مینه سوتا نرخ بیکاری آمار 9.9 درصد در مارس

ST. پل — مینه سوتا نرخ بیکاری به 9.9 درصد در ماه مه به گفته وزارت امور خارجه اشتغال و توسعه اقتصادی آمار و ار

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399

ST. پل — مینه سوتا نرخ بیکاری به 9.9 درصد در ماه مه به گفته وزارت امور خارجه اشتغال و توسعه اقتصادی آمار و ارقام منتشر شد دوشنبه, ژوئن 18, افزایش از تجدید نظر در نرخ 8.7% در ماه آوریل است.

نشانه هایی از رشد اشتغال مشاهده شد در بخش عمومی که اضافه شده 27,500 شغل در ماه مه تا 1.3 درصد از ماه آوریل است. اما با دولت در مورد از دست دادن 17,700 شغل در دولت شاهد سود خالص تنها 9,800 حقوق و دستمزد مشاغل در ماه گذشته.

در بیانیه ای, سند کمیسر استیو گرو به نام کمی کار افزایش یک نشانه مثبت است اما هشدار داد که بیماری همه گیر کوروناویروس بازیابی متفاوت خواهد بود توسط بخش.

"اقتصاد ما با آن مواجه است با یک چالش بی سابقه است که این اعداد منعکس" بیشه گفت.

چه این اعداد را منعکس نمی کند, اما, مارس 18 انقضا از اقامت در خانه سفارش به منظور جلوگیری از شیوع کروناویروس. رژیم صهیونیستی. تیم Walz اعلام کرد که کسب و کار خواهد بازگشایی در مراحل پس از سفارش باسابقه با رستوران ها و کافه ها — که دچار برخی از بدترین دست دادن شغل به دلیل همه گیر — بازگشایی ژوئن 1.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

به طور کلی, مینه سوتا, کاهش نرخ بیکاری در ماه مه کاهش یافت و به زیر میانگین ملی که ماه از 13.3%. ایالات متحده اضافه شده 2.5 میلیون حقوق و دستمزد مشاغل در ماه گذشته کاهش سراسر کشور مارس نرخ بیکاری از 14.7 درصد تا 1.4 درصد است.

هنوز سوتا نرخ بیکاری در ماه مه پایین بود 13.1 درصد نسبت به همین ماه در سال گذشته است. کار بالغ سقوط حدود 393,100 از مارس سال 2020 با اوقات فراغت و مهمان نوازی صنعت ساخت تا بیش از یک سوم از این مبلغ.

حتی که است خفیف بهبود در مقایسه با آوریل هنگامی که بیش از سال شده بودند پایین 14.3 درصد و نسبت به ماه مشابه در سال 2019.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن