فرانسه معکوس ممنوعیت استفاده از chokeholds پس از واکنش شدید از پلیس

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 11:52:52 am پلیس فرانسه اعضای اتحاد

توسط NEWSATROPAT در 28 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 11:52:52 am
پلیس فرانسه اعضای اتحادیه نشان می دهد با یک بنر خواندن "نه پلیس و نه صلح" را شانزه الیزه خیابان در پاریس (AP)

یک هفته بعد از پلیس استفاده از سبد مانور برای جلوگیری از متهمان ممنوع شد, در, فرانسه, دولت معکوس منظور پس از پنج روز تظاهرات توسط پلیس, BBC گزارش شده است. در نامه ای خطاب به نیروی پلیس ملی فرانسه پلیس مدیر روشن است که در حالی که chokeholds دیگر نمی خواهد آموخت و در طول آموزش پلیس آنها را می توان در صورت لزوم تا زمانی که یک جایگزین مناسب است در بر داشت.

پس از وادار سازد قتل جورج فلوید در آمریکا موجب اعتراضات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس در فرانسه, فرانسه, وزیر کشور کریستف Castaner در تاریخ 8 ژوئن اعلام کرد که پلیس دیگر نمی خواهد آموخت برای به دست گرفتن مظنون با استفاده از زور به گردن خود را. حاکی از این است که وجود خواهد داشت "تحمل صفر" سیاست نژاد پرستی در اجرای قانون Castaner گفت که مقامات پلیس متهم به رفتار تبعیض آمیز خواهد بود به حالت تعلیق نگهبان گزارش شده است.

خشم Castaner را اعلام پلیس فرانسه بسیج در پاریس' شانزه لیزه به مدت پنج روز و برخی حتی پرتاب خود را دستبند به زمین — در اعتراض به تصمیم دولت. پلیس فرانسه نگهداری می شود که chokeholds بودند حیاتی برای حمل کردن بازداشت. این روش به خصوص مفید است اگر گمان کردم تهاجمی و تلاش برای حمله به مقامات اجرای قانون مقامات پلیس ادعا کرد.

پس با افزایش ناآرامی در میان افسران پلیس ملی رئیس پلیس فردریک Veaux نوشت: به کارکنان اعلام کرد که بان کی مون بود که لغو و ممکن است "جایگزینی تکنیک" بودند که مورد بررسی قرار گرفت. "در حالی که در انتظار روشن شدن چارچوب جدید و جزئیات در زمانی که شرایط به آن نیاز دارند, تکنیک شناخته شده به عنوان chokehold ادامه خواهد داد تا با استفاده خویشتن داری و بصیرت" نامه او به دست آمده توسط AFP بخوانید.

هفته گذشته فرانسه اعلام کرد که آن را تست بی حس کردن اسلحه برای استفاده گسترده تر توسط مقامات اجرای قانون AP گزارش شده است. استفاده از تفنگ بی حس کردن است و به سرعت در حال گسترش در کشور است. به گفته پلیس watchdog, دستگاه, یک کشته و شدت مجروح و سه نفر در سال گذشته است.

در اوایل این ماه پلیس با شلیک گاز اشک آور برای پراکنده کردن هزاران نفر از ضد نژادپرستی تظاهرکنندگان جمع شده در خیابان های پاریس الجزیره گزارش داد. پس فلوید مرگ در مینیاپولیس وجود دارد فوران خشم در فرانسه با تظاهرکنندگان خواستار پایان دادن به خشونت پلیس. تظاهرکنندگان خواستار عدالت برای 24 ساله Assa کرد که در سال 2016 در حالی که در بازداشت پلیس

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب