مینیاپولیس شهردار فری خواستار دستگیری اتهامات افسر که به زانو در جورج فلوید گردن

در یک جمعه, مارس 27 کنفرانس خبری, فری گفت: پس از دیدن اطرافیان را به همراه تصویری از این حادثه — که در طی آن ا

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399

در یک جمعه, مارس 27 کنفرانس خبری, فری گفت: پس از دیدن اطرافیان را به همراه تصویری از این حادثه — که در طی آن افسر دیده می شود بر روی زانو های خود در Floyd گردن برای چند دقیقه و فلوید شنیده است و گفت او قادر به نفس کشیدن — او "نمی تواند در آینده به یک پاسخ متفاوت" نسبت به شارژ افسر.

"ما به تماشای برای پنج تمام مشقت بار در دقیقه به عنوان یک افسر سفید پوستی محکم فشرده زانو خود را به گردن یک غیر مسلح دست به دستبند, سیاه مرد" فری گفت. "من تو را دیدم هیچ تهدید. من تو را دیدم چیزی که سیگنال است که این نوع از زور لازم بود."

در چهارشنبه, بیانیه, مینه سوتا هیئت صلح افسر استانداردها و آموزش به نام فیلم "نگران کننده و نگران کننده" و گفت: افسر تاکتیک "به نظر نمی رسد به منعکس کننده آموزشی که دانش آموزان دریافت" در آموزش پلیس. پس از برخورد پلیس, Floyd منتقل شد به Hennepin County مرکز پزشکی و مرده.

فری ادامه داد: در روز شنبه می گویند که افسر تاکتیک که منجر به Floyd مرگ بود و نه "یک تقسیم دوم تصمیم گیری است که ساخته شده اشتباه است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"جایی وجود دارد حدود 300 ثانیه در آن پنج دقیقه" فری گفت. "هر که یکی از آنها افسر می تواند تبدیل. هر ثانیه که می تواند او را حذف کرده و زانو خود را از جورج فلوید گردن. هر یک از که او می توانست به گوش جامعه اطراف او به وضوح گفت که او نیاز به جلوگیری از. هر یک از که شما شنیده جورج فلوید خود را بیان درد او احساس ناتوانی در تنفس."

فری تماس برای افسر بازداشت و شارژ دنبال اواخر سه شنبه شب تماس از قانونگذاران برای شفافیت و مستقل نظارت به تحقیقات فلوید مرگ است.

مینه سوتا اداره جنایی دلهره و دفتر تحقیقات فدرال اعلام کرد در حال حاضر جداگانه پروب به این حادثه به زودی یک ویدیو به تصویر می کشد تعامل بین فلوید و مینیاپولیس افسران پلیس ویروسی رفت. چهار افسر حاضر در صحنه اخراج شدند سه شنبه ،

هزاران نفر به خیابان ها ریختند در مینیاپولیس در سه شنبه شب به یاد داشته باشید فلوید و در اعتراض به مینیاپولیس اداره پلیس. تظاهرکنندگان ویندوز از یک پلیس حوزه ساختمان و خالی تیم ملی اتومبیل و یک خط از افسران سعی در پراکنده جمعیت راه اندازی شده توسط مواد شیمیایی محرک و فلش-bang دستگاه.

مینه سوتا سنس ctq و تینا اسمیت همراه با آمریکا مظنونان حمله به دانشگاه Ilhan عمر و بتی McCollum سه شنبه شب در نامه ای به آمریکا وکیل اریکا مک دونالد و Hennepin County وکیل Mike Freeman خواستار مستقل نظارت از تحقیق و تفحص در تمام سطوح.

"در حالی که ما درک می کنیم که حقایق هنوز هم در حال آمدن به نور است که دولت و مقامات محلی در حال بررسی این مورد اعتقاد ما این است که به شدت از این حادثه نیاز به اضافی مستقل نظارت اجرای قانون در تمام سطوح" آنها نوشت. "ما مصرانه از شما را به اطمینان حاصل شود که تمام شواهد و مدارک است که به سرعت امن از جمله همه فیلم و به شدت دنبال عدالت است."

مدنی و طرفداران حقوق در روز سه شنبه تکرار تماس خود را به صورت شفاف بررسی فلوید مرگ است.

"این تصویری هولناک از کشتار بر نیاز فوری به صورت کامل و عادلانه و شفاف رسیدگی به جورج فلوید مرگ" اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا از ایالت مینه سوتا, مدیر اجرایی, John Gordon گفت. "جامعه نیاز به یک بررسی جامع و اصلاحات پلیس شیوه ها و سیاست ها. افسران درگیر – نه فقط مجرم بلکه کسانی که ایستاده بود و هیچ چیز – باید پاسخگو باشند."

در اوایل روز شنبه, Hennepin شهرستان دفتر دادستان گفت: آن تیم بود "شوکه و غمگین" با تصویری.

"ما وعده کامل تسریع بررسی مداوم با ما در رفتن تعهد به عدالت" دفتر گفت. "هر شخص حق دارد به انصاف; هیچ فرد می ایستد بالاتر از قانون است."

اعضای مجلس قانونگذاری ایالتی را مردم رنگ و بومی جلسه روز سه شنبه به نام به صورت کامل و شفاف بررسی فلوید را اعدام و به اتهام قتل به ارمغان آورد در برابر ماموران درگیر است. و از آنها خواسته است که جمهوری خواه به رهبری سنا را به قانونی که ایجاد یک پلیس سیستم پاسخگویی و ارائه مشاوره به افسران پلیس و گسترش اساسنامه محدودیت ها به صورت غیر قانونی مرگ و میر در آورده و توسط افسران پلیس.

"ما از ترس خشونت پلیس تبدیل شده است و عملا پذیرفته سیاست نتیجه برای مینه سوتا" 19 قانونگذاران گفت: در انتشار اخبار. "ما همچنان تلاش های ما برای ایجاد قوانین ایالتی را که مسئوليت بیشتر بشریت و جامعه-محور امنیت عمومی – همه با نژاد عدالت – به سمت پایان دادن به غیر قابل قبول به کشتار مردم رنگ و بومی مردم در دست ما اجرای قانون اشخاص."

یک عضو کنگره کارلوس ماریانی D-سنت پل در توییتر خواسته رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake را به این طرح در این سال است.

"هنگامی که ما reconvene جلسه اجازه عبور پلیس پاسخگویی قانون از جمله راه های جدید به منظور تحت پیگرد قانونی قرار ستمكاران در مدرسه" ماریانی نوشت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن