به روز شده: سابق UND کشيش تام DiLorenzo کشته شده در کارولینای جنوبی

پست-پیک گزارش داد که DiLorenzo بود با همسرش سوزان Austin, کالج چارلستون تازه منصوب کشيش زمانی که یک فرد مسلح آ

توسط NEWSATROPAT در 27 تیر 1399

پست-پیک گزارش داد که DiLorenzo بود با همسرش سوزان Austin, کالج چارلستون تازه منصوب کشيش زمانی که یک فرد مسلح آتش گشودند و در مدت کوتاهی پس از 6 صبح در یک اقدام به سرقت در شهر چارلستون.

"ما کاملا ویران شده توسط این تراژدی غیر قابل تصور," UND توییتی بعد از ظهر جمعه. "ما عزادار دل با DiLorenzo خانواده است."

پست-پیک گزارش داد که DiLorenzo گرفته شده بود به یک بیمارستان محلی که در آن او درگذشت. کاغذ گفت: Austin نبود جسمی مجروح شدند.

تحقیقات در حال انجام است و پست-پیک گزارش داد که پلیس کاهش یافته است به پاسخ به هر گونه سوال اضافی. هیچ مظنون و یا بازداشت شده اند اعلام کرد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

DiLorenzo, 63 بازنشسته به عنوان شهردار از UND در پایان ممکن است پس از داشتن شده است در دانشگاه به مدت هفت سال.

زمانی که بازنشستگی خود را در ماه فوریه اعلام شد او زمان برای کار خود را با UND بودجه و دانش از دانشگاه.

"در طول تصدی خود به او خدمت کرده و چهار رئیس جمهور و اختصاص زمان و انرژی به پیشرفت UND طی دشوار بودجه سال همیشه هدایت چیزی است که در بهترین منافع ما دانشجویان و استادان و کارکنان و موسسه" موقت سابق UND جمهور جاشوا وین گفت: در ماه فوریه است.

در بیانیه ای به کالج چارلستون دانشگاه, رئیس جمهور اندرو هسو گفت DiLorenzo و همسرش نقل مکان کرده بود به چارلستون چند هفته پیش.

"تام جشن گرفته شد نه تنها خود را برای سبک رهبری مشارکتی بلکه اعتقاد خود را در یادگیری تجربی و چگونه این شهر از چنگال بزرگ در خدمت به عنوان یک فرمت از UND کلاس درس" هسو نوشت. "با توجه تام را دیده تشابه که پویا در اینجا در چارلستون به عنوان به خوبی."

"از آنچه که من درک تام – به عنوان شما انتظار می رود از هر مادام العمر دانش – آموزش و پرورش برگزار شد در بالاترین اعتماد به نفس حتی خواستار آن 'نهایی اکولایزر' زیرا او می دانست که آموزش و پرورش تنها راه یک فرد می تواند کنترل کامل او/او/زندگی خود و اطمینان از آینده موفقیت" هسو ادامه داد.

دوباره بررسی کنید برای اطلاعات بیشتر در این توسعه داستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب