Grand Forks, مرکزی, ارشد, دوستان, راه اندازی کمپین به گسترش مثبت بهداشت روان, نکات مراقبت از

"به عنوان یک دانش آموز در گرند فرک جامعه آن را بدیهی است که راه ما فکر همه چیز را از تابه خارج به خصوص به دنبا

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399

"به عنوان یک دانش آموز در گرند فرک جامعه آن را بدیهی است که راه ما فکر همه چیز را از تابه خارج به خصوص به دنبال به جلو به سال ارشد" گفت: Gary وو ارشد و عضو Grand Forks دبیرستان مرکزی به شورای دانشجویی.

"در بسیاری از عدم قطعیت" وو گفت. "شما می توانید آن را احساس کنید و حتی در کلاس های آنلاین مردم واقعا احساس پر انرژی است."

او و چند تن از دوستان خود تصمیم به انجام کاری در مورد آن: آنها آغاز شده ShareThePositivityND کمپین رسانه های اجتماعی به عنوان وسیله ای برای گسترش پیام های مثبت و راهنمایی توسط متخصصین بهداشت روانی برای حفظ یا بهبود سلامت روانی و به مبارزه منفی است که می تواند به راحتی ریشه است.

هش تگ انباشته شده بیش از 10 ، 000 نمایش بر روی چندین سیستم عامل رسانه های اجتماعی با توجه به وو اشاره کرد که با هر ویدئو جدید وجود دارد بیشتر در معرض.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

کسانی که می خواهند به درگیر ممکن است در ارسال پیام خود.

"این اختیاری اگر آنها می خواهند ما را به به اشتراک گذاری آن گفت:" وو تاکید است که خود را شاگردی در حال تاسیان در نور از آنچه که همه در حال رفتن را از طریق.

"من قطعا آن را متوجه شده و به طوری که دوستان و پدر و مادر و آن هم نه فقط دانش آموزانی که احساس این نوع از شک و این عدم مثبت. آن کسی که تحت تاثیر قرار است که تقریبا همه ما به نوعی در یک موقعیت جدید," او گفت:. "ما فقط باید برای شروع های مثبت بیشتر است."

پیام های نشاط بخشی

وو منجر شده است ShareThePositivityND کمپین با کمک مگان پک ارشد در گرند فرک دبیرستان مرکزی شری پاتل یک تازه وارد در Red River دبیرستان و کارتر سوانسون یک تازه وارد در گرند فرک مرکزی دبیرستان.

"از آنجا که ما نمی تواند واقعا یک فرد مثبت, کمپین ما فکر می کردیم که انجام آنلاین چالش خواهد کمک به گسترش این کلمه و حتی بهتر از آن خواهد بود در فرد" وو گفت.

به شرکت پست 20 تا 30 دقیقه ویدئو به توییتر Facebook یا Instagram و به اشتراک گذاشتن یک پیام مثبت; در عنوان ارسال #ShareThePositivityND; و سپس تگ @sharethepositivityND و سه نفر را به ادامه تلاش.

"اگر شرکت کنندگان می خواهید پیام خود را به اشتراک گذاشته رسمی ما اجتماعی پزشکی صفحه, آنها باید مستقیم-پیام ما Instagram و یا توییتر @sharethepositivitynd," وو گفت.

"از طریق این فیلم ها مردم می توانند با برچسب دوستان خود را و پس از آن می تواند تبدیل به یک جامعه چیزی نیست که فقط یک نفر ارسال تصویری," او گفت:. "این بیشتر اجازه دهید آن را نگه دارید در حال حرکت را از طریق انواع مختلف از جوامع بنابراین هم که ما مرتب کردن بر اساس احساس با به اشتراک گذاشتن این پیام در حال رفتن به شما را احساس بهتر است. آن را خوب است برای دیدن است که از مردم شما می دانید."

وو و دوستان خود را درگیر چنگال بزرگ مدیران مدارس ایالت دانشجو-رهبری سازمان های روان, بهداشت حرفه ای شهرستان و مقامات دولتی برای پیشبرد این پروژه است.

"این یک احساس بزرگ دانستن است که ShareThePositivityND در حال رشد است چرا که این ثابت می کند که جامعه در حال کار با هم زمانی که ما نیاز به آن" پاتل گفت.

"ShareThePositivityND می دهد جامعه ما این فرصت را به می آیند با هم درگیر و به چالش کشیدن دیگران برای ادامه گسترش مثبت در طول این غیر معمول بار" سوانسون گفت.

مشاوره با ارزش

سلامت روان توصیه این است که "واقعا ارزشمند" وو گفت: اما برخی از دانش آموزان ناشی از عدم آگاهی و یا قادر به دسترسی به خدمات بهداشت روان و ShareThePositivityND کمپین می تواند کمک کند تا این فاصله را.

"من فکر می کنم سلامت روان و مثبت از دانش آموزان فقط به عنوان و یا حتی مهم تر از آنچه که آنها می توانند یاد بگیرند که بیش از این در ماه آینده در یک کلاس آنلاین" وو گفت:, و اضافه کرد که "سلامت روانی دانش آموزان به طور کلی در -- و نه فقط در یک وضعیت همه گیر -- و ذهنی خود را به خوبی بودن باید در اولویت قرار گیرد."

معلمان و دیگران "احتمالا باید اول در مورد مراقبت از, چگونه دانش آموزان خود را انجام می دهند ذهنی" گفت: Wu اشاره کرد که حمایت مورد نیاز است برای حفظ دانشجویی بهره وری. "با توجه به چقدر دشوار است برای یادگیری آنلاین این مسائل حتی بیشتر."

دانش آموزان دبیرستان در حال نگاه کردن به یک بهار از نا امیدی ها -- از دست رفته تماس های اجتماعی, ورزش, مسابقات, فرصت ها در هنرهای نمایشی.

"(سالمندان) خیلی bummed از," او گفت:. "چیزهایی که آنها به دنبال به جلو به حال رفته است."

سوالات پیرامون اینکه آیا کلاس '20 خواهد بود قادر به حضور در یک مدل یا سنتی مراسم فارغ التحصیلی هنوز در هوا وو گفت.

"واقعا وجود دارد نه یک پاسخ قطعی نمی," او گفت و اشاره کرد که این برنامه بستگی دارد که آیا شرایط را بهبود بخشد.

"در این لحظه ما هنوز هم امیدوار است که همه چیز بهتر خواهد شد و در نهایت ما احتمالا ممکن است برخی از مرتب کردن بر اساس از جایگزین فارغ التحصیلی" وو گفت.

در این میان او و دیگر دانش آموزان امیدوارم که دیگران را کمک به گسترش پیام های دلگرم کننده است و متخصصان بهداشت روانی را به پیوستن به این کمپین به اشتراک گذاری راهنمایی که کمک به روشن کردن خلق و خوی افرادی که ممکن است احساس ضعف.

وو می خواهم برای دیدن ShareThePositivityND کمپین گسترش فراتر از چنگال بزرگ و پیام های به اشتراک گذاشته شده با دانش آموزان و دیگران از راه دور, او گفت:.

"ما امیدواریم که این رشد می کند این باعث می شود مردم روز بهتر است," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن