اعیان تماس برای £500,000 جریمه برای شکستن قوانین انتخابات

دیگر کمپین گروه نیز استدلال کرد که تکنولوژی-giants' تلاش برای آوردن شفافیت به انگلستان, سیاسی و انتخاباتی خود

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399

دیگر کمپین گروه نیز استدلال کرد که تکنولوژی-giants' تلاش برای آوردن شفافیت به انگلستان, سیاسی و انتخاباتی خود شکست خورده اند. باز حقوق گروه برجسته است چگونه ساده آن این است که برای بازیگران بد به درون واژگون سازی Facebook را در خانه سیاسی تبلیغ شفافیت قوانین و به نام دولت ها در سراسر انگلستان به قانونگذاری.

رئیس کمیته خداوند Puttnam گفت: "ما در زندگی از طریق یک زمان که در آن اعتماد رو به فروپاشی است. مردم دیگر از ایمان است که آنها می توانند با تکیه بر این اطلاعات آنها را دریافت و یا بر این باورند آنچه که به آنها گفته شود. که کاملا خورنده برای دموکراسی است.

"بخشی از دلیل کاهش اعتماد به قدرت بدون کنترل دیجیتال سیستم عامل است.

"این عظیم بین المللی ورزش قدرت های بزرگ بدون هیچ تطبیق پاسخگویی اغلب انکار مسئولیت این آسیب برخی از مطالب آنها میزبان می شود در حالی که در ادامه به سود حاصل از آن."

در پاسخ به آخرین اعیان گزارش اصلاحات انتخاباتی جامعه فعالان اصرار داشت که دولت بریتانیا در حال حاضر باید اقدام توصیف پیشرفت در modernising انگلستان قوانین انتخاباتی به تاریخ به عنوان "بد بخت."

دارن هیوز, مدیر اجرایی اصلاحات انتخاباتی در جامعه گفت: "با وجود تعداد بی شماری از تنظیم کننده های فعالان و کمیته خواستار اقدام شده است وجود دارد ضعیف انفعال از دولت وقتی که می آید به روز رسانی بریتانیا آنالوگ-سن کمپین قوانین.

"دولت وعده داده است به پیاده سازی شفافیت آنلاین برای تبلیغات سیاسی. این کار را باید قبل از اجرا در سال آینده عمده دور از انتخابات است. در دوره به دلیل' به اندازه کافی خوب نیست.

پس از انتشار گزارش لرد Puttnam به بی بی سی گفت که دولت بریتانیا ممکن است به ارمغان بیاورد در قانون تنظیم سیستم عامل های دیجیتال تا 2023 2024 یا هفت سال پس از قوانین جدید شد و برای اولین بار ارائه شده است.

دولت نیز گفت که قانون خواهد بود معرفی "را به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است".



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب