هفت گزینه‌های جایگزین به جامپینگ بادی

با این حال بهتر است پیش از خریداری، از کیفیت محصول و اعتبار مکانی که قصد تهیهی محصول از آنجا را دارید اطمینان

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

با این حال بهتر است پیش از خریداری، از کیفیت محصول و اعتبار مکانی که قصد تهیهی محصول از آنجا را دارید اطمینان لازم را کسب کنید. برای اینکه بتوانید محصول را راه اندازی کنید، ابتدا نیاز است که پمپ باد دستی یا برقی تهیه نمائید، به دلیل اینکه داخل بسته بندی موجود نمی باشد. تشکهای پرشی جامپینگ با داشتن وزن سبک و مناسب در هر مکانی قابل حمل بوده و تنها توسط پمپهای باد دستی و یا برقی قابل راه اندازی در چند دقیقه خواهند بود. در ادامه اسامی وسایل و دستگاههای بازی موجود در شهربازی کیان سنتر مشهد (لگو سیتی مشهد) آورده شده است. از همان ابتدا کودکان سعی میکردند تا با استفاده از وسایل داخل خانه مانند بالشها، چادر و پارچه خانهای را برای خود ایجاد کنند که ممکن بود در آن جنگهایی رخ دهد و حتی به بازیهای دوستانه مانند مهمانی رفت و دید و بازدید کودکان از خانه یکدیگر رخ دهد، اما گاهی این خانههای ایجاد شده توسط کودکان ممکن بود با کمی ضربه و تکان خوردن خراب شوند و کودکان را آزرده خاطر کند، اما با پیدایش این جامپینگ بادی،کودک بدون اینکه نگران خراب شدن قلعه و یا خانه بازی خود باشند و به راحتی بتوانند به انجام بازیهای مفرح و شاد مشغول شوند.

توجه داشته باشید که در صورت باد زدن بیش از حد شاهد سفت شدن بدنه جامپینگ و آسیب دیدن درزهای آن خواهید بود. جامپینگ بادی خانگی است و در زمان کمی قابلیت باد شدن و نصب را دارد و میتوان به وسیله انواع پمپ باد برقی و پمپ باد دستی میتوانید بدنه را پر باد کرده و استفاده نمایید. از انواع تشکهای بادی جامپینگ پرشی میتوان به تشکهایی با طرح مربعی، گرد، حفاظ دار بزرگ برای مصارف داخل حیاط منزل اشاره کرد. این محصولات در انواع بسیار متنوعی تولید شدهاند که میتوانند تمام سلایق را در بر بگیرند، به عنوان مثال دختران میتوانند با خرید جامپینگ بادی عروسکی، با دیگر کودکان هم سن خود به بازیهای شاد و دلنشین بپردازند . فروشگاه اینتکس ایران نمایندگی محصولات بادی در کشور نیز سعی کرده تا تنوع مناسبی از این دسته از محصولات را ارائه کند تا مشتریان بدون نگرانی بتوانند خرید خود را با کمترین قیمت و تنوع بالا به راحتی ثبت کنند.

 This content was g ener ated ᠎with t᠎he  help ᠎of GSA​ Content Gener​ator D᠎emoversi​on!

قسمت کف تشک پرش نیز از چند لایه خطوط موازی به صورت افقی تشکیل شده است که کودکان میتوانند بر روی آن بالا و پائین بپرند و انرژی خود را تخلیه کنند. چند لایه بوده و در قسمت بالایی آن چندین توپ در یک حلقه حبس شده اند که باعث می شود محصول به چشم کودکان زیبا تر و جذاب تر باشد. ساختار داخلی از پرس های عمودی تشکیل شده که به همین دلیل باد بین تمامی قسمت ها در حرکت بوده و باعث می شود تا فشار وارد شده به جامپینگ بادی اینتکس راحت تر کنترل شود. مهمترین ویژگی و مزیت این کالا جنس بدنه بسیار مقاوم و با کیفیت آنها است، همانطور که در مقالات مشابه و مرتبط با ویژگیها و خصوصیات جامپینگ بادی کودک گفته شد، جنس بدنه جامپینگهای بادی کودک بسیار مرغوب و با کیفیت هستند به همین دلیل به سختی آسیب دیده و میتوانند از آسیبهای احتمالی که اغلب کودکان ممکن است به محصولات بادی وارد کنند جان سالم بدر ببرد، و اما در تحقیقهای انجام شده از شرکتهای معتبر و بزرگی که در زمینه تولید و فروش جامپینگ بادی کودک فعالیت میکنند میبینیم که بیشتر آنها از اجناس یکسان و با خصوصیات یکسان استفاده کردهاند، به عنوان مثال در بررسیهای انجام شده از سه شرکت اینتکس، بست وی, اینتایم مشاهده شد که بیشتر جامپینگهای بادی تولید شده توسط آنها از اجناسی چون پی وی سی ساخته شده است.

اغلب جامپینگهای بادی به صورت دایره شکل یا مربعی تولید میشوند، اما شما میتوانید با اندکی جستوجو این محصول را در قالب اشکال یا طرحهای جذاب و مخصوص دیگری نیز پیدا کنید. تشک جامپینگ بسیار کم حجم و سبک بوده و به راحتی قابلیت جا به جایی را دارد و بجز تشک پرش میتوانند از این محصول به عنوان قلعه و مجموعه بازی بهره ببرند. این محصول یک محصول دو کاره می باشد با خرید این جامپینگ بادی یک رینگ بوکس نیز برای کودک خود خریداری کرده اید. تنها کافی است تا همراه با کودک بزرگسال نیز سوار بر چتر شود. جامپینگ بادی کودک از آن جا که در تنوع بسیار زیادی تولید شدهاند میتوانند تمام سلایق کودکان را در بر بگیرند و هر کودک با هر روحیهای که دارد میتوانید جامپینگ بادی مد نظر خود را به راحتی خریداری کنید و از استفاده آن لذت کافی را ببرید. این تفریح جذاب که ورزش هم به شمار می رود از جمله تفریحات کیش در دسته سافاری قرار می گیرد. آرامش وصف نشدنی همراه دیدن طلوع خورشید چقدر می تواند لذت بخش و جذاب باشد. This h as be​en c​reated with the he᠎lp of G SA  Content Gene᠎ra᠎to​r DE᠎MO​.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن