در Rushmore تهمت می گوید معترضان به دنبال 'بدنام' قهرمانان

توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 2:31:10 pm رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن

توسط NEWSATROPAT در 15 تیر 1399
توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 2:31:10 pm
Donald Trump, Melania Trump, Mount Rushmore, Election Campaign رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به همراه بانوی اول Melania Trump, ایستاده در طول یک روگذر در کوه راشمور یادبود ملی, جمعه, جولای 3, 2020, نزدیکی کیستون, S. D. (AP Photo/الکس Brandon)

صحبت کردن تا حد زیادی maskless جمعیت در کوه راشمور رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت که معترضان برپا "بی رحم مبارزه برای محو کردن تاریخ ما" در میان تظاهرات علیه نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس.

تیز ملامت در یک روز تعطیل به آدرس علامت این کشور استقلال, شرح زیر است هفته از اعتراضات را در سراسر کشور برانگیخت با روز یادبود کشتار جورج فلوید توسط پلیس در مینیاپولیس. برخی از تظاهرکنندگان نیز نابود شده و یا آسیب دیده مؤتلفه آثار و مجسمه ارج نهادن به کسانی که بهره مند از برده داری.

"این جنبش آشکارا حمله به میراث هر فرد در کوه راشمور" مغلوب ساختن پیشی جستن کرد و گفت که برخی در جناح چپ امیدواریم که به "بدنام قهرمانان ما پاک کردن ارزش های ما و تلقین فرزندان ما است."

سخنرانی خود در نظر گرفته شده به برگرد تا خود را محافظه کار پایه می آید به عنوان برگ برنده خود را دیده است ایستاده رکود بیش از دست زدن به او از این بیماری همه گیر و پاسخ به اعتراضات و ناآرامی در سراسر کشور است. با چهار ماه تا انتخابات مغلوب ساختن پیشی جستن امید برای دور دوم "یک بار رو به پایین بیکاری و خروشان بازار سهام" به نظر می رسد نامشخص است.

Donald Trump, Mount Rushmore, Election Campaign رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن لبخند در کوه راشمور یادبود ملی, جمعه, جولای 3, 2020, نزدیکی کیستون, S. D. (AP/PTI عکس)

در میان headwinds تهمت خود را تیز کرده تمرکز خود را سرسخت ترین پایگاه هواداران به عنوان نگرانی رشد می کند در داخل مبارزات انتخاباتی خود که نظرسنجی اعداد در میدان نبرد آمده است که تصمیم خواهد گرفت 2020 انتخابات در حال لغزش.

مغلوب ساختن پیشی جستن در هفته های اخیر به طور فزاینده ای شدت انتقاد کرد در "جناح چپ اوباش" با استفاده از یک نژاد پرست لقب به مراجعه به کروناویروس و بازدید از این کشور در جنوب مرز به ویژه پیشرفت در سال 2016 مبارزات انتخاباتی وعده ساخت ایالات متحده و مکزیک مرز دیوار.

این رویداد در حالی که نه یک کمپین تجمع تا به حال احساس به عنوان یکی از دوستانه جمعیت استقبال مغلوب ساختن پیشی جستن با شعارهای "چهار سال دیگر!" و تشویق می کردند و با شور و شوق به او و بانوی اول Melania Trump زمان مرحله.

"کسانی که به دنبال پاک کردن میراث ما می خواهند آمریکایی ها را فراموش افتخار ما و بزرگ ما عزت به طوری که ما دیگر نمی تواند درک خودمان یا امریکا سرنوشت" تهمت گفت.

این رویداد جلب هزاران نفر از تماشاگران بسیاری از آنها بدون ماسک حتی به عنوان coronavirus موارد سنبله در سراسر کشور است. رئیس جمهور راه اندازی شد به صحبت می کنند قبل از آتش بازی نشان می دهد برای اولین بار برگزار می شود در سایت در بیش از یک دهه.

ساعت قبل از تهمت وارد معترضان مسدود شدن جاده منتهی به این بنای تاریخی است. مقامات کرد به حرکت تظاهرکنندگان عمدتا بومیان معترض که داکوتای جنوبی, سیاه تپه گرفته شده از لاکوتا مردم در برابر پیمان نامه. حدود 15 معترضان دستگیر شدند پس از از دست رفته یک پلیس-تحمیل مهلت را ترک کنند.

تهمت بود در انتظار یک داکوتای جنوبی نشان می دهد حمایت با دولت حزب جمهوریخواه فروش تی شرت که ویژگی مغلوب ساختن پیشی جستن در یادبود در کنار جورج واشنگتن و توماس جفرسون تئودور روزولت و آبراهام لینکلن. اما نگرانی در مورد کوروناویروس ریسک و خطر آتش سوزی از آتش بازی همراه با بومیان آمریکا, گروه داعش نیز حضور داشتند.

جمهوری خواه فرماندار کریستی Noem یک مغلوب ساختن پیشی جستن متحد گفته بود اجتماعی فاصله نمی توان مورد نیاز در طول این رویداد و ماسک می شود اختیاری است. سازمان دهندگان این رویداد به ارائه ماسک برای هر کسی که می خواست آنها و برنامه ریزی برای نمایش شرکت کنندگان برای علائم COVID-19.

Noem در سخنان خود تکرار تهمت حملات علیه مخالفان خود که "در حال تلاش برای پاک کردن این درس از تاریخ". "اشتباه نکنید: این کار در حال انجام است عمدا به بی اعتبار امریکا را تاسیس و اصول و بی اعتبار افرادی که تشکیل آنها را" او گفت:.

شهر کوچک کیستون نهفته است که چند کیلومتر از این بنای تاریخی شد وزوز با مردم جمعه به امید گرفتن یک نگاه اجمالی از آتش بازی و رئیس جمهور. بسیاری از عینک pro-مغلوب ساختن پیشی جستن تی شرت و کلاه. چند تن ماسک.

"این است که به رتبه بالا در صفحه چهارم از Julys که من صحبت کردن در مورد" گفت: Mike Stewhr است که خانواده خود را از نبراسکا.

مایک هریس از Rapid City, که گفت که او یک جمهوری خواه عینک ماسک و دست تکان داد ضد مغلوب ساختن پیشی جستن پرچم. او همچنین ورزشی یک تفنگ دستی در هر ران. او گفت که او نگران این رویداد خواهد جرقه COVID-19 شیوع. "من فکر می کنم این یک مثال بد بودن تعیین شده توسط رئیس جمهور ما و ما فرماندار" هریس گفت.

رهبران چندین قبایل بومی آمریکا در منطقه نگرانی است که این رویداد می تواند منجر به شیوع ویروس در میان اعضای خود را که آنها می گویند به ویژه آسیب پذیر به COVID-19 دلیل کمبود بودجه روبرو سیستم مراقبت های بهداشتی و شرایط بهداشتی مزمن.

"رئیس جمهور این است که با قرار دادن ما اعضای قبیله ای در معرض خطر به مرحله یک op عکس در یکی از مقدس ترین مکان" گفت: Harold Frazier رئیس شایانی رودخانه سو قبیله.

برخی از گروه های بومی آمریکا استفاده مغلوب ساختن پیشی جستن بازدید در اعتراض به کوه راشمور یادبود خود اشاره به این که سیاه تپه گرفته شده از لاکوتا مردم است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن