5 سوال برای چاد پارکینسون: این کاغذ پاره با هدف بازگشت

برای 5 سوال این هفته هرالد صحبت می کند به چاد پارکینسون مالک و ناشر خیلی چیزهای این هفته نامه که با توجه به و

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399

برای 5 سوال این هفته هرالد صحبت می کند به چاد پارکینسون مالک و ناشر خیلی چیزهای این هفته نامه که با توجه به وب سایت خود منتشر "چیزهای بی اهمیت سرگرم کننده حقایق سرگرم کننده داستان ها و عجایب."

س: به ما بگویید که کمی در مورد خودتان و چگونه شما به خود خیلی چیزهای.

یک: من انجام شده است آن را برای 23 سال است. من در اصل مشغول به کار در این مقاله به نام داکوتای خریداران به اطراف سیل و آقایان که متعلق به آن یکی که به پایان رسید تا بسته شدن آن است. من در حال حاضر در سراسر خیلی چیزهای کاغذ در منطقه دیگر و به دنبال احتمالا شروع که تا. هنگامی که او تعطیل مقاله خود من حدس می زنم که بود که در آن من شروع به پریدن کرد و تصمیم گرفت این است آنچه که من باید انجام دهند.

س: چه چیزهایی هستند برای این مقاله با این بیماری همه گیر?

A: خوب, آن را در حال حاضر. من در واقع تا به حال به آن را تعطیل کند. من استفاده از توزیع در توقیف به خاطر من رفتن به یک مقدار زیادی از رستوران ها و مکان هایی مانند آن. برخی از دفاتر باز هستند اما احتمالا به اندازه کافی به حکم انتشار در لحظه. برخی از کسب و کار در حال توقیف بیش از حد و سپس آگهی خود را درآمد شروع به تعطیل چرا که آنها در حال رفتن به تبلیغ, زمانی که آنها نمی تواند در دسترس خواهد بود.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

س: آیا شما به دنبال راه اندازی مجدد انتشارات خیلی چیزهای?

یک: من فقط نوع انتظار برای چیزهایی که برای شروع تکیه نسبت به حالت عادی بازگشت و پس از آن امیدوارم بازگشت وجود دارد. من خوشبین هستم که مردم در حال رفتن به در واقع خوشحال برای رفتن به محل کار و, امیدوارم, اقتصاد اخراج کردن دوباره.

س: چه شما انجام شده است در عین حال?

یک: احتمالا آنچه بسیاری از مردم انجام می دهند, مراقبت از برخی از to-do list مسائل و تمیز دفتر من و همه چیز در اینجا به طوری که من کردم یک تخته سنگ پاک برای شروع دوباره. پشت صحنه مسائل که به نوعی می شود قرار داده. شما سعی می کنید به خودتان بود و من سعی کنید برای یادگیری برخی از چیزهای بیشتر با نرم افزار و چیزهایی مانند آن.

س: پس شما باید این خرابی شما به دنبال بازسازی هر چیزی را با خیلی چیزهای?

یک: هیچ. من بمب ایده های دیگر که من ممکن است در مورد فکر کردم اما راهی که من اجرای آن را به خوبی کار می کند. من مارک کردن ایده ها و مسائل در خرابی. شما ببینید خیلی چیزهای که شما می دانید. آن خواهید بود یک موضوع جالب هر هفته و امیدوارم من فقط می تواند سقوط حق بازگشت به محل. من از مردم درخواست تماس "که در آن خیلی چیزهای?" من در اینجا من فقط می تواند هر چیزی را انجام دهید تا من دریافت یک محل برای قرار دادن آن را برای شما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن