پشت لنز — انجمن اخبار سرویس عکاس خبری قطاری از مینیاپولیس تظاهرات

دو ساعت پس از منع رفت و آمد در حدود 10 p. m. روز شنبه, مارس 30 در مینیاپولیس من نشسته در من ضرب و شتم کردن, سی

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399

دو ساعت پس از منع رفت و آمد در حدود 10 p. m. روز شنبه, مارس 30 در مینیاپولیس من نشسته در من ضرب و شتم کردن, سیاه, فولکس واگن Jetta در از دست دادن کامل.

پوست من مهم بود از عرق و باقی مانده است. آدرنالین چپ قلب من هنوز تپش در سینه من حتی اگر من امن در داخل به راحتی از ماشین من.

من رسانه ها شریک Macklin کاروسو و من فقط سمت چپ صحنه پنجم حوزه ایستگاه پلیس در مینیاپولیس که در آن صدها نفر از معترضان جمع شده بودند برای نشان دادن همبستگی خود با جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که درگذشت در حالی که در بازداشت پلیس مینیاپولیس گروه افسران در روز یادبود, مارس 25. معترضان وجود دارد را برای ریختن به نور در خشونت پلیس و زندگی از دست رفته در طول تاریخ خشونت بار پلیس مواجه است. ما وجود دارد به عنوان روزنامه نگاران مستند تاریخچه اتفاق می افتند قبل از چشم ما.

گالری عکس: مینیاپولیس تظاهرات — مارس 30 و 31, 2020

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

فقط 30 دقیقه گذشته 8 بعد از اجرای قانون از جمله سربازان دولت و مینه سوتا گارد ملی آغاز شده و با استفاده از جمعیت و پراکندگی و تاکتیک های مانند گاز اشک آور و استفاده از زور. قبلی پنج شنبه شب در مه 28, شورش در زمان بیش از مینیاپولیس پلیس بخش سوم حوزه ساختمان است. نگرانی که همان چیزی که اتفاق می افتد به پنجمین حوزه منجر به استفاده بیشتر از زور توسط مقامات.

بعد از اولین گاز اشک آور حادثه و ترس از آنچه ممکن است در آینده رخ ما رهبری است.

ما ماندن در St. Paul اما اجرای قانون در حال تعطیل کردن همه پل ها بر روی رودخانه می سی سی پی اتصال دو شهر بودند و از نزدیک گشت هر جاده ها.

ما گیر شد و من در تکمیل وحشت. من هنوز هم تا به حال به ارسال عکس ها من تا به حال گرفته شده برای فروم, اخبار, خدمات, اما من باتری لپ تاپ مرده بود.

"اگر ما نمی توانیم درایو من فقط رفتن برای اجرا به آپارتمان" گفتم کاروسو.

"به هیچ وجه" او گفت:. "شما نمی توانید گذشته اجرای مقررات منع رفت و آمد از طریق جاده های محافظت شده با پلیس است. آنها نمی دانند که چرا شما در حال اجرا به سمت آنها. آنها را شلیک کنید (گلوله های لاستیکی)."

خوشبختانه من در بر داشت رودی و Elvi Brynolfson که ایستاده بودند و در بیرون جنوب مینیاپولیس خانه که مایل به کمک به یک غریبه. آنها به من اجازه ارسال با استفاده از یک پریز برق خود را از ایوان به قدرت بالا برای کامپیوتر و ثبت عکس با مهلت.

خوب لطف خیرخواه غریبه مثل رودی و Elvi رو ما از طریق آخر هفته. افراد به صورت تصادفی در خیابان در حال عبور از آب و غذا تامین گاز اشک آور امداد, برگزاری, دست من که نمی توانستم از طریق یک ابر گاز و ارائه ما مکان برای اقامت.

قوی وجود دارد کمرنگ شفا و collectivism اما روشن بود: من هرگز تا کنون می خواهید برای ضبط تصاویر مثل این دوباره. من نمی لذت بردن از این. هیچ کس می کند.

من یک زن سفید و دیدگاه من است سرند با امتیاز. من هم کار را برای یک سازمان خبری است که از من پشتیبانی می شود و یا مسئول اگر چیزی برای من اتفاق افتاده. بسیاری از معترضان و اعضای عمومی این کار را ندارد. آنها وجود دارد خطر جان خود را به خاطر یک علت است. یعنی عدالت برای جورج فلوید.

این آسان بود رویداد به سند. وجود دارد تنها دو روز من به طور مداوم کشیده در بسیاری جهات. به عنوان یک عکاس خبری این وظیفه من را به دقت ضبط کل داستان. اما آنچه که کل داستان ؟ چگونه می تواند شما احتمالا رله قرن خشونت پلیس و نژاد پرستی و نسل تروما در یک عکس ؟ آن را غیر ممکن است feat.

تاثیر یک عکس چیزی است که من را به آرامی. این تصاویر می تواند تغییر زندگی کسی را برای بهتر یا بدتر. هر عکس من سعی کردم به ضبط با مراقبت و قصد.

جامعه روزنامه نگاران حرفه ای' منشور اخلاقی لیست "به حداقل رساندن آسیب" به عنوان یکی از پایه های اخلاقی روزنامه نگاری است. پیش از آن روز در حوزه پنجم پلیس یکی از معترضان منجر جمعیت فریاد زد: از طریق یک بلند گو حرف زدن که مطبوعات است "ما دومین خط دفاع" و دعوت از اعضای رسانه ای به آمدن نزدیک تر است.

Ericia Dischino tweet

این بود که آنچه که من انجام می دهند ؟ من تصاویر بالقوه هزینه کسی که زندگی خود را ؟ یکی از چیزهایی که من نمی دانم این است که این حوادث نیاز به مستند. این تفاوت های ظریف پیچیدگی و در بین لحظات بشریت هستند و آنچه من به دنبال.

به عنوان انسان ما خیلی سریع به انتخاب دو طرف و به خودمان داستان ما باور درست باشد. اما بیش از آن است. وجود دارد بسیاری از مناطق خاکستری. این وظیفه ما به عنوان روزنامه نگاران به رله که منطقه خاکستری به عنوان بهترین ما می توانیم.

هر دو معترضان و اجرای قانون تلاش بودند برای انجام شغل خود به عنوان شهروندان و مقامات. افرادی هستند که در پشت "Black Lives Matter" نشانه. افرادی هستند که در پشت جلیقه های ضد گلوله و نظامی دنده.

ما در حال تلاش برای زنده ماندن در سیستم های که دیگر کار برای همه ما و از طریق coronavirus همه گیر است که ما را راکد با ترس.

جورج فلوید متاسفم. من متاسفم شما نمی دور عبور از سن در راحتی از خانه خود را. من متاسفم شما نمی توانید به دیدن دختر خود را رشد می کنند.

اما رک و پوست کنده بودن "متاسفم" کافی نیست. بسیاری وجود دارد و آشوب تخریب و جمعی از تروما رخ می دهد در حال حاضر در سراسر مینه سوتا و کشور است.

ما فقط یک گزینه ای: برای بیرون آمدن از این قوی تر از قبل.

اریکا Dischino یک عکاس خبری برای غرب مرکزی تریبون و فروم خبری سرویس. او یک بومی از نیوجرسی و فارغ التحصیل از کالج ایتاکا در نیویورک است.

تصویری از مینیاپولیس تظاهرات — مارس 30 و 31, 2020



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب