چه خواهد شد, دانشکده فوتبال به مانند زمانی که آن را برمی گرداند — و آن را حتی هوشمند به بازی در حال حاضر ؟

CORONAVIRUS 27, طرفداران فوتبال 3 این که چگونه در هفته گذشته احساس خوش بینی از امثال Auburn جمهور Jay Gogue —

توسط NEWSATROPAT در 4 تیر 1399

CORONAVIRUS 27, طرفداران فوتبال 3

این که چگونه در هفته گذشته احساس خوش بینی از امثال Auburn جمهور Jay Gogue — "ما در حال رفتن به فوتبال این سقوط" — رو کوبیده با واقعیت مثبت COVID-19 آزمون در کلمسون لغو بازی (31 جنوبی میراث کلاسیک) و دکتر Anthony Fauci هشدار "فوتبال اتفاق می افتد ممکن است این سال است."

Fauci هشدار یک روز پس از من توییتی که یک منبع بالا در کالج دو و میدانی گفت: آن را در بهترین حالت 50-50 که فوتبال بازی از این قرار می گیرند. ما همچنین در مورد صحبت slimmed پایین برنامه.

وجود دارد بنابراین مقدار زمین برای پوشش آن نیاز به تلاش تریبون دو کالج نویسندگان ورزشی. بنابراین من از شما Shannon رایان را برای افکار اولیه شروع با این: با توجه به این که آمریکا در مقابله با یک بیماری همه گیر به نظر شما آیا آن را به ارزش آن را امتحان کنید برای یک فصل ؟

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

---

شانون Ryan: زمانی که جاز اعلام رودی Gobert آزمایش مثبت برای coronavirus در مارس 11, آن را تکان داد ورزش به اندازه کافی است که لیگ بعد از لیگ به دنبال NBA منجر به تعلیق بازی. ما هر دو در ده دوره از مسابقات که در کنفرانس کشیده بازیکنان خارج از دادگاه. این یک مسئول واکنش است که نشانه به بقیه ملت ما باید این بیماری همه گیر به طور جدی.

بیش از 2.3 میلیون آمریکایی تشخیص داده شده اند با کروناویروس و بیش از 122,000 فوت کرده اند. هشت متحده در روز شنبه گزارش خود را به بالاترین تک-روز مورد شمارش پس از همه گیر آغاز شد در حالی که عفونت های جدید پیشی گرفته 30,000 روز جمعه و شنبه با توجه به واشنگتن پست. این کشور بالاترین روزانه در مجموع در بیش از هفت هفته.

پس چه چیزی تغییر کرده است به طوری که به شدت کالج ها در حال تغییر از ارسال ورزشکاران خانه به پناهگاه در محل با خانواده خود را به اجازه می دهد ورزشکاران برای بازگشت به دانشگاه به صورت داوطلبانه تمرینات? چرا برخی حتی با ایده داشتن یک کالج فوتبال فصل زمانی که هیچ مدرکی وجود دارد این می تواند انجام شود با خیال راحت ؟

پول ،

سرمایه گذاری در ورزش طرفداران خستگی آسان به نظر می رسد اما شواهد ریختن که این آزمایش نه تنها احمقانه پیگیری اما یکی از خطرناک.

هوستون لغو داوطلبانه تمرینات پس از شش بازیکنان فوتبال تست مثبت است. آلاباما Auburn ایالتی فلوریدا و غرب ویرجینیا در میان ده تیم برای گزارش موارد است. LSU قرنطینه 30 ورزشکاران برای جلوگیری از گسترش. آن را امن فرض کنیم بسیاری از کالج ها که استقبال از بازگشت ورزشکاران به دنبال مشابه پروتکل های ایمنی.

این کار نمی کند حتی با اکثر روش های پیشگیرانه در محل.

من هم آن را شورش است که پس از هفته از زندگی توجه به اظهارات کالج ها با استفاده از ورزشی فهرست اسامی با اکثریت سیاه بازیکنان به عنوان همه گیر خوکچه هندی.

Oklahoma State مربی مایک Gundy و Clemson مربی Dabo Swinney شده اند آوازی در مورد گرفتن بازیکنان پشت در دانشگاه و در جریان بازی به راحتی نادیده گرفتن همه گیر اما با اذعان به سود مالی دانشگاهی که ورزشکاران را به خود دانشگاه ها به عنوان "آماتور."

آن را بیش از حد به زودی به تظاهر به دور از حقایق در مورد کوروناویروس و شواهد به نظر می رسد در.

عروسکی را مشاهده می کنید به هیچ وجه بازی را می توان با خیال راحت حمایت از بازیکنان و کارکنان ؟

---

عروسکی Greenstein: بنابراین درست در مورد پول است. آن را رانندگی همه از این. دانشگاه ها به دلیل بازگشایی مدارس نگران هستند که پدر و مادر نمی خواهد نوشتن شهریه چک برای آموزش مجازی. و مدارس می ترسم به کالج فوتبال Heisman سفت بازو زیرا تا 80% ورزشی خود را در بخش " درآمد می رود poof.

من اعتقاد دارم که آن را به ارزش آن را امتحان کنید شروع با داشتن ورزشکاران بازگشت به دانشگاه برای تمرین است. آزمون قرنطینه و ببینید که در آن ما در چهار تا شش هفته. من خرید این استدلال که اینها قوی ورزشکاران سالم بعید است که به طور جدی تحت تاثیر یک نتیجه مثبت است. اما شاید من خودخواه بودن چون من تشنه کالج فوتبال بازگشت.

واقع بینانه تر: NFL بازگشت و بازی در پنج شنبه روزهای شنبه و یکشنبه. امریکا سرگرم است. کسانی که ورزشکاران هستند جوانب مثبت که نیاز به بازی برای دریافت پرداخت می شود. من می توانید ببینید که در آن آنها خواهد بود مایل به محدود زندگی خود و صرف تمام وقت خود را در خانه یا فوتبال پیچیده است.

چگونه می تواند شما بخواهید همان یک ورزشکار که نیاز به رفتن به کلاس و در خوابگاه زندگی می کنند و یا آپارتمان با دیگران ؟ حباب زندگی نمی خواهد کار. و نقطه خود را در مورد خواسته های سیاه و ورزشکاران است که یک فوتی و فوری.

---

رایان: اگر این ویروس آلوده تنها کسانی که مایل به ریسک آن من می خواهم در هیئت مدیره با آن است. UCLA ورزشکاران در حال حاضر خود را ابراز اعتقاد به این دانشگاه است که با قرار دادن آنها در معرض خطر و اولویت دادن به ورزش بیش از زندگی خود را. ورزشی وجود ندارد در خلاء است.

ما شاهد موارد متعدد از ورزشکاران سالم در نخست خود قرارداد coronavirus. یکی از آلوده ورزشکار می تواند گسترش ویروس به بسیاری از.

من بیشتر نگران این پیام را می فرستد. ورزشکاران اجتماعی و فرهنگی اثرگذارندهها. بازی های فوتبال کالج سرگیری در پاییز خواهد سیگنال که زندگی به حالت عادی بازگشت. و بیش از حد بسیاری از آمریکایی ها در حال حاضر مایل به ترفند خود را به باور این — فرار, ماسک, بسته بندی, میله, جمع آوری با دوستان است.

وجود دارد بسیاری از لجستیکی نگرانی به در نظر گرفتن به عنوان به خوبی. چگونه می توانم برنامه ریزی بازی کردن ؟

---

Greenstein: تنها چیزی که من پیش بینی است که ما نمی خواهد یکی از مرسوم — 12 بازی در 13 هفته به علاوه postseason. کالج, فوتبال, رسمی با من صحبت کرد گفت: این امر می تواند "بسیار دشوار" وظیفه فقط به سالم بازیکنان در این زمینه است. این مفهوم است که می توان آن را بیش از یک فصل طولانی و دراز است که شامل یک هفته و برای بازگشت به خانه برای شکرگزاری است به عنوان واقع بینانه به عنوان "Space Jam."

دیگر عوامل: تست گران است با برخی از مدارس ارتکاب به $2 میلیون نفر به شناسایی آلوده. و Fauci هشدار داد که بیس بال باید نتیجه بگیریم (اگر آن را تا کنون شروع می شود) در اکتبر به دلیل آب و هوای سرد می تواند در ترویج نامردان موج دوم.

آن را حس برای ایلینوی برای باز کردن در برابر ایالتی ایلینوی, کانکتیکات و بولینگ سبز ؟ به هیچ وجه. کسانی که در مدارس مختلف روش تست. می UConn توان اعتماد کرد پس از آن گروه ورزشی از دست داد $42 میلیون دلار در سال 2019?

به طور مشابه, Northwestern احتمالا باید بازی Tulane مرکزی میشیگان و مورگان دولت حتی اگر این بدان معناست که خرید کردن بازی برای شش یا هفت چهره.

ده بزرگ باید پاره کردن آن برنامه و بیش از شروع: سعی کنید برای 10 بازی بیش از 10 هفته (یا هشت بر هشت) پس از ده بزرگ عنوان بازی. روسای جمهور و روسای دیدار خواهد کرد عملا شروع سهشنبه برای بحث در مورد گزینه های.

فراموش نکنید که در مورد یک اصطلاح فصل بهار. Draftable بازیکنان می خواهید به استفاده از ژانویه و فوریه به آماده شدن برای ترکیب. و شما می توانید بپرسید 18 - به 22 سال بازیکنان به کت و شلوار برای دو فصل در یک تقویم سال.

شانون, شما چه فکر می کنید ؟

---

رایان: محدود سفر و فشرده برنامه باید کاهش شیوع بیماری های, اما این است که به اندازه کافی برای ادامه دهید ؟ ما شاهد شیوع بیماری در میان ورزشکاران در محدود ترین فضای ممکن است. چه اتفاقی می افتد زمانی که بازیکنان شروع به تعامل بیشتر با دانشجویان در محوطه دانشگاه پس از آن سفر برای بازی و تعامل با کارکنان بیشتر, مخالفت با بازیکنان و بازی روز پرسنل?

من امیدوارم که من اشتباه می کنم اما آن را سخت به تصور کنید که شماره نمی خواهد تا با وجود تشویق اخبار از برخی از تیم ها مانند نوتردام اعلام کرد که تنها یک تست مثبت. ورزشکاران بخشی از جامعه آنها می تواند آلوده و آلوده — مهم نیست که چقدر ما آنها را برای سرگرم کردن ما.

من می دانم که برخی نمی خواهد خوشحال می شود با شهردار لری Lightfoot تصمیم به ممنوعیت طرفداران در تماشاگر رویدادهای ورزشی در شیکاگو یا فرماندار ایلینویز J. B. پریتزکر فاز چهار راهنما است که محدودیت صندلی به 20 درصد ظرفیت است. اما آن را بازی امن تر است.

چگونه می توانم به شما فکر می کنم تیم از جمله ایلینوی, شمال غربی و شمال ایلینوی باید رسیدگی فن حضور?

---

Greenstein: من و شما هستند waaaaay بیش از حد درجه یک به شوخی که 20% حضور و غیاب باید هدف برای ایلینوی, NU و نیو فوتبال بازی حتی در زمان عادی. خوشحال شدم که از راه.

من واقعا کنجکاو در مورد مدارس مانند نوتردام میشیگان و اوهایو دولت است. وجود خواهد داشت اشتها برای حضور در بازی اگر از طرفداران مجبور به پوشیدن ماسک? اگر tailgating محدود است ؟ اگر امتیازات تحت تاثیر قرار? و آنچه در مورد حمام? آیا اکثریت قریب به اتفاق مطالب به تماشای از اتاق نشیمن خود را?

دانش آموزان باید اول کرک در بلیط. سپس مجموعه دارندگان چون کسی به پرداخت صورتحساب. و سپس اعضای هیات علمی و کارکنان. و بیایید امیدوار باشیم که آنها می توانید کرک ویندوز در مطبوعات جعبه.

خط پایین من فکر می کنم فوتبال کالج را منعکس ملت ما به عنوان یک کل: هیچ سیاست ملی فقط مقامات منتخب ساخت قوانین به عنوان آنها بحث سلامت مردم ما در برابر سلامت اقتصاد ما. COVID-19 نفر در غرب به شدت کاهش یافته است در حالی که آنها در حال افزایش است در جنوب. و در عین حال SEC برای تلفن های موبایل مصمم به بازی در حالی که هیچ تردیدی در ده کشور است.

Penn State مربی جیمز فرانکلین پیشنهاد ماه گذشته آن را خوب خواهد بود اگر تنها برخی از ده تیم های بزرگ را انتخاب کنید به بازی. شمال غربی جمهور مورتون Schapiro که صندلی بزرگ ده شورا از روسای جمهور و روسای نشان داد به ESPN آن خواهد بود تمام 14 یا هیچ کدام. بزرگ ده کمیسر کوین وارن گفت: این کنفرانس است نه حکومت کردن یا.

هیچ یک در شارژ فوتبال کالج. و بخشی از آنچه را که منجر به یک فصل خیلی جذاب است.

---

©2020 شیکاگو تریبیون

بازدید از شیکاگو تریبون در www.chicagotribune.com

توزیع شده توسط تریبون content Agency, LLC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن