HIV دارو دسته کوچک موسیقی جاز و به هیچ سود برای بستری Covid-19 بيمار در انگلستان محاکمه

توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 4:00:37 pm بیش از 11,800 بیماران شده است ثبت نام

توسط NEWSATROPAT در 10 تیر 1399
توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 4:00:37 pm
HIV drug combo, Covid-19 patients in UK trial, uk coronavirus cases, covid-19 vaccine, world news, indian express بیش از 11,800 بیماران شده است ثبت نام از 176 بیمه خدمات درمانی بیمارستان ها در انگلستان برای محاکمه. (AP Photo/تد S. وارن فایل)

ترکیبی از داروهای ضد ویروسی استفاده می شود معمولا به درمان اچ آی وی نشان داد که اثرات مفیدی در بیماران بستری با COVID-19 در مقیاس بزرگ تصادفی محاکمه دانشمندان در انگلستان یافت می شود. این یافته ها "که با رد کردن هر گونه معنی دار مرگ و میر نفع لوپیناویر-ریتوناویر در بیمارستان بستری COVID-19 بیماران مورد مطالعه ما," دانشمندان در حال اجرا بازیابی آزمایشی در دانشگاه آکسفورد گفت: در بیانیه ای در روز دوشنبه.

در ماه مارس بازیابی محاکمه تاسیس شد به عنوان یک مطالعه کارآزمایی بالینی برای تست طیف وسیعی از درمان های بالقوه برای COVID-19 از جمله لوپیناویر-ریتوناویر یک ضد ویروسی درمان معمولا استفاده می شود برای درمان اچ آی وی است. بیش از 11,800 بیماران شده است ثبت نام از 176 بیمه خدمات درمانی بیمارستان ها در انگلستان برای محاکمه.

روز دوشنبه محاکمه کمیته به این نتیجه رسیدند که وجود دارد این است که هیچ اثر مفیدی از لوپیناویر-ریتوناویر در بیماران بستری با COVID-19. در مجموع 1,596 بیماران تصادفی به لوپیناویر-ریتوناویر و در مقایسه با 3,376 بیماران تصادفی به مراقبت معمول به تنهایی بیانیه ای گفت:. این بیماران چهار درصد مورد نیاز تهاجمی تهویه مکانیکی زمانی که آنها وارد دادگاه 70 درصد از نیاز به اکسیژن و 26 درصد نیاز نیست هر تنفسی مداخله آن گفت.

تفاوت معنیداری در میزان مرگ و میر برای لوپیناویر-ریتوناویر در مقایسه با مراقبت های معمول و نتایج سازگار در زیر گروه های مختلف بیماران دانشمندان گفت. نیز وجود دارد هیچ مدرکی دال بر اثرات مفید بر خطر پیشرفت به تهویه مکانیکی و یا طول مدت بستری آنها گفت.

"این نتایج اولیه نشان می دهد که برای بیماران بستری با COVID-19 و نه بر روی یک دستگاه تهویه, لوپیناویر-ریتوناویر است نه یک درمان موثر. در 100 روز بهبود دادگاه ارائه نتایج را قادر می سازد تغییر در جهانی عمل سه بار گفت:" پیتر Horby استاد در دانشگاه آکسفورد و رئیس محقق شده است.

محققان گفتند آنها قادر به مطالعه تعداد زیادی از بیماران در تهاجمی تهویه مکانیکی به دلیل مشکل تجویز دارو به بیماران در هواکش.

به این ترتیب آنها می توانند تصمیم گیری در مورد اثربخشی در بيماران تحت ونتيلاسيون مکانيکی محققان میگویند نتایج کامل در دسترس خواهد بود به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. "این نتایج روشن و یک بار دیگر تاکید مقدار زیادی کارآزمایی تصادفی بالینی در افتراق مواد مخدر ما امیدواریم که کار از درمان ما می دانیم که انجام کار گفت:" مارتین Landray استاد پزشکی و اپیدمیولوژی در دانشگاه آکسفورد.

"در بسیاری از کشورها دستورالعمل های کنونی توصیه لوپیناویر-ریتوناویر به عنوان یک درمان برای COVID-19" گفت: Landray معاون محقق از محاکمه.

نتایج حاصل از این آزمایش همراه با کسانی که از بزرگ دیگر تصادفی محاکمه باید اطلاع تجدید نظر به کسانی که دستورالعمل ها و تغییرات به راه فردی بیماران درمان می شوند, محققان گفتند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب