نپال و حزب کمونیست جلسه نتواند به حل و فصل Oli-Prachanda دشمنی

توسط: PTI | کاتماندو | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 5:44:06 pm فایل - در این Feb. 15, 2018, فایل, عکس

توسط NEWSATROPAT در 3 مرداد 1399
توسط: PTI | کاتماندو | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 5:44:06 pm
Nepal parliament crisis, Nepal government crisis, Nepal PM, KP Oli, Pushpa Kamal Dahal 'Prachanda', Oli Prachanda tussle, World news, Indian Express فایل - در این Feb. 15, 2018, فایل, عکس, نپال نخست وزیر Khadga پراساد Oli سمت چپ حرکت دست با رئیس حزب کمونیست نپال (مائوئیست مرکز) Pushpa کمال Dahal پس از ادای سوگند در دفتر ریاست جمهوری ساختمان در کاتماندو, نپال. (AP Photo/Niranjan Shrestha فایل)

بسیار در انتظار دیدار از نپال و حزب کمونیست در روز سه شنبه موفق به مرتب کردن تفاوت بین نخست وزیر K P Sharma Oli و جناح رقیب به رهبری حزب اجرایی رئیس Pushpa کمال Dahal "Prachanda" به عنوان مسائل سیاسی شکل نیست در این مختصر مذاکرات برگزار شد در شرایطی که لیگ برتر.

جلسه کمیته دائمی از حزب کمونیست نپال (NCP) برگزار شد نخست وزیر رسمی اقامت در Baluwatar در سرمایه های ملی اما بحث در مورد مسائل سیاسی گفت: Ganesh, شاه, عضو کمیته دائمی و ارشد رهبر حزب.

نخست وزیر Oli حضور نداشت جلسه 45-عضو کمیته دائمی, او گفت:, و اضافه کرد که جلسه بعدی از بدن NCP برگزار خواهد شد و یک هفته بعد.

در این جلسه صورت گرفت و پس از آن به تعویق افتاد هفت بار اجازه می دهد تا Oli و Prachanda زمان بیشتری را به مرتب کردن بر اساس تفاوت های خود را.

اما در روز سه شنبه نیز در این جلسه به تعویق افتاده دو ساعت به عنوان نخست وزیر Oli برگزار شد یک جلسه با حزب رئیس اجرایی "Prachanda" به حل و فصل مسائل کلیدی بیش از قدرت-های.

در این جلسه به طور عمده در مورد بلایای طبیعی است که آمار این کشور ،

جلسه بعدی کمیته تصمیم گرفته شد برگزار می شود در تاریخ 28 ژوئیه در ساعت 11 صبح در Baluwatar به نقد و بررسی این حزب فعالیت های دولت و عملکرد نهایی تقسیم کار میان حزب کادرها و رهبران و پیشنهاد کلی کنوانسیون در میان دیگر مسائل ،

اما "جلسات رسمی ممکن است در میان رهبران ارشد این حزب قبل از کمیته جلسه با توجه به حل و فصل داخلی دشمنی در حزب" شاه گفت.

اعضا در این نشست ابراز غم و اندوه بیش از از دست دادن زندگی و اموال با توجه به سیل و رانش زمین در نقاط مختلف کشور به عنوان یک نتیجه از مستمر باران و از دولت خواست به انجام تسکین با این نسخهها کار در یک شیوه ای سریع.

"وجود دارد تنها یک دستور کار برای امروز به طور مستقیم با اعضای حزب برای پاسخگویی به حوادث طبیعی" گفت: Narayan Kaji Shrestha, حزب, سخنگوی. "در این جلسه همچنین ابراز تسلیت به خانواده های کسانی که جان خود را از دست به سیل و رانش زمین و آرزوی بهبودی سریع مجروح" Shrestha گفت.

در این نشست یک پیشنهاد به طور مستقیم با اعضای حزب به شامل در نجات و امداد مطرح شد به عنوان 233 نفر کشته شده اند 98 ناپدید شده اند و 99 شده اند با توجه به سیل و رانش زمین در نپال ارسال روزنامه به نقل از Shrestha عنوان کرد و گفت.

بالا NCP رهبران از جمله Prachanda شده اند خواستار Oli استعفای, گفته های اخیر خود را ضد هند سخنان بودند "نه از لحاظ سیاسی و دیپلماتیک مناسب است." آنها همچنین در برابر Oli را استبدادی سبک از عملکرد.

تفاوت رشد بیشتر پس از Oli گفت که برخی از رهبران حزب حاکم در حال هماهنگی با همسایه جنوبی برای حذف او از قدرت پس از دولت جدید صادر نقشه سیاسی ترکیب, هندی, سرزمین های از Kalapani, Lipulekh و Limpiyadhura.

این Prachanda-نپال جناح را رد کرد Oli این اتهامات گفته است آنها که خواسته اند برای استعفای نه هند. Prachanda گفته است که او نمی خواهد اجازه می دهد که به تقسیم و هر گونه تلاش از هر نقطه به تضعیف آن وحدت خواهد صدمه دیده است و مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس و بلایای طبیعی است.

Prachanda روز دوشنبه گفت: تلاش شد در رفتن به حل و فصل intra-تفاوت حزب و حکومت اوایل کلی کنوانسیون حزب به عنوان پیشنهاد شده توسط نخست وزیر Oli.

"رفتن به صورت کلی کنوانسیون یک ایده بد نیست اما بدون آماده سازی مناسب آن است که ممکن است به عنوان مسائل مختلف از جمله حزب ایدئولوژی نیز نیاز به مرتب کردن" Matrika Yadav ایستاده عضو کمیته نقل Prachanda عنوان کرد و گفت در این نشست است.

Prachanda سخنان آمد در میان گزارش می دهد که او نیز به این درک رسیده با Oli در برگزاری مجمع عمومی کنوانسیون نوامبر/دسامبر و نخست وزیر او را به عنوان حزب صندلی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب