مینه سوتا کلیساها می تواند بازگشایی پنج شنبه های جدید کلاه در عبادت

ST. پل —رژیم صهیونیستی. تیم Walz روز شنبه, مارس 23 اعلام کرد او لغو محدودیت در کلیساها و خانه های دیگر از عبا

توسط NEWSATROPAT در 3 خرداد 1399

ST. پل —رژیم صهیونیستی. تیم Walz روز شنبه, مارس 23 اعلام کرد او لغو محدودیت در کلیساها و خانه های دیگر از عبادت اجازه می دهد آنها را برای نگهداری خدمات برای گروه های بزرگتر از 10 نفر شروع جمعه, مارس 27.

این حرکت در می آید و پس از فرماندار مواجه واکنش پس از اعلام آخرین دور از reopenings برای رستوران ها و سالن اجازه می دهد رستوران ها و کافه ها برای خدمت به عنوان بسیاری از 50 در محیط بیرون از منزل نگهداری می شوند اما این کلاه در داخل سالن خدمات عبادت در 10.

جدید هدایت خواهد اجازه می دهد خانه عبادت برای برگزاری خدمات تا 25 درصد از آتش خود را مارشال تعیین ظرفیت در حضور و غیاب به عنوان طولانی به عنوان اجتماعی فاصله اقدامات در اثر فشرده تمیز کردن اقدامات در نظر گرفته شده است. بیش از 250 نفر اجازه داده می شود به جمع خدمات در محیط داخلی و یا در فضای محیط است. هدایت نمی کند نیاز به خانه عبادت برای بازگشایی و رهبران در هر یک قادر خواهد بود تا تصمیم بگیرند که آیا آنها می خواهند به بازگشایی و یا صبر کنید.

راهنمایی برای reopenings گسترش خواهد به خانه عبادت خانه های مراسم تشییع جنازه و امکانات است که میزبان مراسم عروسی, آداب و رسوم, برنامه ریزی عبادت یا کتاب مطالعات به عنوان طولانی به عنوان آنها ملاقات کلاه در شرکت کنندگان و نیاز عبادت از خانواده ها باقی می ماند حداقل شش فوت از هم جدا.

Walz و مقامات بهداشتی دولت گفت: آنها آهسته به اجازه بزرگتر خدمات کلیسا پیش از آن در هفته با توجه به برنامه به طور بالقوه افزایش خطرات ناشی از گرد هم آوردن محله های کشیش نشین که می تواند به افزایش خطرات ابتلا به علائم شدید از COVID-19. و مقامات بهداشت با اشاره به مطالعات انجام شده نشان داد که آواز بود به خصوص موثر در گسترش این بیماری است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

رهبران مینه سوتا کاتولیک کنفرانس و کلیسای لوتری-میسوری کلیسایی روز چهارشنبه اعلام کردند که با بازگشایی در هفته آینده با یا بدون موافقت با دولت. و اعلام sped تا Walz دولت تصمیم گیری های اطراف اجازه ایمان سازمانهای دوباره آنلاین.

"از شخصی و عمومی بهداشت چشم انداز تصمیم گیری در اطراف عبادتگاه بوده است به چالش کشیدن یکی پس از آغاز همه گیر" Walz گفت: در انتشار اخبار. "ما می دانیم گردهمایی های زیادی از مردم افزایش خطر گسترش COVID-19. ما همچنین می دانیم عبادت است یک بخش اساسی از بسیاری از Minnesotans زندگی از جمله مال من است."

Walz اعلام کرد دستورالعمل جدید یک روز پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به نام دولت فرمانداران اجازه می دهد تا خانه عبادت برای بازگشایی به صورت حضوری خدمات بیش از آخر هفته. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: تمام اماکن عبادت باید در نظر گرفته شود ضروری ارائه دهندگان خدمات در طول بیماری همه گیر.

این Walz دولت در روز جمعه گفت که بررسی تغییرات جدید ارشاد صادر شده توسط مراکز ایالات متحده برای کنترل بیماری و پیشگیری از ایمان جوامع و Walz شده بود در گفتگو با رهبران مذهبی در طول روز است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب