راز لزبین فاش شد: هپی چیر برای سکس عالی.

هپی چیر چرم یک نفره از نمونه محصولات و مبل های هپی چیر یک نفره می باشد که در سال جاری تولید و روانه بازار شده

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

هپی چیر چرم یک نفره از نمونه محصولات و مبل های هپی چیر یک نفره می باشد که در سال جاری تولید و روانه بازار شده است ، این محصول فوق العاده دارای سطح بسیار نرم و انعطاف پذیری می باشد به طوریکه افراد تنها با یک بار استفاده از آن دیگر به سراغ مبل های سفت و خشک نخواهند رفت ، این محصول بسیار آرگونومیک ساخته شده و می تواند بدن افراد را به خوبی و در بهترین حالت خود قرار دهد ، به همین دلیل نیز اگر به صورت مداوم و طولانی مدت از این هپی چیر استفاده کنید هیچ فشاری را بر روی اندام های خود حس نخواهید کرد ، علت این ویژگی عالی هپی چیر نیز استفاده از یونولیت ( فیبر ) در داخل محصول می باشد ، این یونولیت های اسفنج مانند که به صورت خرد شده می باشند به خوبی منعطف می شوند و خاصیت فنری را به مبل می بخشند ، رویه محصول نیز از چرم مصنوعی ساخته شده و رنگ یک دست قهوه ای دارد ، این پوسته که قابل تعویض می باشد مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش دارد و طول عمر آن بسیار بالاست . هپی چیر و تولیدی انواع هپی چیر راحتی و فروشگاه اینترنتی هپی چیر خارجی با قیمت ارزان و کیفیت عالی و نمایندگی مرکزی پخش عمده و خرده فروشی در سایت ایلی تویز و خرید و فروش هپی چیر در ایران به قیمت عمده به صورت تک و عمده و فروش ویژه هپی چیر اینتکس و هپی چیر های بادی با کیفیت اصلی و قیمت ارزان و مبل بادی و کاناپه بادی راحتی در فروشگاه مرکزی اینتکس در شهرهای مختلف ایران به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رسد .  Content has ​be᠎en g᠎en er ated by GSA C​on᠎tent Generator DE MO!

تولید کننده مبل هپی چیر در این مرکز پخش سعی بر این دارند تا برای ساخته شدن مبلمان های راحتی یونولیتی از بهترین مارک و بهترین برند شناخته شده انواع چرم , مخمل ، پارچه مازراتی ، پارچه پلی استر ، پارچه کبریتی ، پارچه خز بلند و کوتاه در بازار استفاده کنند تا به دوام و طول عمر محصول بیفزاید و از رضایت کامل خریداران محترم اطمینان را حاصل نماید ، در بسیاری از اماکن مانند کافی شاپ ها ، شرکت های بزرگ تجاری ، گیم نت ها , ویلا های شخصی و عمومی , منازل شخصی ، عکاسی های کودکان و بزرگسالان , میتوانید از انواع مبل های هپی چیر با رنگ های مختلف بهره ببرید و یک فضای جدید و منحصر به فرد را ایجاد کرده و دکوراسیون مورد نظر خود را بسازید . تمامی قسمت های بدنه مبل هپی چیر کبریتی مخمل از پارچه مخمل کبریتی با ضخامت چند لایه ساخته شده که از مقاومت بالا در برابر وزن و از طول عمر بالایی برخوردار است .

اولین بار این مبل ها در کشور فرانسه تولید شدند و با گذشت زمان مورد توجه دیگر کشورهای اروپایی نیز قرار گرفتند و بعد از آن به آسیا نیز وارد شد. هپی چیر هم مانند دیگر اجناس و وسایل مورد نیاز افراد، از فروشگاه های مجازی قابل خریداری هستند. این محصول را می توان به صورت مستقیم و با قیمت مناسبی از طریق نمایندگی های عرضه کننده محصولات بادی خریداری کرد و مزیت های عمده و منحصر به فردی که این محصول داراست، بهره مند گردید. در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و مطابق با راحتی و سلیقه خود قابل استفاده قرار دهید. به همین دلیل فروشگاه اینتکس برای جلب رضایت مشتری محصول را با ضمانت 2 ساله به فروش میرساند . مواد گرانول یا یونولیت خرد شده به دلیل ریز بودن و ساخته شدن به شکل دایره های کوچک این قابلیت را دارد که در داخل مبل شنی به راحتی جا به جا شود و به سرعت جاهای خالی مبل را پر کنند و مبل را به شکل دلخواه شخص در بیاوردند .

هپی چیر یک نفره پارچه ای به رنگ زرشکی و با پارچه مازراتی تولید شده و بهترین مبل راحتی شنی مخصوص بزرگسالان میباشد که با ساختار کاملا طبی و استاندارد در کارخانه تولید کننده مبل های هپیچیر سایت شاپ اینتکس تولید میشوند . یونولیت خرد شده یا دانه یونولیتی مبل هپی چیر و مبل بین بگ به صورت فشرده و خرد شده فقط در بسته های 3 کیلویی و 5 کیلویی عرضه میشود و قیمت برحسب ۱ کیلو گرم میباشد و مخصوص انواع مبل هپی چیر , مبل بین بگ , مبل شنی , انواع مبل های شنی چرم , مخمل , برزنتی , پارچه ای , در اندازه های بزرگ و کوچک میباشد . اندازه مبل هپیچیر چرم دو رنگ بزرگسال به طول 120 سانتیمتر , عرض 90 سانتیمتر , ارتفاع 110 سانتیمتر , ارتفاع نشیمن 50 سانتیمتر , تحمل وزن 170 کیلو گرم , وزن بسته بندی 6 کیلو گرم را دارد . مبل هپی چیر چرم با مواد داخلی یونولیتی اندازه ای به طول 110 سانتیمتر , عرض 100 سانتیمتر , ارتفاع 110 سانتیمتر , ارتفاع نشیمن 50 سانتیمتر , تحمل وزن 180 کیلو گرم , وزن بسته بندی 5 کیلو گرم را دارد .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن