هند و آمریکا همکاری بیش از همیشه مورد نیاز: سفیر Taranjit Sandhu

توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: 15 مه سال 2020 3:52:33 pm هند از شرکت های دارویی در حال رهبران جها

توسط NEWSATROPAT در 26 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: 15 مه سال 2020 3:52:33 pm
India-US collaboration needed more than ever: Ambassador Taranjit Sandhu هند از شرکت های دارویی در حال رهبران جهانی در تولید مقرون به صرفه و کم هزینه دارو و واکسن و نقش مهمی را در مبارزه با این بیماری همه گیر Sandhu گفت. (منبع: توییتر)

Coronavirus همه گیر است تاکيد قوی هند-ما همکاری سفیر ایالات متحده Taranjit سینگ Sandhu گفته است.

"COVID-19 ساخته شده است ما تشخیص نیاز به همکاری های بیشتر از همیشه قبل از. ما نخست وزیر تاکید کرده است جهانی برای پاسخ هماهنگ به مقابله با چالش های حتی به عنوان ما به تقویت ظرفیت های داخلی برای مقابله با این بحران" Sandhu گفت: در طول یک مجازی تعامل با برجسته هندی-دانشمندان آمریکایی در روز پنج شنبه.

و اشاره کرد که هند به همکاری با ما در علوم سلامت و فن آوری های دیرینه این دیپلمات گفت: پژوهش و نوآوری نهاد از دو کشور درگیر شده اند در درک مهم مزمن و بیماری های عفونی و در حال توسعه درمان و تشخیص است.

هند و ایالات متحده باید از نزدیک همکاری در مبارزه با بیماری هایی مانند سل و سرطان; HIV; بیماری های چشم و بهداشت محیط زیست, پژوهش, او گفت:.

وجود دارد بیش از 200 مداوم NIH-تامین پروژه های در هند شامل 20 موسسه از NIH شبکه و برجستة موسسات در هند.

"اخیر نمونه موفق همکاری ما توسعه ROTAVAC در برابر روتا ویروس. چنین همکاری خواهد حیاتی در مبارزه با COVID-19," Sandhu گفت.

"از روز اول از شیوع ما دانشمندان و موسسات شده اند به طور فعال درگیر در تبادل اطلاعات است. حتی به عنوان هر دو کشور ما متمرکز بر مبارزه با این بیماری در داخل کشور NIH و شورای تحقیقات پزشکی گرد هم آمده اند و اعلام فراخوان به حمایت های مشترک پژوهشی و آموزشی از طریق هند و آمریکا همکاری برای درک بیماری," او گفت:.

هند و آمریکا علم و فناوری صندوق وقف به نام برای طرح های پیشنهادی است که دانشمندان را قادر می سازد برای انجام تحقیقات مشترک و کار در جهت توسعه فن آوری های جدید, ابزار و ایمنی و توسعه و همچنین پشتیبانی عمومی-خصوصی در شبکه های مجازی به مبارزه COVID-19 او اضافه شده است.

هند از شرکت های دارویی در حال رهبران جهانی در تولید مقرون به صرفه و کم هزینه دارو و واکسن و نقش مهمی را در مبارزه با این بیماری همه گیر Sandhu گفت.

"همانطور که من صحبت می کنند در اینجا وجود دارد حداقل سه مداوم همکاری بین واکسن هند شرکت با ما-بر اساس نهاد. این همکاری مفید خواهد بود و نه فقط برای ما بلکه برای میلیاردها که نیاز به واکسینه شدن در برابر COVID-19 سراسر جهان" Sandhu گفت.

تصریح می کند که نوآوری خواهد بود که کلید راننده در pandemic پاسخ و بازیابی هند دیپلمات گفت که تکنولوژی-شرکت ها و شروع یو پی اس در حال حاضر شروع به سرب در این جهت.

پزشکی از راه دور و پزشکی از راه دور را تکامل می خواهد با دیگر سیستم عامل های دیجیتال در سراسر بخش های او اشاره کرد. هند گفت: طول می کشد غرور بسیار زیاد در این سهم از پزشکان و دانشمندان دانشگاهیان از مبدا که به ایالات متحده در دستیابی به تعالی علمی و برجسته خود در زمینه های مختلف.

"سهم خود را به طور گسترده ای اذعان کرد و عمیقا قدردانی از رهبری سیاسی در ایالات متحده," او اضافه شده است.

تعامل آنلاین با حضور دکتر Chandan K Sen J استنلی Battersby صندلی و استاد جراحی و مدیر ایندیانا مرکز پزشکی بازساختی و مهندسی Pawan سینها, استاد دید و محاسباتی علوم اعصاب در بخش مغز و علوم شناختی در موسسه تکنولوژی ماساچوست و استاد شیواجی Sondhi استاد فیزیک در دانشگاه پرینستون شناخته شده برای کمک به میدان کوانتومی ماده چگال استاد Aseem صندلی از گروه شیمی زیست شناسی و درمان بیمارستان کودکان سنت جود و دکتر Sanjay Kumar Jain, استاد اطفال رادیولوژی و رادیولوژی علم است.

"جامعه علمی نقش اساسی در شرایط بی سابقه ای است که ما امروز. به عنوان پزشکان شما در خط مقدم مبارزه با COVID-19 به عنوان دانشمندان و زیست فناوری کارشناسان شما در خط مقدم تلاش های جهانی برای پیدا کردن یک درمان برای COVID-19," Sandhu گفت: در اظهارات خود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب