یک بیماری همه گیر پرستار نامه عشق به نیویورک

توسط: تابناک | به روز رسانی: 28 مه سال 2020 3:19:22 pm سفر, پرستار, Meghan لیندزی می شود یک شاتل خود

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399
توسط: تابناک | به روز رسانی: 28 مه سال 2020 3:19:22 pm
سفر, پرستار, Meghan لیندزی می شود یک شاتل خودرو پس از تغییر او در دانشگاه نیویورک Winthrop بیمارستان در باغ City, New York, US, مه 6 سال 2020 است. (رویترز)

این بیماری همه گیر کوروناویروس را محدود کرده است تقریبا همه آزادی در امریکا اما برای Meghan لیندزی آن را انجام داده است مخالف است. این است که آزادترین او تا به حال احساس.

سفر به نیویورک در سن 33 به کار به عنوان یک COVID-19 پرستار اولین بار بود که مگان, یک مادر دو تا به حال سمت چپ جنوب غربی میسوری.

"این اولین بار من در هواپیما," او گفت: چگونه توصیف او به کار تا 12 ساعت شیفت در واحد مراقبت های ویژه در دانشگاه نیویورک Winthrop بیمارستان.

"پرواز به نیویورک اولین بار بود که من تا کنون دیده اقیانوس است."

Meghan لیندزی که در بازگشت به خانه پس از کار به مدت پنج هفته در دانشگاه نیویورک Winthrop بیمارستان در طی شیوع بیماری کروناویروس (COVID-19) در جاپلین و خانواده مرکز عبادت در جاپلین میسوری, ایالات متحده, مارس 17 سال 2020 است. (رویترز)

داستان های بسیاری در مورد تنهایی coronavirus مرگ و میر در این شهرستان بیمارستان و آسیب زا کار پرستاران که کارکنان آنها.

Meghan داستان در مورد فرصت های غیر منتظره. این یک داستان چگونه این بیماری همه گیر به یک زن فرصتی برای حمله به جهان مقابله با خطر و ایجاد اختلاف و چگونه شوهر او در خانه مانده برای مراقبت از دختران خود را. این یک داستان در مورد آغاز جدید است.

"من همیشه می خواستم برای انجام کاری برای کشور من" گفت: Meghan. "این بود که یک بار در طول عمر فرصت برای انجام کاری معنی دار است."

Meghan اول پرستاری شیفت در نیویورک شد و یک شوک است.

وجود دارد بسیاری از افراد بیمار در میسوری با بیماری های مزمن مانند دیابت که در آن پیشرفت می کند و کاهش آشنا هستند.

COVID-19 بیماران حیرت زده توسط یک ویروس است که تبدیل زندگی خود را وارونه و در بسیاری از موارد آنها به پایان می رسد.

"یکی از بیماران من تا به حال انگشتان او انجام می شود تا همه خوب و قشنگ و هنوز هم تا به حال طلا و جواهر" گفت: Meghan.

زیرا آنها coronavirus بیماران و بازدید کنندگان ممنوع شد آن Meghan که نگه داشتن دست خود را به عنوان آنها درگذشت.

"هنگامی که شما FaceTime و شما دیدار با خانواده خود را و شما آنها را بشنود گریه و گریه, شما می دانید کمی ناز خود را همیار و شما شروع به آنها را می دانیم آن را فقط می شود واقعا شخصی" گفت: Meghan. "شما باید یک زمان سخت در جدا کردن خود و نه واقعا هایی برای آنها را به عنوان به خوبی."

با وجود همه از مرگ, Meghan زمان در شهر نیویورک COVID-19 بخش بود به طور غیر منتظره تایید. این بیماری همه گیر به Meghan چیزی است که زندگی او در میسوری تا کنون نشده بود: احساس همه چیز کشویی را به محل.

زمانی که مگان فارغ التحصیل از دانشکده پرستاری آن نبود مثل او تصور می کرد. آن را تبدیل به فقط یک کار. او سوگواری.

"در حال حاضر برای یک بار آن را در واقع چیزی که مهم است" گفت: Meghan. "این اولین بار است که پس از من تبدیل شدن به یک پرستار است که آن را مانند," بله, این است که چرا. من می تواند تفاوت و من می تواند کمک کند و من به اندازه کافی قوی برای این کار است."

بچه ها او را, او گفت: مفتخریم. "آنها می دانند که آنچه من انجام می دهند سخت است و من قرار داده و زندگی من در خطر است."

Meghan است که از یک شهر کوچک در ایالت میسوری. ترین روزهای یکشنبه او به کلیسا می رود. مادر او یک مدیر خارج شده و پدر او مشغول به کار ساخت و ساز. قبل از او از دست رفته خود را به کار گیر شوهرش هارون به فروش می رسد آتش سرکوب سیستم برای کسب و کارهای کوچک.

Meghan اولین بار است که در خانواده اش را به پایان برساند و به مدت طولانی برگزار شد و خانواده خود را با هم. به عنوان هیجان این بود که در نیویورک آن را نیز سخت است.

Meghan اغلب تعجب اگر او باید به خانه می آیند. شوهرش هارون به او گفت هیچ. او و دختران خوب بود آنچه که او انجام شده بود اهمیت و او او افتخار است. او گاهی اوقات به نام او superwoman.

"اگر او نبود چنین پدر خوب وجود دارد و برای من و فرزندان من هرگز می تواند انجام این کار" گفت: Meghan. او سزاوار اعتباری بیش از حد او گفت: "اما من حدس می زنم شما می توانید می گویند محل موردتوجه وتماشای عموم در من است."

بودن COVID-19 پرستار سفر نیست پر زرق و برق. Meghan مجبور به پوشیدن دنده محافظ در طول شیفت وجود دارد و طولانی بود زدايي فرایند هنگامی که او به خانه هر شب. او زندگی می کردند در یک اتاق هتل با پرستار دیگر و تا به حال برای پیدا کردن یک ماشین لباسشویی هر چند روز برای شستن مالش.

اما گاهی اوقات آن را احساس می کنم مثل یک ماجراجویی بزرگ. او را دیدم مجسمه آزادی. او شنیده ام کسی که زبان روسی. او آموخته است که چگونه به برابر یک تکه از پیتزا.

رستوران ها گاهی اوقات به او و دوستان او مواد غذایی رایگان "چون ما پرستاران," او گفت: با کمی ترس. او در زمان عکاسی از خود پس از عکاسی از خود ایستاده در وسط خالی نیویورک, خیابان های شهرستان و هیچ cabbies honked در او.

شوهرش هارون گفت: او گاهی اوقات کمی حسادت (آن را در نیویورک) گاهی اوقات نگران (دوباره نیویورک) اما اغلب او فقط واقعا افتخار می کنم. "مگان نبوده است در خارج وجود دارد در جهان است," او گفت:. او آن را به میخ.

در حال حاضر در پایان از قرارداد Meghan مطمئن نیستید از آنچه که در آینده نگه می دارد.

او در یک شهر کوچک در غرب میانه. او دیگر یک کار است و او در حال آمدن است خاموش بزرگترین بالایی از زندگی خود را. او گاهی از خودش می پرسد آیا تمایل به بازگشت به این زندگی ؟

چیزی در مورد نیویورک ایستاده بود به او: مردم وجود دارد تا به حال آرمان را به چیزی از خود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن