چگونه مشاوران متقاعد کردن پناهجویان به قبول 'بازگشت داوطلبانه'

به حدی این است که قطعا استادی. در چشم بسیاری از بازگشت مشاوران در تصمیم گیری قدرت از مهاجران و پناهندگان را مح

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399

به حدی این است که قطعا استادی. در چشم بسیاری از بازگشت مشاوران در تصمیم گیری قدرت از مهاجران و پناهندگان را محدود به چارچوب قانونی: رد درخواست پناهندگی برگ 'بازگشت داوطلبانه" به عنوان آشکار است از نظر قانونی موجود جایگزین برای اخراج. در واقع بازگشت مشاوران اغلب به طور ضمنی یا به صراحت از تلاش برای هدایت مشتریان خود را به دور از دیگر گزینه های احتمالی مانند absconding که آنها تمایل به در حال حاضر به عنوان خطرناک تلاش. هلندی, دولت مشاوران برای مثال اغلب ذکر است چیزهایی مانند "ظرف 28 روز پس از رد درخواست تجدید نظر خود را به شما زندگی می کنند در این کشور به طور غیر قانونی – که واقعا چه می خواهید؟" با اشاره به مشکلات این است که زندگی رسمی و بدون اجازه می تواند قطعا مستلزم آنها گاهی اوقات استفاده استراتژیک از وضعیت خاص فرد عودت هستند مانند فرزندان خود را به خطر می اندازند رشد بدون وضعیت قانونی.

یکی دیگر از استراتژی مشترک برای ایجاد کسب و کار طرح ها و تاکید های موجود در نوع و در نقدی کمک به تحقق بخشیدن به این برنامه. از جمله 'ادغام مجدد کمک های' ساخته شده است به بسیاری از AVR برنامه ها و اعتقاد بر این است که باعث تحرک آرمان به عنوان آن را فراهم می کند و عودت کنندگان با یک چشم انداز برای ایجاد ثبات اقتصادی در کشور خود را از ملیت.

سرسختی از امید و آژانس

البته چنین استراتژی برای هدایت تحرک آرمان همیشه موثر به عنوان مهاجران غیر مجاز خود را به طور همزمان سعی کنید به درک جایگزین زندگی آرمان. یک استراتژی های شناخته شده در میان پناهجویان است برای نابود کردن و یا پنهان کردن هویت خود اسناد و امتناع از شناسایی اغلب در حال حاضر قبل یا در طی مراحل پناهندگی. پس از بازگشت – آیا 'به صورت داوطلبانه و یا اجباری را پس از ملیت و هویت در حال تاسیس این استراتژی می تواند خرید در وقت با ارزش برای پیشبرد برنامه های به درک واقعی آرمان.

استراتژی دیگر این است که در زیر زمین بروید. به جای درگیر شدن با یک سیستم است که سعی خواهد کرد تا آنها را به بازگشت آنها را ترک مرکز پذیرش و تلاش برای ناپدید می شوند. در این زمینه AVR روند خود به خود باز می شود امکانات اضافی برای مقاومت در برابر تاخیر و برای تحقق آرمان های خود که شامل بازگشت. این است که با دو مهم الزامات AVR: که بازگشت باید بر اساس یک "داوطلبانه انتخاب' – است که می تواند در نتیجه نیز لغو در هر لحظه و نباید شامل نیروی فیزیکی است. توسط ثبت نام برای AVR و پس از آن تغییر ذهن خود را در آخرین لحظه رد پناهجویان نه تنها می تواند تاخیر خود بازگشت اما گاهی اوقات با موفقیت فرار از بازگشت روند که در مقایسه با تبعید روش اتفاق می افتد در شرایطی از قدرت دولت (مثل پلیس) است که می تواند آنها را متوقف کند.

با وجود این چالش ها برای سیاستگذاران آنها به طور گسترده ای جشن AVR طرح و ارائه آنها را به عنوان بهترین راه برای effectuate خود را به سیاست بازگشت. ظاهر پناهجویان ترک توسط 'را' است که به نفع آنها در بسیاری جهات. آن تاکید ادعا انصاف و عقلانیت و مشروعیت سیستم پناهندگی و تضعیف اعتبار دیگر پناهندگی ادعاهای ساخته شده توسط شرکت اتباع.

برای مثال افزایش ناگهانی داوطلبانه بازگشت از فنلاند به عراق در سال 2016 آغاز رهبری یک عضو پارلمان اتریش به استدلال می کنند که "زمانی که پناهجویان بازگشت داوطلبانه به کشور خود, این به وضوح نشان می دهد که زندگی خود و اندام بودند و بدیهی است که تهدید نیست. به همین دلیل نیز اتریش باید با دقت بررسی آینده ادعای پناهندگی شهروندان عراقی برای تعیین اینکه آیا واقعا وجود دارد دلایل برای پرواز است." فردی مشاوران را با استفاده از استدلال مشابه. به عنوان یک هلندی دولت مشاور گفت: رد پناهجو از اریتره "مردم فکر می کنم که آنها نمی تواند بازگشت به اریتره تمام وقت, اما در نهایت آن را همیشه به نظر می رسد که آنها در واقع می تواند."

چه چیزی باعث می شود که مدیریت از مهاجران آرمان آنقدر پیچیده – که آیا در نقطه خروج از کشور خود و یا بازگشت به آن است که فرد مشاوران همیشه تنها یکی از بسیاری از عوامل در مهاجران فرآیندهای تصمیم گیری. چه چیزی باعث بازگشت مشاوره مشکل این است که تلاش برای تراز تحرک آرمان با قانون مهاجرت حتی اگر به خوبی در نظر گرفته شده تقویت کلی محدود کننده و خشونت آمیز مهاجرت کرد.

این پروژه را دریافت کمک مالی از اتحادیه اروپا را در افق 2020 پژوهش و نوآوری برنامه تحت ماری Sklodowska-کوری موافقتنامه اعطای شماره 790197 (شوایتزر) و از دو فوند Wetenschappelijk Onderzoek.(FWO) تحت موافقتنامه اعطای هیچ. G072317N (Cleton).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب