چین گزارش یکی coronavirus مورد دیروز مرگ و میر می ایستد در 4,633

توسط: PTI | پکن | منتشرشده: مارس 2, 2020 1:58:12 pm یک کودک با پوشیدن محافظ ماسک صورت برای کمک به جل

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | پکن | منتشرشده: مارس 2, 2020 1:58:12 pm
China coronavirus, China news, Wuhan, China reports on ecase, china deaths, China covid infections, world news یک کودک با پوشیدن محافظ ماسک صورت برای کمک به جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید با حباب های بعدی به یک نقاب زن به عنوان آنها راه رفتن در امتداد پیاده رو در پکن روز سه شنبه. (AP)

چین که در آن کشنده کروناویروس اولین ظهور در ماه دسامبر گذشته گزارش داد فقط یک COVID-19 مورد ملی کمیسیون بهداشت (NHC) گفت: در روز شنبه. مرگ و میر باقی مانده در 4,633 با جدید مرگ و میر.

از روز شنبه کل موارد تایید شده در سرزمین اصلی بودند 82,875. به عنوان بسیاری از 77,685 بیماران شده اند بهبود این NHC گفت.

یکی جدید وارد coronavirus مورد گزارش شده بود در روز جمعه با هیچ محلی جدید عفونت آن گفت.

چین گزارش کرده است در مجموع 1,671 وارداتی COVID-19 نفر از جمله هفت در وضعیت بحرانی است.

هوبئی استان و پایتخت آن ووهان مرکز از این ویروس گزارش نشده اند هر coronavirus مورد به مدت 28 روز متوالی پس از 4 آوریل محلی کمیسیون بهداشت گفت: در روز شنبه.

هوبئی همچنین کاهش آن COVID-19 پاسخ اضطراری از بالاترین سطح به دومین کشور در روز شنبه. کاهش اورژانس سطح را نشان می دهد دستیابی به موفقیت بزرگ در هوبئی را پیشگیری و کنترل در برابر coronavirus, هوبئی معاون فرماندار یانگ Yunyan گفت: رسانه ها.

در ضمن 20 جدید بدون علامت موارد گزارش شده در جمعه نظر گرفتن مجموع تعداد این بیماران به 989.

بدون علامت موارد مراجعه به افرادی که مورد آزمایش قرار COVID-19 مثبت اما توسعه هیچ علائمی مانند تب و سرفه یا گلو درد. اما آنها در برخواهد داشت خطر گسترش این بیماری به دیگران.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب