن بیش از, در دقیقه از گرمازدگی اگر من در لایه بپوشید معمول من سخت و طاقت فرسا لباس آبی شلوار جین و آستین کوتاه تی شرت.

من تاکتیک به کار به سرعت و تمرکز بر روی کاری که در دست نادیده گرفتن وزوز و گاز گرفتن. که برنامه با این نسخهها کار به خوبی با کارهای روزمره مانند تغذیه حیوانات و برش چمن. اسب کررل برای مثال در محوطهء اطراف انبار کنار مزرعه که کمتر درختان به بندر swarms از پشه ها. صدا و بوی ماشین چمن زنی موتورهای نگه داشتن گاز گرفتن حشرات و خود را بزرگتر همسایگان اسب مگس در خلیج.

چیدن سبزیجات در باغ نیاز به عزم و اراده است. در حالی که چند دقیقه خارج نیست بد است که آن را یک جنگ تمام. آنها را نیش می زنند. من با کف دست زدن با دست که چیدن لوبیا. آنها وزوز در اطراف صورت من به دنبال یک محل به زمین. من شدید موج رایگان من دست nicking گونه من. تعداد آنها را افزایش دهد. نا امید من به آنها walloping ضربه که نیش پوست من.

گاهی اوقات در میان درگیری, من فکر می کنم در مورد طنز-که کشتن پشه فرود بر روی بدن من نیاز من به آمار خودم در گفت بخشی از بدن است. بله, من می دانم که استفاده از مواد دافع حشرات با مقدار فراوان از DEET خواهد بود کمتر دردناک, راه برای مبارزه با پشه ها اما من تمایلی به انجام این کار است. این است که من ترس از استفاده از محصولات حاوی DEET آن است که من نمی خواهم راه آنها احساس و بوی هنگامی که آنها به من.

چرا که این آب که ما را احاطه خواهد بود در اطراف تا زمانی که یخ-تا من استعفا داد به این واقعیت است که پشه ها خواهد شد بیش از حد. من گاهی اوقات خودم امیدوار اولیه یخ و سپس به سرعت اخراج فکر هر دو به خاطر من زندگی در یک جامعه کشاورزی و می دانم که می تواند عواقب جدی برای محصولات سطر. نیز من نمی خواهم به آرزوی دور من تابستان.

با توجه به هشدار دهنده اتفاقاتی که بیرون در زمستان و تابستان 2020 من شکل می تواند وجود داشته باشد بسیاری چیزهای بدتر از دوست داشتنی خودم در درگیری با پشه.

ان بیلی است که یک خبرنگار برای چنگال بزرگ هرالد که همچنین می نویسد: دو بار شخصی ماهانه ستون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن