ما واقعا می توانید تغییر بخش فن آوری?

در میان آشفتگی در سال های اخیر وجود دارد شاید دو گسترده فارغ درس. برای اولین بار است که مردم پیدا کردن آن را د

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399

در میان آشفتگی در سال های اخیر وجود دارد شاید دو گسترده فارغ درس. برای اولین بار است که مردم پیدا کردن آن را دشوار است به اعتراف هنگامی که آنها در اشتباه هستند. دوم این است که تکنولوژی انجام خواهد شد به طور فزاینده ای قدرتمند نقش در هر شکل اجتماعی جهان به پایان می رسد تا گرفتن.

به عنوان یک start-up کارآفرین که ابداع خودش را به عنوان یک نویسنده سیاسی وندی لیو کتاب جدید لغو دره سیلیکون نگرانی های خود را با هر دو از این درس. پس از بررسی آنچه که او در حال حاضر می بیند که او را گمراه پذیرش تکنولوژی بخش منطق لیو نتیجه این است که ما نیاز به ایجاد رادیکال و تغییرات عمیق به رابطه بین تکنولوژی و سرمایه داری اگر ما مایل به توقف بیشتر آسیب های اجتماعی عواقب ناشی از دره سیلیکون ،

لیو کتاب با دقت توصیف تجربه در حال غوطه ور در بخش تکنولوژی. از ساخت تا مهارت های خود را به عنوان یک منبع باز coder طریق به کارآموزی در گوگل و سپس بر روی مبارزه ساختمان خود شرکت با تکنولوژی کتاب بستگی لیو رشد ناراحتی با آنچه او شاهد. چپ سرد توسط براق سر و صدا از فن آوری جهان لیو شور و شوق جایگزین شد عمیقی سیاسی تحقق است که خاص و حالت های کارآفرینی که سوخت بخش فن آوری در حال محدود کردن آنچه که ممکن است و حتی باعث آسیب های اجتماعی.

به طور ضمنی, لغو دره سیلیکون یک داستان از لیو تغییر دیدگاه شایسته سالاری. به استفاده از اصطلاحات فناوری شروع یو پی اس او باعث می شود یک 'قابل توجه محوری.' وجود دارد هیچ بزرگ تجلی اما آهسته پوشیدن از شین فن آوری فرهنگ. شخصی است که در واقع سیاسی و سرخوردگی و حتی بیشتر از آن.

جذب تکنولوژی و فرهنگ 'حباب غیرمنطقی سرزندگی,' لیو ایمان به ایده آل های خود را آغاز کرد و به طور پیوسته به سقوط از هم جدا. او از دست رفته در میان uncaring و بیش از حد رقابتی جهانی از دره سیلیکون. با توجه به کتاب را از اهداف این است که شاید تعجب آور نیست که اخلاق انگیزه و رویکرد بسیاری از بخش تکنولوژی رنگ در سایه نور با هدف از دره سیلیکون به عنوان 'اختلال به دلایل اشتباه.'

بسیاری از این کتاب به شکل خاطرات, اما نقطه اوج در یک فصل است که مجموعه یک دستور کار برای تغییر در بخش تکنولوژی. لیو معتقد است که تغییرات کوچک به اندازه کافی برای حل مشکلات بزرگتر و تغییرات افزایشی به مراتب بیش از حد آسان برای منزوی کردن و ضد. به جای کتاب خود استدلال می کند برای یک سازش تعمیرات اساسی. دره سیلیکون است, لیو می نویسد: 'منطقی بیان از توسعه فن آوری در سرمایهداری.' تبدیل چنین تعبیه شده منطق هیچ شاهکار آسان است.

وقتی که می آید به سوال اصلی از 'لغو دره سیلیکون" - که به عنوان یک عبارت یک هذلولی دستگاه استفاده می شود برای دریافت خواننده را به فکر می کنم آشکارا در مورد آنچه ممکن است - لیو کتاب مجموعه پنج تغییرات پیشنهادی. این پیشنهادات به عنوان مخرب عنوان کتاب را به عنوان ممکن است نشان می دهد اما نه جایگزین است که با تمرکز بر آزادی توسعه فن آوری از منطق بازار است.

اولین پیشنهاد به گریبان کارآفرینی دور از سرمایهداری به پایان می رسد و هدایت آن به " ایجاد چیزی مفید است.' منابع عمومی صندوق های سرمایه گذاری که در آن پول می تواند مورد استفاده قرار گیرد به تحریک جمعی مفید tech تحولات نتیجه این خواهد بود که به توسعه دهندگان نرم افزار از فشار برای کوتاه مدت بازده مالی و تمرکز بر استفاده از ارزش ها به جای ارزش مبادله.

من تعجب می کنم اگر آن را ممکن است برای کارآفرینی به طور کامل جدا از نوع سرمایه داری است که با لیو بسیاری از مسائل است. در او پیشنهاد رقابت برای به دست آوردن سهم بازار هنوز هم ممکن است وجود داشته باشد اما تمرکز خواهد بود بر آنچه که تصور می شود مفید است. بازار پیش بینی سودمندی ممکن است در نهایت در حال ظهور جایگزین کردن یک نوع از سرمایه داری رقابت دیگر با این حال حسن نیت.

شاید آنچه بیشتر مهم است که لیو نمی گرفتن زانو حرکت تند و سریع رویکرد و jettisoning تمام فن آوری و توسعه فن آوری به عنوان یک برنامه حضور. به جای کتاب تلاش برای فکر می کنم در مورد ارزش های اجتماعی است که با تکنولوژی ممکن است به ارمغان بیاورد اگر آن رانندگان و انگیزه بودند تعمیرشده.

در کنار بازپس کارآفرینی, لیو همچنین استدلال می کند برای بازپس کار می کنند. این مرکز بحث در مورد مقابله با نابرابری گسترده از کسانی که مشغول به کار در این بخش از نظر نوع کار در حال انجام است و پاداش افراد مختلف دریافت آن است. شرایط کار در این دیدگاه مهم هستند برای این نوع از نتایج بخش فن آوری تولید می کند. عادلانه تر بخش پس از آن می رود بیشتر است به احتمال زیاد منجر به فن آوری است که همچنین ترویج عدالت.

لیو دانش دقیق از کار و کارگران در این بخش منجر به آشکار unpicking از تغییرات مورد نیاز هستند که اگر کار به اصلاح در این راه است. او به خصوص علاقه مند در precarity از تکنولوژی کار می کنند و طرح های پیشنهادی نیز شامل گسترده تر مشکلات پرداخت تنوع دسترسی به کیفیت شغل و حقوق کسانی که برای استفاده های موقت و یا تکه تکه کار کنند.

سوم و چهارم طرح نگرانی مالکیت: اصلاح خدمات عمومی و بازپس مالکیت معنوی. بودجه عمومی بسیار مهم است در اینجا به عنوان حرکت به سمت مقابله با نابرابری از طریق ساختارهای اجتماعی و خدمات است. و همچنین افزایش خدمات عمومی لیو به دنبال جای تکنولوژی که تولید شده و ایده این تکنولوژی به دست. ما در اینجا می بینیم که چگونه لیو پیشنهاد تغییرات به بخش فن آوری است که بر اساس تغییرات گسترده تر اجتماعی و سرمایه داری سازه ها به خصوص در اطراف مالکیت.

او استدلال می کند برای اصلاح فرهنگ و بلند پروازانه اما احتمالا مرحله لازم است اگر دیگر اهداف می توان متوجه. در اینجا لیو موقعیت ممکن است دیده می شود را به حرکت به سمت یک مکتب فرانکفورت-نوع دیدگاه با افراط کالایی شناخته شده به عنوان داشتن به خصوص آسیب رساندن مفاهیم. در این بخش از کتاب لیو نکات در یک بازخوانی انتقادی نظریه را نقد انگیزه سود برای انواع مقیاس داده ها استخراج تبلیغات هدفمند و پلت فرم رسانه ها هستند که در حال حاضر بسیار برجسته است.

این طرح با وجود اینکه تحت پوشش تنها به طور خلاصه در این کتاب با هدف تغییر تکنولوژی در بخش رادیکال راه, اما آنها به اندازه کافی به rework آرمان و منطق است که زیر بنای آن ؟ تغییر مواد است که به احتمال زیاد برای اثبات دشوار است بدون برخی از مرتب کردن بر اساس ایدئولوژیک تغییر دهید. به عبارت دیگر آن را بعید است که این بخش را به دنبال خواهد داشت مسیر لیو میسازد بدون یک تغییر عمده در آنچه او اغلب تماس خود را 'اعتقاد tech.' این مسئله ای است که لیو کتاب مجموعه تا برای خواننده: اگر محور به سمت یک مطلب انتقادی از دیدگاه شایسته سالاری بود پر برای لیو پس از آن می تواند ما واقعا انتظار آن را نگه دارید در بخش تکنولوژی به عنوان یک کل و یا در میان کسانی که حتی بیشتر به طور کامل غوطه ور در آن فرهنگ ؟

شاید لیو را مشاهده مورد دره سیلیکون که "در هم پیچیده با مکانیک معاصر سرمایه داری' در اینجا مهم است. این به ما می گوید که تغییر در بخش تکنولوژی تنها می توان با تغییرات در جهت سرمایه داری خود را. لیو کتاب باعث می شود ما متوجه چقدر سخت است تصور کنید فناوری در خارج از نوع سرمایهداری سازه که از آن در حال حاضر در حال ظهور است. فکر کردن در مورد افق های جدید است که این کار او مجموعه برای ما طوری نیست فقط شخصی که سیاسی است; داستان گویی می تواند سیاسی بیش از حد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب