COVID-19 قرنطینه است بیش از, Grafton, تیم بیس بال در حال حاضر آماده برای بازی

پس از تعطیل در جولای 3 با توجه به COVID-19 pandemic, Grafton, برنامه ریزی شده است تا رزومه کاری خود را به شیوه

توسط NEWSATROPAT در 29 تیر 1399

پس از تعطیل در جولای 3 با توجه به COVID-19 pandemic, Grafton, برنامه ریزی شده است تا رزومه کاری خود را به شیوه های امروز, جولای 18. مربی جوی Demers چهار شیوه های برنامه ریزی شده قبل از سن 19-و-تحت منطقه شروع مسابقات روز شنبه در پارک رودخانه.

"من می خواهم به فکر می کنم ما می توانیم در چهار شیوه" Demers گفت. "ما همه از طریق ژوئن. من فکر می کنم ما می توانیم دوباره به فرم. اما آن را سخت می گویند. ما تا به حال بچه ها نشسته انجام هیچ چیز برای مدتی."

گرفتن یک 10-7 رکورد به مسابقات منطقه. همه کسانی که بازی شد, بازی های برگزار شده قبل از جولای 3. که بعد این تیم مطلع شد که یکی از بازیکنان تا به حال آزمایش مثبت به COVID-19.

این بود که شروع. هر بازیکن و مربی در این تیم دریافت یک تماس را به اطلاع آنها خواهد بود قرنطینه برای 14 روز. ظرف چند روز 10 از تیم 16 بازیکن تا به حال آزمایش مثبت است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"ما در نهایت بازی دوباره به روال عادی ما" Demers گفت. "سپس همه ناگهانی این آمار این تماس تلفنی گفت: یکی از بچه های ما قرار گرفت.

"وزارت بهداشت از مردم خواسته شده آنچه ما انجام می دهند که آنها می خواهم آن را ندیده است گسترش از طریق یک تیم کامل بود. هیچ کس نمی داند برای مطمئن شوید که چگونه ما آن را قرارداد."

این ویروس از بین برود دو هفته بیشتر از بیس بال -- یک تکه بزرگ پس از دبیرستان فصل بیس بال در بهار از دست داده بود به این بیماری همه گیر. گرفتن فصل پایین می آید به حدود سه هفته در ماه ژوئن و هر تیم می تواند انجام دهد در postseason.

"بچه ها ویران شد زمانی که آنها شنیده ام" Demers گفت. "ما در نهایت بدست ما تابستان تیم تمرین هفته اول ماه ژوئن است. سپس ما به تماس های تلفنی.

"بچه ها بدونم زمانی که ما برای اولین بار متوجه شدم (در مورد ابتلا به ویروس) اگر ما می خواهم به بازی دوباره. من تا به حال هیچ ایده. اما ما متوجه شدیم که پس از دو هفته شد تا ما می تواند حمل. من با مربیان دیگر در این منطقه و به آنها گفت که ما به طور منظم فصل انجام شد اما ما می خواستیم به بازی در این منطقه مسابقات است. آنها خوب با آن است."

Demers گفت که او غافل است از هر 19-و-تحت تیم از دست داده است که دو هفته از آن فصل با توجه به همه گیر. او آگاه است از برخی از برنامه های جوانان است که از طریق رفت و قرنطينه.

از 10 گرفتن بازیکنان است که تا به حال COVID-19, Demers گفت: چهار تا به حال علائم جزئی. دیگران تا به حال هیچ نشانه و مقدار زیادی از وقت آزاد.

"من فکر می کنم آنها در حال رفتن دیوانه" Demers گفت. "آنها بچه ها هستند. آنها نیاز به فعال باشد.

"ما هیجان زده به بازی دوباره."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب