یونس گلدبرگ: حماقت خشم فوران در توییتر جنگ

برای اولین بار برخی از زمینه. رئیس جمهور تهمت اغلب توییتهایی ه چیزهایی که نادرست است. او همچنین توییتهایی چیزه

توسط NEWSATROPAT در 10 خرداد 1399

برای اولین بار برخی از زمینه. رئیس جمهور تهمت اغلب توییتهایی ه چیزهایی که نادرست است. او همچنین توییتهایی چیزهایی که درست است. یکی از چیزهایی است که باعث می شود همه از این خیلی ناخوشایند است که بسیاری از رئيس جمهور را دشمنان احساس می کنند مجبور به ادعا می کنند که درست همه چیز نادرست و طرفداران خود را در حال مجبور به استدلال می کنند که نادرست مسائل است که حداقل در برخی از حس درست است. (یکی دیگر از عوامل است که باعث می شود همه چیز حتی بیشتر ناخوشایند: رئیس جمهور اغلب توییتهای توهین آمیز همه چیز همان پویا "هیچ نیست!" در مقابل "بله!" نقش.)

بیشتر به طور گسترده بسیاری در حق باید خود را متقاعد که توییتر "سانسور" محافظه کاران بر روی پلت فرم است که آنها فکر می کنم نه تنها اشتباه است بلکه نوعی از نقض متمم اول قانون اساسی. آن را نمی. بسیاری از سمت چپ فکر می کنم توییتر نمی سانسور به اندازه کافی به طور خاص در مورد رئیس جمهور خود را.

آن را در برابر این پس زمینه که تهمت توییتی (دوباره) که فرمانداران باید با استفاده از پست الکترونیکی-در برگه های رای در طول بیماری همه گیر. دو بخش جیر آغاز شد "هیچ راهی وجود دارد (صفر!) که پست الکترونیکی-در برگه های رای خواهد بود چیزی کمتر از قابل ملاحظه ای جعلی. جعبه پست الکترونیکی خواهد بود سرقت آراء خواهد بود جعلی و حتی به طور غیر قانونی چاپ و متقلبانه را امضا کردند." او به این نتیجه رسیدند با اعلام "این خواهد بود که یک انتخابات تقلب. به هیچ وجه!"

این نگرانی گسترده است که برنده شد صحنه را برای این ادعا اگر او از دست می دهد در ماه نوامبر که در نتیجه نامشروع خواهد بود. توییتر برچسب گذاشته شده توسط دو مغلوب ساختن پیشی جستن توییتهای با اطلاع "دریافت حقایق در مورد پست الکترونیکی-در برگه های رای" که مربوط به برخی از واقعیت-بررسی مقالات. برخی از کسانی که اشیاء ساخته شده از آن صدا به عنوان اگر رای گیری تقلب وجود ندارد که نادرست است اما پست الکترونیکی-در انتخابات است مملو از تقلب در این راه تهمت اصرار دارد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

رئیس جمهور بسیار عصبانی شده و شروع yammering در مورد چگونه توییتر در تلاش بود تا از تداخل با انتخابات, سانسور, او, و غیره. "جمهوری خواهان احساس می کنید که سیستم عامل رسانه های اجتماعی کاملا سکوت محافظه کاران صدای" او (ناشیانه) توییتی. "ما به شدت تنظیم و یا نزدیک آنها را قبل از ما همیشه می تواند اجازه می دهد این اتفاق می افتد."

روز پنج شنبه رئیس جمهور امضا فرمان اجرایی که می تواند مجازات عامل های رسانه های اجتماعی با از بین بردن حمایتهای قانونی است که قطعات مختلفی را از مسئول بودن برای چه کاربران می گویند در آنها. به عبارت دیگر اگر شما بدنام کردن کسی که در توییتر, توییتر می تواند شکایت, بیش از حد.

دوباره این همه خیلی احمقانه است.

این رئیس جمهور است که با استفاده از آزادی بیان در توییتر ادعا می کنند که توییتر است که انکار او آزادی بیان است. تهمت و ادعا می کند که با اضافه کردن این لینک به صدای جیر جیر خود را یک شکل از سانسور آن نیست و با توجه به اینکه صدای جیر جیر هنوز هم می ایستد و یک لینک ارائه اطلاعات بیشتر نیست در همان کد پستی عنوان سانسور.

علاوه بر این, توییتر ندارد دولت نهاد به طوری که در یک حقوقی آن را حس نمی تواند مرتکب سانسور. متمم اول متصل می شود و آنچه که دولت می تواند انجام دهد نه شرکت های خصوصی. مغلوب ساختن پیشی جستن اجرایی منظور می آید کنون نزدیک به سانسور زیرا این امر به طور موثر کشتن سیستم عامل اختصاص داده شده (البته ناقص) به آزادی بیان.

در همین حال توییتر ایجاد کرده است یک مشکل بزرگ برای خود است زیرا در حال حاضر هر زمان که آن را نمی کند واقعیت-بررسی بیانیه ای آن را برگ این تصور که توییتر است vouching برای محتوا.

دیوید فرانسوی همکار من در اعزام و یک جانباز متمم اول قانون اساسی, وکیل استدلال می کند که توییتر باید به سادگی درمان تهمت مانند هر شهروند دیگر. من با شما موافقم اما با توجه به این که تهمت ناتوان از تعدیل رفتار خود ما هنوز هم می خواهم تا پایان در همان محل به دلیل درمان تهمت مانند هر کاربر در نهایت نتیجه در برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها بودن حذف شده و یا حساب خود را در حال معلق یا ممنوع و که او را حتی عصبانیتر شدند.

پس از توییتر در حال حاضر گرفته شده غوطه من فکر می کنم پاسخ بهتر است به نوبه خود آن "حقایق" چیزی که به یک سیاست برای همه مقامات دولتی — در خانه و خارج از کشور. (من به دنبال شما در چین.) مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارات توسط قانون رسمی اظهارات رئیس جمهور. این بدان معناست که آنها نمی مانند یک شهروند عادی توييتها. تحت متمم اول قانون اساسی, توییتر, هر حق اظهار نظر در مورد اظهارات دولت از جمله خود را در آن پلت فرم. اگر آن editorializes در یک گرایش و یا گمراه کننده راه است که آن حق است. اما اگر آن را به هر کس خواهد بود رایگان به بی اعتنایی به آن اظهارات به عنوان آنها را مشاهده کنید مناسب.

یونس گلدبرگ است که در سراسر کشور همزمان نویس که کار به طور منظم به نظر می رسد در چنگال بزرگ هرالد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن