DemocracyWatch: تصور کنید زندگی را از طریق جنگ داخلی و همچنین همه گیر

اروپاآلمان پلیس بازداشت 200 نفر در برلین در چند موازی اعتراضات برخی از ضد عفونت اقدامات و دیگران decrying تئور

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399

اروپا

آلمان پلیس بازداشت 200 نفر در برلین در چند موازی اعتراضات برخی از ضد عفونت اقدامات و دیگران decrying تئوری های توطئه است.

آلمان وجود دارد شیوع این ویروس در تعدادی از مراکز اسکان برای متقاضیان پناهندگی.

لهستان دولت-اجرای برنامه حذف سه هفتگی خود موسیقی نمودار بعد از یک آهنگ نخوری جرسلو Kaczynski رهبر حکم قانون و عدالت حزب (PiS) رسیده شماره یک.

لهستان پلیس با شلیک گاز اشک آور و استفاده از زور برای متفرق کردن تجمع در ورشو به عنوان صدها نفر از شرکت کنندگان به نام در این دولت به لغو محدودیت در کسب و کار.

روسیه مقامات در دفاع از کشور در برابر ادعا می کند که آن غیر منتظره ای کم coronavirus مرگ و میر مشکوک بود.

مجارستان نخست وزیر ویکتور وزیر گفت که او انتظار می رود دولت او قادر به بازگشت به ملی مجلس در پایان ماه مه فراگیر قدرت های مصوب در طول coronavirus بحران است.

آلبانی دولت تخریب تئاتر ملی به عنوان معترضان را محکوم کرد تصمیم به عمل در برنامه های مورد مناقشه دو سال طول مستند.

انگلستان زنان باردار و مادران جدید مواجه افزونگی در طول coronavirus بحران با توجه به تبعیض و برابری و کمیسیون حقوق بشر هشدار داد.

انگلستان یک مسیحی کانال تلویزیون پخش "مضر" coronavirus تئوری های توطئه انگلستان پخش تنظیم کننده حکم.

انگلستان حقوقی شرکت ها شدند انتقاد برای ارائه به شکایت دولت بیش از coronavirus اقدامات است که شرکت های چند ملیتی بر این باورند که هزینه آنها سود.

اسپانیا برخی از Roma خانواده دریافت تهدید از همسایگان و از طریق رسانه های اجتماعی پس از سیاستمداران محلی سرزنش اقلیت برای گسترش ویروس.

مونته نگرو پلیس بازداشت ده ها تن از تظاهر کنندگان خواستار آزادی کشیش بازداشت و پس از یک فتنه مذهبی در صفوف منظم در بی اعتنایی به مقررات مستند.

فرانسه دادگاه عالی ممنوع و پلیس با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای نظارت بر در زمان بیماری همه گیر.

رومانی زایمان چک متوقف شد و با تایید و یا مشکوک به کروناویروس از هم جدا شدند از نوزادان تا زمانی که آنها تا به حال در دو دوره متوالی منفی coronavirus آزمون یک فرایند است که هفته طول می کشد و اجازه نداشتند به شیر.

یونان پناهندگان در اردوگاه شلوغ در لزبوس آزمایش مثبت برای coronavirus منجر به تماس برای بهتر امکانات پزشکی در این جزیره است.

یونان مقامات به زور وارد یک رم اردوگاه و حذف 35 نفر که تست مثبت برای کوروناویروس.

ارمنستان دولت عطف به ماسبق گسترش coronavirus اضطراری برای پوشش هزینه های خرید های ساخته شده از یک تامین کننده و بدون مناقصه قدمت آن به ژانویه افزایش سوء ظن فساد.

آسیا

چین اویغوری مردم هستند که مجبور به کار در این بیماری همه گیر را برای کار از دست داده و از مردم دیگر تحت مستند.

هند پلیس در احمدآباد غربی گجرات بازداشت روزنامه نگار دانيال پاتل و متهم او را با فتنه و گسترش اخبار نادرست پس از او نوشت که دولت وزیر ممکن است جای خود را بیش از دست زدن به بحران بهداشت و درمان.

بنگلادش یک Rohingya پناهنده شد اولین کسی تست مثبت برای coronavirus در این کشور اردوگاه های پناهندگان باعث ترس که همه گیر می تواند مسابقه را از طریق غیر بهداشتی شهرک خانه که تقریبا یک میلیون نفر است.

بنگلادش بیش از یک میلیون پوشاک کارگران از کار اخراج شدند و یا furloughed با 98 درصد از خریداران امتناع از کمک به حقوق یک گزارش در بر داشت.

مالزی دولت با اشاره به همه گیر در تصمیم گیری برای تشکیل پارلمان تنها برای یک آدرس توسط پادشاه و نه به صورت برنامه ریزی شده رای اعتماد در برابر نخست وزیر.

نپال پلیس با شلیک گلوله به هوا برای جلوگیری از کشاورزان هندی در تلاش برای عبور از مرز خود را برداشت ذرت در میان coronavirus مستند.

کره جنوبی , لزبین, همجنس باز, دوجنسگرایی و فراجنسیتی poeple بودند دچار یک افزایش مشخص در تهدیدات آنلاین و تبعیض پس از ناعادلانه متهم كردن coronavirus دیده بان حقوق بشر گفت.

تایلند بانکوک پلیس دستگیر طرفدار دموکراسی فعال Anurak Jeantawanich برای نقض ممنوعیت در مجمع اعمال شده برای جلوگیری از گسترش ویروس.

تاجیکستان یک سایت انتشار یک جایگزین به وزارت بهداشت رسمی تعداد مرگ به پیشنهاد دولت تحت پوشش تا اوایل نمونه از این ویروس در این کشور در حال حاضر در مسیر رنج می برند منطقه بدترین شیوع.

تاجیکستان یک روزنامه نگار پوشش دولت را آشکار سرکوب اخبار در مورد عفونت های آسیا-Plus یکی از کشور چند مستقل رسانه ها شد و مورد ضرب و شتم مهاجمان ناشناخته.

افغانستان طالبان را رد کرده و دولت کابل درخواست برای برقراری آتش بس به طوری که هر دو طرف جنگ داخلی می تواند تمرکز بر مبارزه با کروناویروس.

میانمار شفافیت گروه را مورد انتقاد قرار قانون پیشنهادی که آنها می گویند را محدود دسترسی به اطلاعات در مورد این بیماری همه گیر و به طور بالقوه تضعیف پاسخ به این ویروس.

استرالیا شرکت هواپیمایی کوانتاس نیست که پرداخت مرخصی استعلاجی به 25000 کارگران است که در آن به طور موقت ایستاده بود پایین با توجه به همه گیر دادگاه فدرال حکم داد.

استرالیا بومی گروه سلامت گفت که دولت ایالتی کوئینزلند شد برگزاری یک برنامه سریع coronavirus تست در جوامع از راه دور.

خاور میانه و آفریقای شمالی

مصر Haisam حسن Mahgoub یک روزنامه نگار برای, اخبار سازمان Al-Masry al-Youm بازداشت شده بود به مدت پانزده روز در انتظار بررسی برای نقض در سراسر کشور coronavirus مقررات منع رفت و آمد.

مراکش یک زن جوان زندانی بوده و دو ماه برای یک طنز تصویری در مورد مقامات محلی' پاسخ به بحران است.

تونس وبلاگ نویس Emna Chargui بود به اتهام "تحریک نفرت بین ادیان از طریق خصمانه و یا به معنی خشونت" برای Facebook پست در مورد این ویروس در سبک قرآنی سوره.

قطر در این کشور آغاز شد اجرای مجازات تا سه سال حبس برای عدم پوشیدن ماسک ،

سوریه دولت مستقر پلیس مخفی در بیمارستان برای کنترل اطلاعات در مورد عفونت نرخ به عنوان مقامات با استفاده از coronavirus پیشگیری برنامه به معرفی نرم افزارهای جاسوسی به شهروندان همراه ناظران گفت.

سوریه سازمان ملل متحد و سازمان بهداشت جهانی حاضر به کار با دولت خودمختار در شمال و شرق سوریه همچنین به عنوان شناخته شده Rojava که شامل یک سوم از خاک سوریه و شامل تقریبا 600,000 مردم آواره.

یمن آژانس پناهندگان سازمان ملل گفت این بود که مجبور به تعطیل تاسیسات و امکانات در یمن "خروج از 3.6 میلیون آواره داخلی و 280,000 پناهندگان بدون هر گونه کمک".

سوریه دو ماه پس از اعلام coronavirus عفو زندانیان, دولت منتشر شده بود تنها 96 حدود 130,000 بازداشت شدگان و بازداشت 113 ،

آفریقا

بوروندی دولت اخراج این کشور و نماینده سازمان جهانی بهداشت و سه نفر از کارشناسان آن است.

بوروندی به دولت تحمیل یک دو هفته ای قرنطینه در انتخابات مانیتور از دیگر شرق و کشورهای آفریقایی به طور موثر جلوگیری از آنها را از ورود به بروندی قبل از رای گیری برای 20 مارس.

جمهوری دموکراتیک کنگو ترس از عفونت کرونا ويروسی شد به احتمال زیاد به کاهش مراجعات به کلینیک ها برای کودک واکسن افزایش خطر ابتلا به فلج اطفال و بیماری های دیگر سازمان ملل متحد هشدار داد.

جمهوری دموکراتیک کنگو افراد در جوامع از راه دور در کشور گزارش شده است که گروههای شبه نظامی بودند اشغال جاده ها را متکی به منابع در طول بیماری همه گیر.

کامرون شش داوطلب برای جمع آوری کمک های مردمی طرح راه اندازی شده توسط رهبر مخالفان موریس Kamto دستگیر شدند در حالی که توزیع رایگان ماسک محافظ و sanitising ژل. آنها به اتهام شورش مجازات تا چهار سال در زندان است.

سوازیلند یک روزنامه نگار برای سوازیلند اخبار گریخت و به آفریقای جنوبی هنگامی که پلیس حکم صادر شده برای دستگیری او برای پخش اخبار جعلی در مورد ویروس پس از او به چاپ مقالات انتقادی از شاه Mswati III.

زیمبابوه سه زن از رهبران اپوزیسیون جنبش برای تغییرات دموکراتیک – اتحاد باقی مانده حساب نشده و پس از بازداشت در پاسگاه بین راهی در پی اعتراض به عدم حمایت برای فقرا در طول coronavirus مستند.

سودان مستقل شورا تشکیل شده تا حدی از چهره های نظامی اقدام به اخراج وزیر بهداشت.

صحرای غربی فعالان حقوق به نام در مراکش برای آزادی زندانیان سیاسی از این منطقه به عنوان ویروس اجرا می شود از طریق این کشور برگزار شود.

آمریکا

ما سازمان انجام تحقیقات به این ویروس می تواند هدف حمله هکرهای مرتبط با دولت چین اف بی آی و وزارت امنیت داخلی گفت.

ما ملت ناواهو پیشی گرفتن از نیویورک به بالاترین coronavirus عفونت رای دادن در کشور, داکوتای جنوبی, Sioux ملت حاضر به حذف coronavirus پست های بازرسی.

برزیل نلسون Teich دوم شد وزیر بهداشت به استعفا در کمتر از یک ماه پس از اختلاف نظر بر دولت را از دست داده و این کشور را افزایش coronavirus بحران است.

برزیل پلیس در ریو دو ژانیرو ادامه داد: مسلح حملات در این شهر فقیر نشین با وجود مستند.

اکوادور اعضای جوامع بومی که بیمار از یکی از بدترین آمازون نشت نفت در پانزده سال آنان را به خودداری از درمان به دلیل ترس بیش از coronavirus.

ال سالوادور بحران قانون اساسی پس از تهدید این کشور دادستان وعده داده شده یک دادگاه عالی به چالش رئیس جمهور نایب Bukele را تمدید وضعیت اضطراری فرمان.

ونزوئلا یک مقام ارشد به دنبال تحقیق و تفحص از کشور آکادمی دانشمندان برای انتشار تحقیقات که مورد سوال آمار و ارقام رسمی در coronavirus موارد است.

آب و هوا و محیط زیست

ما بیش از 1.9 میلیارد دلار در coronavirus امداد مالیاتی مدعی شدند با حداقل 37 شرکت های نفتی با توجه به بلومبرگ اخبار و تحلیل.

کانادا کار بر روی یک خط لوله گاز از طریق unceded بومی سرزمین ادامه داد: با وجود تعلیق مذاکرات به دلیل بیماری همه گیر.

هند دولت در معرفی اقدامات لازم برای افزایش سرمایه گذاری های خصوصی در زغال سنگ معدن و تبدیل به گاز به عنوان بخشی از یک coronavirus محرک.

پاکستان دولت دوباره راه اندازی یک برنامه احیای جنگل برای نگه داشتن گذاشته کارگران در اشتغال است.

جهانی زغال سنگ صنعت هرگز بهبود یافتن از این بیماری همه گیر ،

خبر خوب

اسرائیل قرنطینه با هم در هتل 200 مذهبی و سکولار اسرائیلی ها و فلسطینی ها رو.

نیجر پناهنده از لیبی راه اندازی یک مینی کارخانه تولید صابون دست sanitiser و bleach به صورت رایگان توزیع شده است.

فرانسه Coronavirus آورده مهاجران همراه با تولید کنندگان شراب در جنوب فرانسه.

اردن آزمایش تصادفی در Azraq اردوگاه پناهندگان در اردن در بر داشت هیچ مورد از coronavirus.

اسلواکی محدودیت برداشته شد از یک رم حل و فصل مجبور به قفل توسط دولت است.

بولیوی دولت حمایت از قانون تنظیم برای گسترش جنایی تحریم برای دروغ در coronavirus.

انسان از COVID-19

"من غیر رسمی در بازار معامله گر در آفریقای جنوبی و نان آور در خانواده ما چهار. اما در حال حاضر من نمی تواند حتی یک قرص نان." # teamnigel شما به ارمغان می آورد داستان های شخصی از مردم دچار این بیماری همه گیر در سراسر جهان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب