چنگال بزرگ, عمومی هنر کمیسیون تماس به منطقه هنرمندان برای پروژه های آینده

چنگال بزرگ, عمومی هنر کمیسیون قرار دادن یک تماس به این منطقه از هنرمندان به ارائه پیشنهادات برای "شمالی افزای

توسط NEWSATROPAT در 27 تیر 1399

چنگال بزرگ, عمومی هنر کمیسیون قرار دادن یک تماس به این منطقه از هنرمندان به ارائه پیشنهادات برای "شمالی افزایش برداشت" پروژه

این سازمان اعلام کرده است به دنبال پیشنهاد از هنرمندان از طریق PAC هنر اصلی ابتکار است.

"حداقل پنج هنرمندان انتخاب خواهد شد متمایز از سبک های رسانه ها و ایجاد خواهد شد در کار خود نظم و انضباط است که منتقل هنرمندان برداشت از شمال افزایش یافت, مجسمه سازی" PAC گفت: در یک نسخه که فرستاده شد به هرالد.

هر هنرمند انتخاب خواهد شد و دریافت پرداخت از $1,000. در نتیجه کار خواهد بود متعلق به تایید شده و ممکن است به حراج گذاشته در "شمالی افزایش یافت" فداکاری در سپتامبر. 2. درآمد حاصل پشتیبانی خواهد کرد ادامه داد: توسعه هنر عمومی و PAC ماموریت.

یک نمایشگاه نمایش داده خواهد شد در CanadInn در سپتامبر 2 رویداد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

آخرین مهلت برای درخواست-برای-پیشنهاد ارسالی توسط 5 p. m. 24 جولای سال 2020 است. جایزه اعلان خواهد شد ژوئیه 31. کامل RFP می توان در یافت https://www.publicartnd.org/publicart

عمومی هنرهای کمیسیون در عمل سه گالری شامل 30 هنرمندان. با توجه به تایید انتشار ارسالی جمعه هر کسی که می خواهم به صندوق یک هنرمند در حالی که سرمایه گذاری در این ماموریت از هنر کمیسیون و یا کمک به یک آینده دیواری و یا مجسمه سازی پروژه با ما تماس بگیرید info@publicartsnd.org تماس بگیرید و یا کریستی در 701-317-6729.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب