گزارش: واشنگتن به بازنشسته Redskins نام دوشنبه

یک منبع گفت: ورزش, مجله کسب و کار است که این تیم "احساس آن مهم است که به حذف هر گونه شک و تردید به آینده نام."

توسط NEWSATROPAT در 23 تیر 1399

یک منبع گفت: ورزش, مجله کسب و کار است که این تیم "احساس آن مهم است که به حذف هر گونه شک و تردید به آینده نام." این گزارش نشان داد که یک نام مستعار جدید نخواهد بود بلافاصله اعلام کرد با توجه به در حال بررسی مسائل مربوط به علامت تجاری.

یکشنبه شب داستان بیشتر حمایت شنبه گزارش از فوتبال حرفه ای صحبت مایک Florio و یاهو چارلز رابینسون که هر صحبت در مورد یک "قریب الوقوع" تغییر نام. رابینسون گفت: شنبه تغییر خواهد آمد "در 24-48 ساعت" اضافه کردن "NFL شروع به قدم به همه بگویید که واشنگتن نام مستعار بر روی پلت فرم خود را به شروع به نصب آن شروع به مصرف آن را, که بدان معنی است که چیزی در حال آمدن است."

مالک تیم دانیل اسنایدر شده است تحت فشار برای تغییر نام مستعار تیم, لوگو و طلسم با بسیاری از گروه های بومی آمریکا خواستار نام نژادپرست است. فشار ramped تا در این ماه با شرکت هایی مانند نایک, PepsiCo, بانک مرکزی امریکا و فدرال اکسپرس و تهدید به قطع تبلیغات روابط با این تیم است.

در جولای 2, فدرال اکسپرس پرسیدم این تیم برای تغییر نام. فدرال اکسپرس امضا 27-سال $205 میلیون معامله در سال 1999 برای نامگذاری حقوق به فدرال اکسپرس زمینه در Landover, Md., که در آن باشگاه پخش بازی های خانگی خود را. یک روز بعد این تیم اعلام کرد که در حال انجام یک "بررسی دقیق" از نام تیم.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

ورزشی مجله کسب و کار گزارش روز شنبه که این باشگاه به پایان رسید که بررسی.

نایک کشیده همه Redskins کالا را از سایت, ساخت, واشنگتن تنها NFL حق رای دادن نیست ذکر شده در سایت را NFL شاخص.

چهارشنبه گذشته آمازون کشیده Redskins کالا از سایت خود را. دو روز زودتر واشنگتن پست گزارش داد که سه تن از اقلیت صاحبان تیم استخدام یک سرمایه گذاری بانکی شرکت به پیدا کردن خریداران برای سهام خود را از این باشگاه است.

اسنایدر در سال 2013 گفت: "هرگز" تغییر نام.

حق رای دادن شروع به استفاده از ردسکینز نام مستعار در سال 1933 هنگامی که آن را بر اساس در بوستون و قبلا به نام بریوز. تیم صاحب جورج پرستون مارشال نقل مکان کرد این باشگاه به واشنگتن در سال 1937.

یک مجسمه مارشال حذف شد از ردسکینز " رئیس سابق واشنگتن برگزاری, RFK ورزشگاه در تاریخ 19 ژوئن در پی اعتراضات به دنبال برابری نژادی پس از مرگ جورج فلوید. تحت مارشال رهبری ردسکینز شد آخرین تیم NFL به ادغام اضافه کردن اول خود را سیاه و بازیکنان در سال 1962.

واشنگتن برنامه ریزی شده است برای باز کردن فصل در خانه در برابر فیلادلفیا ایگلز در سپتامبر. 13.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن