استرالیا ویروس hotspot نظر حومه مستندات

توسط: تابناک | به روز رسانی: 28 ژوئن 2020 3:12:17 pm ایالت ویکتوریا استرالیا خواهد اجرای اجباری coro

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399
توسط: تابناک | به روز رسانی: 28 ژوئن 2020 3:12:17 pm
Australian virus hotspot considers suburban lockdowns ایالت ویکتوریا استرالیا خواهد اجرای اجباری coronavirus تست برای بازگشت مسافران و می تواند برخی از حومه به مستند آن را به عنوان جنگ بدتر سنبله در موارد جدید. (بلومبرگ)

ایالت ویکتوریا استرالیا خواهد اجرای اجباری coronavirus تست برای بازگشت مسافران و می تواند برخی از حومه به مستند آن را به عنوان جنگ بدتر سنبله در موارد جدید.

بازگشت مسافران که حاضر به پیروی از تست مورد نیاز خواهد بود به ماندن در قرنطینه برای بیشتر از 10 روز مصرف کل دوره انزوا به 24 روز به اطمینان حاصل شود آنها در برخواهد داشت خطر معرفی ویروس به جامعه ویکتوریا دولت روز یکشنبه گفت. برتر Daniel Andrews گفت: برخی از نقطه داغ حومه نیز می تواند قرار داده و به lockdown اگر لازم است برای جلوگیری از شیوع بیماری است.

"اگر ما بیشتر به منظور محدود کردن جنبش در برخی از کسانی که در حومه مثلا یک مادر اقامت در خانه سفارش" برای عموم خوب است "و سپس این چیزی است که ما انجام خواهد داد" اندروز یک کنفرانس خبری گفت. "من امیدوار هستم آن را دریافت نمی کند به آن است."

استرالیا شده است یکی از مستقل از نوازندگان در سطح جهانی در محدود کردن گسترش ویروس اما flare-up در ویکتوریا است که نگرانی در مورد موج دوم که به طور بالقوه می تواند مجموعه ای به لغو برخی از محدودیت و آهسته اقتصادی این کشور بهبود است. برنامه ای برای باز کردن یک سفر "حباب" با همسایه نیوزیلند در حال حاضر گرفته شده یک دست کشیدن به عنوان دو کشور دست و پنجه نرم کردن با حوادث اطراف ویروس مدیریت.

ویکتوریا گزارش 49 موارد جدید Covid-19 روز شنبه, بالاترین افزایش روزانه در حدود سه ماه و بالاتر از 41 پنج شنبه. این 12 روز متوالی از دو رقمی از عفونت در دولت خانه به شهر ملبورن است.

دولت ویکتوریا در حال حاضر افزایش تست و ردیابی و تنگ تر قوانین در اطراف تجمعات. این کاهش تعداد بازدید کنندگان مردم می توانند در خانه های خود به پنج و خارج از تجمعات محدود به 10.

"بسیار شبیه به یک بوته آتش قرار دادن این بسیار چالش برانگیز" اندروز گفت. "شامل آن چیزی است که ما می توانیم انجام دهیم."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن