SBHE و NDUS: شروع سوی یک آینده امن تر

Mark R. Hagerottارسال عکس همانطور که همه شما می دانید هیئت دولت آموزش عالی (SBHE) به تازگی نقل مکان کرد

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399
Mark R. Hagerott

Mark R. Hagerottارسال عکس

همانطور که همه شما می دانید هیئت دولت آموزش عالی (SBHE) به تازگی نقل مکان کرد و نسبت به بازگشایی دولت 11 کالج ها و دانشگاه ها در این پاییز. داکوتای شمالی دانشگاه سیستم (NDUS) و دانشگاه های ما کار کرده اند و مجدانه به اطمینان حاصل شود که ما ترم بهار ادامه دارد اما با سلامت ایمنی و رفاه ما دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان در ذهن است. که باقی خواهد ماند و ما یکپارچه اولویت به عنوان ما همچنان به حرکت را از طریق بی سابقه بار.

ما می خواهم برای تشکر از ما کارکنان و اعضای هیات علمی برای اثبات بنابراین تطبیقی و متنوع در طول این زمان. سریع خود را به کار تضمین که ما بیش از 45,000 دانش آموزان می تواند دریافت ادامه آموزش آنها برای امضا هنگامی که شما نقل مکان کرد و نزدیک به 11,000 دوره های آنلاین. همانطور که ما حرکت رو به جلو می دانم که حس مشترک و صبر باقی خواهد ماند صفات ارزشمند برای همه ما است.

ما همچنین می خواهم برای تشکر از کسانی که در همان 45,000 دانش آموزان برای انتخاب یک NDUS موسسه آغاز خواهد شد. لطفا می دانم که SBHE و NDUS به دنبال هر امکان و گزینه ای را برای حفظ خود و دسترسی به آموزش با کیفیت و همچنین دادن به شما یک مکان امن که در آن به دنبال آن با موفقیت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

با تشکر از شما و همچنین به رهبری رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم و اقدامات تیم خود را. پاسخ سریع به تغییر شرایط از این بیماری همه گیر است که یک کار است که نیاز به تمام تلاش های ما: واحد مشترک و نوآورانه. ما با اعتماد به نفس باقی می ماند که در تشکیل یک جبهه متحد از N. D. هوشمند راه اندازی مجدد خواهد شد کمک به ما NDUS هوشمند راه اندازی مجدد ایجاد یک محیط امن برای تمامیت دانشگاه ما جوامع است.

با تشکر از شما برای این دانشگاه کار خود را در تصمیم گیری در مورد آنچه که فرم خود را شروع مراسم ، این وقایع به یاد ماندنی نقاط عطف در افراد جوان زندگی می کند و ما می دانیم که مقدار زیادی از تصمیم گیری رفت و به این حوادث – که آیا آنها نقل مکان کرد برای تبدیل شدن به بیشتر های مجازی و یا به تعویق افتاد تا بعد از آن در سال. ما فارغ التحصیلی دانش آموزان مشتاقانه منتظر این لحظات پایانی سال کالج خود را با تشکر از شما برای ساخت مطمئن شوید که آنها هنوز هم می تواند این خاطرات حتی در سابقه تاریخی بار.

ما نمی توانم استرس به اندازه کافی چقدر کار در حال انجام است و به پیش بینی و کاهش هر گونه خطرات بالقوه در حال حاضر در دانشگاه ، فقط به عنوان مورد است که ما رایگان نیست به یاد بگیرند که اگر ما گرسنه هستند و ما نمی, رایگان آموزش, یادگیری و یا رزومه فعالیت های منظم اگر ما دائما نگران ویروسی انتقال است. حتی در حال حاضر ما در حال کار با مراقبت های بهداشتی با مقامات تماس, ردیابی متخصصان و اقتصاددانان به درک و مدیریت خطرات این COVID-19 بیماری همه گیر در حال حاضر. ما می دانیم که از آن خواهد شد ما نیاز به پیش بینی سازگار و محتاطانه.

هشت معیار است که در محل قرار داده شد به عنوان عوامل تعیین کننده برای پاسخ به این بحران هستند: گسترده تست سریع, قوی, تماس, ردیابی هدفمند و موثر قرنطینه برای حمایت از جمعیت های آسیب پذیر کافی بهداشت و درمان ظرفیت کافی PPE در دسترس بودن جدید, دستورالعمل های عملیاتی استاندارد و آماده شدن برای تجدید حیات از شیوع ویروسی. کسانی که معیارهای حیاتی در همه جا و نه فقط در یک کشور یا دولت در سطح بلکه در دانشگاه ما سطح جامعه.

مسلح با این معیار و بهترین نیروی کار در دولت NDUS با هدف بازگشت به برخی از صورت ظاهر از آموزش منظم و پردیس زندگی. اما تا زمانی که یک واکسن است که اثبات شده و موثر و در دسترس همه ما باید بسیار مراقب باشید. ممکن است ما نمی دانیم چه آینده برگزار خواهد شد اما ما نمی دانیم که تنها راه برای دریافت از طریق هر بیشتر به چالش خواهد شد و با همکاری با یکدیگر. ما باقی خواهد ماند و متحد به سمت هدف ادامه به ارائه فرصت ها برای موفقیت دانش آموزان در حالی که همچنین مراقبت زیادی برای انجام آن با خیال راحت و در اکثر بهداشت و درمان متمرکز بر راه ممکن است.

نیک هکر است که رئیس دولت هیئت مدیره از آموزش عالی است. Mark R. Hagerott است که صدراعظم از داکوتای شمالی دانشگاه سیستم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن