هیچ راز COVID-19 معاملات بزرگ داروسازی خواسته های آزمایشی داوطلب

در آوریل من داوطلب برای شرکت در COVID-19 واکسن آزمایشی در دانشگاه آکسفورد. در آن زمان انگلستان بود فقط رفته به

توسط NEWSATROPAT در 8 مرداد 1399

در آوریل من داوطلب برای شرکت در COVID-19 واکسن آزمایشی در دانشگاه آکسفورد. در آن زمان انگلستان بود فقط رفته به مستند و شرکت در آزمون احساس چیزی مثبت است که من در واقع می تواند انجام دهد در مواجهه با جهانی همه گیر. به انجام پژوهش در دانشگاه و بنابراین من هم احساس کردم که من در کمک به کشف یک واکسن است که ممکن است یک روز جهانی خوب است.

من در اولیه گروه 1112 داوطلبان. دانشگاه به طور تصادفی در گروه ما به طوری که نیمی از داده های واقعی Covid-19 واکسن است که در حال آزمایش است در حالی که نیمی دیگر دارونما دریافت کردند. هیچ یک از ما می دانستند که آیا ما با دریافت این واکسن یا دارونما. وجود دارد یک گروه خاص از ده داوطلبانی که موفق به دریافت دو دوز COVID-19 واکسن و آنها آن را می دانم.

محاکمه تست اینکه آیا دانشگاه آکسفورد را واکسن می تواند در محافظت از افراد سالم از COVID-19 ویروس. آن را نیز به محققان اطلاعات ارزشمند در مورد جنبه های ایمنی واکسن و توانایی خود را برای تولید خوب پاسخ ایمنی بدن در برابر ویروس. پس از اولیه تلقیح من باید برای رفتن به طور منظم آزمایش خون و همچنین ارائه هر گونه اطلاعات در هر گونه علائم که من توسعه. من ادامه خواهد داد برای نظارت شود تا اکتبر زمانی که محققان امیدواریم که قادر به رسم برخی از نتیجه گیری از محاکمه.

ماه گذشته من خواندن یک مقاله توسط مبارزات گروه عدالت جهانی در حال حاضر توضیح داد که این دانشگاه تا به حال یک قرارداد امضا شده با شرکت دارویی AstraZeneca به تولید و توزیع واکسن. من واقعا نگران بودم که چه توافق شده بود در این معامله. به طور خاص من نگران بود که این علنا بودجه واکسن می تواند تبدیل به خصوصیسازی کنند و کنترل شده توسط یک شرکت دارویی. من آگاه شد, چگونه انحصار حمایت اعطا شده به شرکت های دارویی می تواند منجر به قیمت سنگ آهن در بازار و احتکار و چگونه این حمایت در نهایت مردم انکار دسترسی به اساسی درمان در سراسر جهان است. و به عنوان یک محاکمه داوطلب این نتیجه که من به زمان و سلامتی من برای.

بنابراین من تصمیم به نوشتن نامه ای به AstraZeneca و دانشگاه آکسفورد که من باز به عمومی به ثبت نام با من. من نامه ای خواستار جزئیات این معامله می شود ساخته شده است. هیچ کس نمی داند چه انحصار حمایت شده اند مذاکره بین دانشگاه آکسفورد و AstraZeneca. همچنین ما نمی دانیم چه قیمت خواهد بود به هر دو متهم در طول همه گیر و همه گیر برای این علنا بودجه واکسن. هر چند این شرکت گفت که نمی خواهد سود در گیر این تنها می تواند تایید شود اگر این شرکت حاضر است به عمومی آن هزینه ها و قیمت ها. این ادعا نیز برگ باز به احتکار پس از همه گیر به خصوص اگر این ویروس می شود بومی و یا تکرار دوز مورد نیاز است.

اما شفافیت کافی نیست. من نیز خواستار این علنا بودجه واکسن به گونه ای منحصر به فرد کنترل توسط یک شرکت داروسازی – به طوری که هر تولید کننده و یا هر کشور می توانید این واکسن اگر آن را تبدیل به موفق خواهد بود. و من برای واکسن و همچنین تحقیق و دانش پشت آن به آشکارا با جهان به اشتراک گذاشته از طریق سازمان بهداشت جهانی است.

من پیوست این دادگاه تحقیقات همبستگی و اعتقاد مشترک خوب و من واقعا بر این باورند که همکاری و اشتراک دانش تنها راه ما می توانیم در پایان این جهانی و همه گیر. اگر این بحران به ما آموخته است هر چیزی, آن است که همه ما باید به ارزش های عمومی بهداشت و درمان بسیار بیشتر از این گسترش باید به تحقیقات پزشکی. شرکت های دارویی در حال حاضر مناسب نیست برای هدف - اجازه استفاده از این بیماری همه گیر به ایجاد یک مدل بهتر قرار می دهد که بهداشت عمومی نیاز دارد اولین و مهمترین. من امیدوارم که هر دو دانشگاه آکسفورد و AstraZeneca می توانید ببینید که این علنا بودجه واکسن نیاز به جهانی خوب و نه خصوصیسازی کنند کالا را در جهان خود را بهترین شانس شکست دادن این بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن