COVID-19 رسیده است اوکراین زندان

در بریسلاف بازداشت پیش از محاکمه مرکز در Ternopol منطقه وجود دارد که می تواند جدا از بقیه امکانات; این به این

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399

در بریسلاف بازداشت پیش از محاکمه مرکز در Ternopol منطقه وجود دارد که می تواند جدا از بقیه امکانات; این به این معنی است که افرادی که در خارج از دادگاه و پس از تحقیق در عملیات قادر به جدا برای 14 روز به عنوان آنها باید: آنها را به صبر در پیش از محاکمه مناطق است که به طور موثر به عنوان یک خطر برای دیگر زندانیان. به عنوان نیز وجود دارد هیچ جداسازی فضا برای کسانی که قرارداد این ویروس یک فرد بیماری می تواند تبدیل به یک تهدید از توده عفونت است.

گمراه کننده عفو

در تلاش برای جلوگیری از coronavirus اپیدمی بیش از 26 کشور جهان تصمیم گرفته اند برای آزادی زندانیان. در برخی موارد این به این معنی اولیه آزادی برای مردم در یک گروه در معرض خطر; در دیگران عفو و یا عفو. در اروپا انتشار این سیاست شده است به دنبال آلمان (که در آن تصمیم گرفته شده است توسط فدرال ایالت به صورت جداگانه), فرانسه, ایتالیا, اتریش, یونان, قبرس, بلژیک, نروژ, انگلستان (به خصوص ایرلند شمالی و اسکاتلند), ایرلند, مجارستان, آلبانی, بلاروس و آذربایجان است.

با توجه به هلسینکی دانشگاه محقق اولگا Zeveleva که مطالعات جهان عمل جنگ با کروناویروس در زندانها پژوهش نشان نداده هر لینک بین آزادی زندانیان و نوع رژیم در یک کشور داده می شود: "انتشار سیاست لزوما در ارتباط با دموکراتیک تر متحده است. این اتفاق نمی افتد در فنلاند به عنوان مثال در حالی که ایران انجام داده است گسترده عفو. با قضاوت بر اساس تجزیه و تحلیل مقدماتی از ما گروه تحقیقاتی می توان گفت که در کشورهایی که در زندان هستند به خصوص کامل دولت آزادی زندانیان بیشتر و بیشتر به سرعت".

با وجود این واقعیت است که قانون اوکراین مجوز سالانه عفو زندانیان, آخرین عفو انجام شده توسط رئيس جمهور آن را امضا کرده بود در سال 2017, اگر چه عفو صورت گرفت هر سال تا سال 2011 و با گسترش coronavirus برخی از آنها شروع به صحبت کردن در مورد بازنگری این عمل است.

در 27 آوریل پارلمان اوکراین به ابتکار خود PM معرفی عفو لایحه با هدف جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. وزارت دادگستری اعلام کرده است که اگر آن را به تصویب قانونی در مورد 3000 نفر را دریافت خواهد کرد عفو. یکی دیگر از لایحه سالانه عفو قانون – در حال حاضر معرفی شده در 6 مارس. با توجه به استاندارد عمل به طور متوسط 900 بیشتر مردم محکوم به غیر جرایم خشونت آمیز نیز می تواند قبل از موعد مقرر منتشر شد. به عبارت دیگر اگر هر دو لوایح در حال تصویب و به قانون بیش از 10 درصد از اوکراین کنونی جمعیت زندانی را آزاد شود.

این لایحه مربوط به کروناویروس عفو را فراهم می کند برای آزادی های اولیه در شرایط مختلف: زندانیان مبتلا به بیماری های جدی و ناتوانی کسانی که با کودکان زیر سن قانونی و سالمندان محکومین و همچنین طول می کشد را به حساب طول جمله در حال حاضر خدمت کرده است. بخش بیشتری از آن amnestied را خدمت کرده اند حداقل یک چهارم از یک جمله برای غیر خشونت آمیز و جنایت (1881 نفر).

با توجه به اوکراین هلسینکی حقوق بشر اتحادیه Oleksandr Pavlichenko یک گروه حقوق مشغول به کار در coronavirus عفو لایحه و توجه ویژه به سازمان آزادی زندانیان عملیات: حمل و نقل به خانه های خود در شرایط قرنطینه مشاهده امتیاز. "ما نمی خواهد فقط پرتاب آنها را بر روی خیابان. و سیستم طراحی شده برای عملکرد کارآمد انتشار" اعلام Pavlichenko.

کارشناسان با این حال کمتر امیدوار در مورد کوروناویروس انتشار لایحه که به تصویب رسید. معرفی شد در مجلس در 27 آوریل, اما پس از آن تنها یک کمیته مورد بررسی قرار گرفت و از آن حمایت کرد (کمیته حقوق بشر در حال حاضر به تصویب آن در 7 مارس).

"وزارت دادگستری است و اراده سیاسی برای تصویب این لایحه است. آنها در حال تهیه پیش نویس توضیحی جزوات برای متقاعد کردن نمایندگان مجلس به آن رای خواهم داد. اما وجود دارد بسیاری از شک و تردید در اطراف این لایحه است. 2020 عفو لایحه را من فکر می کنم از طریق. اما این استاندارد قانون صرف نظر از coronavirus" فعال حقوق بشر Pavlichenko به من می گوید.

Pavlichenko همکاری فعال یوگنی Zakharov معتقد است که هر دو سازمان عفو صورتحساب شده اند به خوبی پیش نویس و باید به قانون مصوب به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. او احساس می کند که احتمال کمی وجود دارد که از این اتفاق می افتد: "نمایندگان مجلس نیست پشت سر آنها: همه آنها شکایت دارند که آنها منفور هستند و تنها علاقه مند به خود رتبه بندی محبوبیت. من می ترسم که ما انتظار داریم نه تنها شیوع این بیماری همه گیر در موسسات و سازمانهای اما اعتراضات در میان زندانیان نیز هست. آنها پس از همه در معرض خطر عفونت: این بیماری همه گیر نیست پایانی آزمایش نیست انجام شده و معمول اقدامات لازم برای حفاظت از مردم به سادگی در دسترس نیستند به زندانیان است. و نه دسترسی به درمان. تعداد زیادی از زندانیان امیدوارند حداقل برای عفو, اما به محض این که آنها متوجه است که وجود دارد نمی تواند یک چیز در حال رفتن به دریافت تند و زننده.


ترجمه شده از روسی توسط لیز بارنز



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن