شواهد کمی وجود دارد که اعتراضات گسترش کروناویروس در آمریکا

توسط: AP | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: جولای 2, 2020 1:47:49 pm کارشناسان بهداشت عمومی می گویند شو

توسط NEWSATROPAT در 13 تیر 1399
توسط: AP | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: جولای 2, 2020 1:47:49 pm
Little evidence that protests spread coronavirus in US کارشناسان بهداشت عمومی می گویند شواهد کمی وجود دارد که این تظاهرات که فوران فلوید پس از مرگ باعث افزایش قابل توجهی در coronavirus عفونت. (عکس از آسوشیتدپرس)

شواهد کمی وجود دارد که این تظاهرات که پس از فوران جورج فلوید مرگ باعث افزایش قابل توجهی در ایالات متحده coronavirus عفونت به گفته کارشناسان بهداشت عمومی.

اگر تظاهرات رانده بود یک انفجار در موارد کارشناسان می گویند این جهش را شروع به آشکار در عرض دو هفته و شاید به عنوان اوایل به عنوان پنج روز. اما این اتفاق نمی افتد در بسیاری از شهرستانها با بزرگترین تظاهرات از جمله نیویورک و شیکاگو, مینیاپولیس, و, واشنگتن d. C.

در آنچه به عنوان اولین سیستماتیک نگاهی به سوال یک تیم از اقتصاددانان مشخص شد که تنها یکی از 13 شهرستانها که در اولین موج اعتراضات پس از مراسم یادبود روز در حال افزایش است که متناسب با الگوی.

آن ققنوس که در آن کارشناسان می گویند موارد و بستری شدن در بیمارستان رسید پس از تصمیم رژیم صهیونیستی است. mlb به پایان آریزونا اقامت در خانه سفارش در 15 مه و کاهش محدودیت در کسب و کار. ساکنان آریزونا که cooped به مدت شش هفته آب گرفتگی ققنوس-منطقه نوار ولسوالی نادیده گرفتن اجتماعی فاصله دستورالعمل.

در بسیاری از شهرها تظاهرات در واقع به نظر می رسید و منجر به افزایش خالص در اجتماعی, فاصله, به عنوان, بیشتر مردم که در اعتراض به تصمیم به ماندن کردن خیابان ها گفت که مطالعه منجر نویسنده دانيال دیو از دانشگاه.

"بزرگ مقیاس تظاهرات می تواند تاثیر هر دو رفتار معترضان و رفتار غیر معترضان گفت:" دیو. مقاله منتشر شده در هفته گذشته توسط اداره ملی تحقیقات اقتصادی اما نشده است منتشر شده توسط یک همکار مجله.

نقاشی از اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز آسوشیتد پرس بررسی روند روزانه موارد گزارش شده در 22 شهرستانها ایالات متحده با تظاهرات. آن را در بر داشت پس از اعتراض را افزایش می دهد در چندین شهر از جمله شیکاگو و مدیسون ویسکانسین -- که در آن کارشناسان می گویند دیگر عوامل با احتمال بیشتری اصلی رانندگان است.

بهداشت مقامات هنوز در حال تحقیق در مورد موج در کشورهای مختلف و اطلاعات بیشتر ممکن است در آمده است. اما کارشناسان بر این باورند که اگر این تظاهرات را یک تاثیر بزرگ در موارد قوی تر نشانه ای خواهد بود در حال حاضر آشکار.

فلوید کشته شد, on May 25 توسط یک مینیاپولیس افسر پلیس استفاده می شود که زانو خود را به پین فلوید گردن به زمین. قتل یک مرد سیاه پوست به دست یک افسر سفید لمس کردن تظاهرات در سراسر ایالات متحده است. اتفاقا برخی متحده آغاز شده بود به بالابر اجتماعی فاصله محدودیت در اواخر ماه مه.

دیو و همکارانش شمارش تظاهرات بیش از سه هفته در 281 شهرستانها با جمعیت حداقل 100,000. بیشتر به حال تظاهرات به مدت بیش از سه روز و تا به حال بسیاری از تظاهرات بود که حداقل 1 ، 000 شرکت کنندگان است.

روشن نیست که چگونه بسیاری از معترضان شرکت کننده اجازه دهید به تنهایی چگونه بسیاری از آنها را به تن ماسک یا آزمایش پس از. که ممکن است متفاوت از جایی به جای.

هوستون است که در میان تعدادی از شهرستانها تگزاس که به تازگی دیده می شود, شیب افزایش موارد بستری شدن در بیمارستان. دکتر Umair شاه, مدیر اجرایی این شهرستان در بخش بهداشت و درمان معتقد است این احتمال وجود دارد برخی از موارد می توان به تظاهرات.

"ما فقط نمی دانم چقدر است," او گفت:.

اما آن را سخت برای اندازه گیری تظاهرات' دقیق تاثیر برای تعدادی از دلایل, شاه و دیگران گفت. زودتر کسب و کار reopenings و بیشتر تمایل به شانه اجتماعی فاصله دستورالعمل آغاز شده و این روند در منطقه هوستون شاه گفت.

عامل دیگر: بسیاری از مردم نمی توانید آزمایش مگر اینکه آنها احساس علائم. بسیاری از معترضان جوان, بزرگسالان که به طور کلی کمتر احتمال دارد به بیماری شدید و در نتیجه ممکن را بدست آزمایش ،

و برخی که انجام تست ممکن است هنوز پاسخ به تمام سوالات آنها خواسته شیوع محققان.

"من می دانم که از سه نفر است که به ما گفت" بله من در یک اعتراض.' این بدان معنا نیست که وجود ندارد یکی دیگر از 25 یا بیشتر که حضور در یک اعتراض و درست نیست به اشتراک گذاری آن با ما," دکتر گفت: Mysheika رابرتز, عمومی کمیسیون بهداشت و درمان شهر کلمبوس, اوهایو.

که در شهرستان شاهد افزایش موارد در ماه گذشته اما مقامات بهداشتی می گویند آنها نمی توانند آن را نسبت به هر دلیل خاص دیگر از مردم معاشرت و بازگشت به فعالیت های عادی و بدون پوشیدن ماسک یا مصرف سایر اقدامات احتیاطی. تا کنون تظاهرات به نظر نمی رسد به یک عامل واقعی.

"بسیاری از این تظاهرات حداقل در حوزه قضایی خارج شد" و این ویروس می کند گسترش و همچنین خارج رابرتز گفت. "و من می خواهم بگویم 50 درصد از کسانی که در تظاهرات بودند با پوشیدن یک ماسک صورت."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن