برزیل Bolsonaro نظامی می گوید نمی خواهد حذف رئیس جمهور منتخب

توسط: رویترز | برازیلیا | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 8:57:21 am Bolsonaro نیز رو به چند استیضا

توسط NEWSATROPAT در 28 خرداد 1399
توسط: رویترز | برازیلیا | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 8:57:21 am
Brazil, Jair Bolsonaro, Jair Bolsonaro corruption, brazil news Bolsonaro نیز رو به چند استیضاح طرح در کنگره است. (AP/فایل)

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro گفت: نظامی این کشور نمی خواهد اطاعت از هر جهت برای حذف یک رئیس جمهور منتخب تعمیق جنگ لفظی با شعبه قضایی که منجر به ترس از تهدید به دموکراسی در کشور است.

صحبت در یک مصاحبه رادیویی راست سابق ارتش کاپیتان گفت: نیروهای مسلح نمی خواهد قبول "یک قضاوت سیاسی برای حذف جمهور منتخب دموکراتیک."

وی افزود: "ما مردان نظامی از نیروهای مسلح و من نیز یک مرد نظامی نگه مسئولیت واقعی برای دموکراسی در کشور ما است. ما هرگز به دنبال پوچ سفارشات."

Bolsonaro نظرات تکرار مشابه بیانیه منتشر شده در روز جمعه و با همکاری امضا شده توسط معاون رئیس جمهور همیلتون Mourão و وزیر دفاع فرناندو Azevedo که موجب نگرانی بیش از یک بلندی قانون اساسی نبرد بین Bolsonaro و دادگاه برزیل.

دادگاه نظارت یک کاوشگر به اینکه Bolsonaro به طور غیر قانونی دخالت پلیس فدرال قرار ملاقات و دیگری رسیدگی به اتهام pro-Bolsonaro کمپین دروغ در رسانه های اجتماعی.

Bolsonaro نیز رو به چند استیضاح طرح در کنگره است.

این همه می آید به عنوان برزیل در جهان تبدیل شده شماره 2 coronavirus نقطه داغ, با نزدیک به 44,000 مرگ و میر.

در طول مصاحبه Bolsonaro همچنین صحبت در مورد مسائل قانونی گفته است که انجام اصلاحات مالیاتی و تزویر بود و دولت به دنبال چگونه به طراحی یک پیشنهاد است که می تواند با تصویب کنگره است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب