بیسمارک ساکنان برگزاری یادبود پیاده روی به افتخار کشته Grand Forks افسر پلیس

هولته, 29 هدف گلوله قرار گرفت و کشته در گرند فرک ماه گذشته پس از آمدن به کمک دو نفر دیگر از افسران بودند که خد

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1399

هولته, 29 هدف گلوله قرار گرفت و کشته در گرند فرک ماه گذشته پس از آمدن به کمک دو نفر دیگر از افسران بودند که خدمت اخراج مقالات به سلمه پندلتون در آپارتمان خود. پندلتون است به اتهام قتل هولته و مادرش لولا مور که او نیز درگذشت در آپارتمان.

بیسمارک ساکن یوهانا پرورش سازمان روز یکشنبه رویداد در Facebook به مطمئن شوید که هولته یاد شده است و "درخشش نور" در اجرای قانون است. فاستر, شوهر, Johnas خدمت با هولته در داکوتای شمالی گارد ملی را 815th مهندس شرکت ساخته شده است که مرگ غم انگیز خود را شخصی.

"فقط تماشای آنچه (شوهر من) از طریق رفت و پس از ما آموخته است که هولته شد افسر که درگذشت .... من احساس یک تماس به مجموعه این رویداد تا" پرورش گفت.

Heather Ziebarth, left, speaks about slain Grand Forks police officer Cody Holte at a memorial walk on Sunday, June 14. Johanna Foster, right, organized the event on Facebook. Jeremy Turley / Forum News Service

هدر Ziebarth چپ صحبت می کند در مورد کشته Grand Forks افسر پلیس کودی هولته در یادبود پیاده روی در روز یکشنبه, ژوئن 14. یوهانا پرورش, راست, سازمان رویداد on Facebook. جرمی Turley / فروم سرویس خبری

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

کسانی که به این رویداد بعد از ظهر ملاقات در خارج از بانک از داکوتای شمالی ایستاد برای لحظه ای از نماز و راه می رفت در سراسر یادبود پل که عبور از رودخانه میسوری به مندن. اکثر راهپیمایان انجام آمریکایی پرچم, در حالی که دیگران راه می رفت و با "خط نازک آبی رنگی" پرچم مشترک قطعه از نرم افزار-پلیس تصاویر در ایالات متحده است.

چهار بیسمارک افسران پلیس گفتگو با راهپیمایان و پشت سر آنها راه می رفت و صفوف از حدود 15 ماشین پلیس سوار توسط این گروه بر روی پل.

اولین بار, سازمان پرورش گفت او امیدوار است که او هرگز نمی خواهد باید به برنامه ریزی رویداد دیگری مانند یکی از روز یکشنبه.

فاستر که اعضای خانواده در اجرای قانون کار گفت: او "پشت آبی" اما اشاره کرد که این رویداد بود که همیشه به معنای خدمت صرفا به عنوان یک بنای یادبود برای هولته. این hourlong رویداد آمد و رفت بدون اشاره زیادی از سیاست و پرورش گفت: هر کسی که در تلاش برای سیاسی هولته مرگ خواهد خواسته شده است به ترک.

Johnas پرورش گفت: او تا به حال چند مکالمات شخصی با هولته بیش از چهار سال خدمت آنها را با هم در بر داشت و او را "نمونه ای از یک مرد." برای او هولته بود و یک برادر که به زندگی خود را در خدمت خالصانه به جامعه خود.

"بدترین چیزی که ما می توانید انجام دهید این است که فراموش نکنید که در مورد بچه ها می خواهم او," او گفت:.

این رویداد همچنین شامل یک خیریه جنبه. سازمان تنظیم یک قهوه می تواند برای کمک به هولته همسر و نوزاد پسر در گرند فرک. آن را بلافاصله روشن چقدر پول شرکت کنندگان مطرح شده اما می شد پر از پول نقد در زمانی که این رویداد به پایان رسید.

A short procession of police cars drives by a group looking to honor the memory of Cody Holte in Bismarck on Sunday, June 14. Jeremy Turley / Forum News Service

کوتاه صفوف از ماشین پلیس درایو توسط یک گروه به دنبال به افتخار حافظه کودی هولته در بیسمارک در یکشنبه, ژوئن 14. جرمی Turley / فروم سرویس خبری



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن