چگونه یک حزب محافظه کار MP ممکن است آشکار جاسوسان انگلیس شکست به منظور بالا بردن زنگ بیش از COVID

در یک بیت بسیار خوب مجلس رفت و آمد بوریس جانسون دولت در این هفته موفق به ایجاد همیشه وفادار Chis Grayling به ع

توسط NEWSATROPAT در 27 تیر 1399

در یک بیت بسیار خوب مجلس رفت و آمد بوریس جانسون دولت در این هفته موفق به ایجاد همیشه وفادار Chis Grayling به عنوان صندلی جدید از هوش و کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی. به مراتب بیشتر به طور مستقل فکر backbencher Julian Lewis بود رای دادند و در عوض با حمایت از مخالفان و نمایندگان مجلس شد و بی درنگ لگد پارلمانی حزب محافظه کار به عنوان یک نتیجه.

در گزارش این رسانه ها با تمرکز بر کمیته گزارش در دخالت در انگلستان فرآیندهای انتخاباتی هنوز منتشر نشده ماه پس از آن تکمیل شد. آن است که در حال حاضر بسیار محتمل است که لوئیس یک منتقد از اتحاد جماهیر شوروی سابق و اخیرا روسیه را تضمین خواهد کرد, انتشار سریع.

آن را ممکن است به نوبه خود از این است که اهمیت واقعی این مینی کودتا علیه Johnson خواهد بود چه این کمیته به منظور بررسی بیشتر موضوع مهم است. این ممکن است نقش سازمان های اطلاعاتی در دولت و عدم دریافت گرفتن در COVID-19 بیماری همه گیر.

چرا باید این موضوع برای هوش و کمیته امنیت? در نظر بگیرید که COVID-19 در حال حاضر کشته و بیش از 50000 نفر در انگلستان به مراتب بیشتر از تمام غیرنظامی در این کشور در طول جنگ جهانی دوم و بیشتر امواج از عفونت این زمستان به خوبی می تواند دو برابر است که.

وجود دارد در حال حاضر گوش خراش تماس برای پرس و جو به اقدامات دولت است و اگر چه جانسون را پذیرفته است این در اصل او را به مقاومت در برابر آن را در کوتاه مدت امیدوار به پا زدن آن را به چمن طولانی برای حداقل یک سال. هوش و کمیته امنیت یکی از معدود رسمی حزبی گروه که دارای نفوذ سیاسی به آن نگاه کنید هر چه زودتر اما قطعا اتفاق نمی افتاد اگر Grayling شده است مسئول است. در حال حاضر هر چند با لوئیس وجود آن بستگی دارد تا حد زیادی بر روی او است و در اینجا است که آن را جالب می شود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن