Dobnak آگهی دوقلوها گذشته کلیولند

حداکثر کپلر و الکس آبیلا هر دو homered و سفت Dobnak تن به تن پنج shutout نوبت به دوقلوها مینه سوتا ضرب و شتم

توسط NEWSATROPAT در 11 مرداد 1399

حداکثر کپلر و الکس آبیلا هر دو homered و سفت Dobnak تن به تن پنج shutout نوبت به دوقلوها مینه سوتا ضرب و شتم Cleveland Indians 4-1 در شب جمعه, جولای 31, در رقابت های لیگ آمریکا مرکزی تیم به داغ شروع می شود در هدف زمینه در مینیاپولیس.

ادی روساریو تا به حال دو بازدید و دو RBIs و خورخه Polanco منطقه نیز تا به حال دو بازدید برای دوقلوها که تساوی از چهار بازی از سری بازی های با سرخپوستان در یک بازی برای هر شخص -- بهبود به 5-2 در این فرآیند است. کلیولند نشسته در 5-3.

Dobnak (1-1) مجاز فقط سه تک و دو پیاده روی در حالی که قابل توجه چهار. تیلور راجرز تن به تن یک 1-2-3 نهم برای کسب درآمد دوم خود را ذخیره کنید.

مایک Clevinger (0-1) در زمان از دست دادن پس از اجازه می دهد چهار اجرا می شود در شش بازدید و پنج در چهار نوبت. Clevinger که زده از پنج اول شد کلیولند نویسنده در این فصل به زمین حداقل شش نوبت در حالی که همچنین اجازه می دهد دو اجرا می شود یا کمتر خوراکی حق رای دادن رکورد در هفت بازی.

کپلر به مینه سوتا 1-0 شود در اول با هشتم leadoff هومر از حرفه خود و دوم از فصل رانندگی 3-1 fastball 444 پا به عرشه فوقانی در سمت راست مرکز.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

جاش دونالدسون به دنبال با یک نقل مکان کرد و به یک ثانیه از بعد زمانی که نلسون کروز راه می رفت. روساریو سپس صف دو به شکاف در سمت راست از مرکز که یک پریدند دیوار به درایو در هر دو دونالدسون و کروز.

آبیلا چراغ خاموش دوم با اولین اجرای خانه در این فصل به آن را 4-0 یک 405-پا درایو به راست.

سرخپوستان قطع آن به 4-1 در ششم با اجرا کردن مسکن تایلر Clippard. خوزه رامیرز چراغ خاموش با یک پیاده روی به سرقت برده دوم و پیشرفته به سوم در یک زمین توسط فرانسیسکو Lindor. او به ثمر رساند یکی از بعد از زمانی که Franmil ریس منعکس دو تا وسط گذشته Polanco و دوم baseman لوئیس Arraez به کم عمق ،

دونالدسون در سمت چپ این مسابقه در نیمه دوم به زمین باز یافته با راست گوساله تنگی و ذکر شده است که روز به روز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب