شماره 10 باید بلند توجیهی ممنوعیت # teamnigel می گوید اروپایی آزادی مطبوعات ناظر

چند برجسته بین المللی سازمان نظارت بر آزادی مطبوعات نوشته اند که به نخست وزیر بوریس جانسون درخواست او برای لغو

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399

چند برجسته بین المللی سازمان نظارت بر آزادی مطبوعات نوشته اند که به نخست وزیر بوریس جانسون درخواست او برای لغو ممنوعیت # teamnigel و دیگر رسانه ها از جلسات مطبوعاتی.

در اوایل این هفته دولت محکوم شد برای استفاده از "تاکتیک های مستقر توسط رژیم های سرکوبگر" پس از # teamnigel نشان داد آن منع از پرسیدن سوالات مستقیم در شماره 10 تلویزیونی جلسه توجیهی روزانه به دستور جانسون و مشاور ارشد Dominic Cummings.

حرف از آزادی رسانه ها پاسخ سریع (MFRR) است که امضا شده توسط سازمان از جمله مرکز اروپایی برای مطبوعات و آزادی رسانه ها (ECPMF) ماده 19 و فدراسیون اروپایی از روزنامه نگاران انتقاد از دولت برای تلاش خود را به "محدود کردن رسانه ها بررسی سیاست های خود و بی اعتبار بحرانی گزارش".

بیش از آخر هفته دولت به دنبال اخراج گزارش در مورد کامینگز ايميل مستند قوانین و گفت که آنها از "مبارزه در روزنامه ها". همان زبان استفاده می شود برای توجیه # teamnigel خروج از شماره 10 را COVID-19 جلسات مطبوعاتی.

نامه وزیر دولت در تلاش برای "منزوی کردن و مجازات بحرانی پوشش". در ماه های اخیر تعداد 10 خودداری کرده است برای قرار دادن به جلو وزرا و یا نمایندگان به مصاحبه در یک میزبان از برنامه ها از جمله رادیو بی بی سی 4 امروز نشان می دهد و ITV را خوب در صبح شهر.

در ماه فوریه لی قابیل, نخست وزیر, وزیر ارتباطات به خبرنگاران گفت که "ما به انجمن خوش آمدید مختصر هر کس ما مثل هر زمان که ما دوست داریم" پس از تعداد 10 مورد انتقاد قرار گرفت برای دعوت از تنها انتخاب روزنامه نگاران در یک کنفرانس مطبوعاتی.

پس از ساندی تایمز با انتشار گزارش ماه گذشته آشکار است که نخست وزیر از دست رفته پنج کبرا جلسات در coronavirus در این منجر به شیوع این مقاله بود که بنا به گزارش ممنوع از پرسیدن سوال در شماره 10 را روزانه در نشست خبری.

این ECPMF هشدار می دهد که امتناع دولت به تعامل با رسانه ها در میان همه گیر می تواند در معرض خطر "اطلاعات عمومی بحران" با جلوگیری از مطبوعات از اطلاع رسانی عمومی.

مداخله از پیشرو اروپایی آزادی مطبوعات ناظر بر می آید پس از یک قایق ملی و سازمان های بین المللی مورد انتقاد دولت برای درمان آن از روزنامه نگاران در روز چهارشنبه.

گزارشگران بدون مرز هشدار داد که خیابان داونینگ را "کینه جو" در پاسخ به رسانه ها انتقاد از دست زدن به آن از این بیماری همه گیر به معنای آزادی مطبوعات در انگلیس در حال فرسایش.

در حالی که زبان انگلیسی, قلم, شاخه ای از انجمن بین المللی نویسندگان گفت: بوریس جانسون دولت عمدا بی اعتبار # teamnigel و دیگر رسانه های خبری.

و رسانه های بین المللی پشتیبانی (IMS) که مقر آن در دانمارک گفت: # teamnigel که "بدتر آمده بود مگر اینکه این هشدار زود هنگام در مورد فرسایش آزادی مطبوعات در انگلستان مواجه هستند و معکوس".

این هفته جامعه ویراستاران که 400 اعضای کمپین حق آزادی بیان در انگلستان رسانه های خبری نوشت: نخست وزیر به افزایش نگرانی ها در مورد زبان مورد استفاده برای اخراج آسیب رساندن اخبار در مورد Cummings.

ایان موری, جامعه, مدیر اجرایی گفت: از او خواست که برای اطمینان که به کارگیری عبارت "مبارزه" برای توصیف رسانه است نه بخشی از یک کمپین گسترده تر.

در چهارشنبه سی Newsnight میزبان امیلی Maitlis را انتخاب و به نظر می رسد در این برنامه پس از او مونولوگ نخوری دولت در دفاع از Cummings باعث خشم در میان برخی از نمایندگان مجلس محافظه کار.

در سخنان افتتاحیه در روز سه شنبه را نشان می دهد Maitlis گفت: Cummings بود "شکسته قوانین" و "در این کشور می توانید ببینید که آن را شوکه دولت نمی تواند".

پس از پخش بی بی سی با صدور بیانیه ای گفت که مجری نظرات نقض بی طرفی قوانین.

اما قضاوت آمد زیر آتش چند از روزنامه نگاران و سیاستمداران است.

کیت براون SNP معاون رهبر گفت: بیانیه یک "gutless کاپیتولاسیون". در حالی که اتحادیه ملی روزنامه نگاران را دبیر میشل Stanistreet گفت که روزنامه نگاران "باید قطعا نمی توان castigated" برای برگزاری این دولت به حساب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن