Coronavirus جهانی موارد به روز رسانی 28 ژوئن: تایید coronavirus موارد تصویب 10 میلیون نفر در سطح جهان

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز رسانی: 28 ژوئن 2020 6:55:31 pm کارگران با پوشیدن لباس محافظ ث

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز رسانی: 28 ژوئن 2020 6:55:31 pm
Coronavirus Global Cases Updates, 28 June: Cases surpass 10 million mark کارگران با پوشیدن لباس محافظ ثبت نام مردم برای coronavirus آزمون در یک جامعه درمانگاه بهداشت در پکن پنج شنبه, 28 ژوئن سال 2020 است. (عکس از آسوشیتدپرس)

Coronavirus جهانی به روز رسانی: تایید تعدادی از coronavirus موارد در جهان پیشی گرفته 10 میلیون در روز یکشنبه. یک چوب خط حساب وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز ثبت نام گریم نقطه عطف در روز یکشنبه پس از هند و روسیه اضافه شده هزاران مورد جدید. ایالات متحده تایید کرده است بیش از 2.5 میلیون عفونت ترین در جهان است.

به عنوان بسیاری از 4,97,000 مردم فوت کرده اند با توجه به این بیماری است. نیمی از تهدیدات شناخته شده به بهبود است. آمریکای شمالی و آمریکای لاتین و اروپا هر حساب برای حدود 25 درصد از موارد در حالی که آسیا و خاورمیانه گزارش داده اند که حدود 11 درصد و 9 درصد از کل موارد.

بریتانیا قصد دارد ترجمه مستندات به عنوان مرگ و میر در میان هندی-منبع مردم بالا باقی می ماند

دولت بریتانیا روز یکشنبه گفت: این برنامه ریزی برای تحمیل موضعی مستندات در برخی مناطق نشان سنبله در coronavirus عفونت به عنوان آخرین آمار و ارقام نشان داد که منشأ مردم باقی می ماند در این دسته از کسانی که سخت ترین ضربه از ویروس کشنده در میان بریتانیا اقلیت های قومی.

Indonesia, Malaysia, Face mask, COVID-19 mask, COVID-19 face mask, Fashion face mask, COVID-19, Coronavirus pandemic, Trending news, Indian Express news. یک فروشنده نشسته در نزدیکی یک طراحی چهره ماسک نمایش در یک بازار سنتی در میان coronavirus بیماری (COVID-19) شیوع در جاکارتا اندونزی. (تصویر های اعتباری: فردا نیوز)

دبیر خانه Priti پاتل تایید به عنوان "صحیح" گزارش اولین محلی lockdown برای لستر یک منطقه در شرق انگلیس با یک زن هندی-منبع جمعیت. "ما شاهد شعله ور شدن یو پی اس در سراسر کشور در حال حاضر فقط در سه یا چهار هفته در خاص است. وجود خواهد داشت پشتیبانی از رفتن به لستر گفت:" پاتل.

Coronavirus گسترش به تمام 77 مناطق نپال

Coronavirus عفونت گسترش به تمام 77 مناطق در نپال با تشخیص 463 جدید COVID-19 نفر در کشور وزارت بهداشت گفت: در روز یکشنبه. ویروس کشنده تاکنون 28 زندگی در نپال سلامت, سخنگوی وزارت Jageshwar Gautam گفت: در نشست خبری روزانه.

با تشخیص 463 جدید کروناویروس موارد در 24 ساعت گذشته کل چوب خط حساب کردن در حال حاضر در 12,772, او گفت:. Coronavirus در حال حاضر گسترش به تمام 77 مناطق در این کشور, وزارت گفت. به عنوان بسیاری از 179 coronavirus بیماران از جمله 13 زن بودند مرخص شده از بیمارستان در نظر گرفتن تعداد کل بهبود به 3,013.

ایتالیا افتخارات آن ویروس مرده با برگامو کنسرت

ایتالیا است و ارج نهادن به آن coronavirus مرده با مرثیه کنسرت انجام شده در مقابل گورستان در برگامو, یکی از سخت ترین ضربه استان در زمانی مرکز اروپا شیوع. رئیس جمهور Sergio Mattarella از 243 شهرداران از شهرستانها در برگامو استان و یک نماینده از خانواده هایی که عزیزانشان را از دست داده اند دعوت به حضور در این کنسرت شب که در حال انتقال زنده در تلویزیون دولتی RAI.

US coronavirus cases, coronavirus cases US, US Europe border, Europe borders open, Europe coronavirus cases, World news, Indian Express مردم منتظر برای عبور از یک خیابان در منطقه خرید از جاده باغ به عنوان شهر دولت بازگشایی اقتصاد در میان بیماری کروناویروس (COVID-19) شیوع در سنگاپور ژوئن 19 سال 2020 است. رویترز/ادگار سو

از آن خواهد شد از ویژگی های مرثیه توده تشکیل شده توسط برگامو بومی گائتانو دونیزتی, ایتالیا یکی از مهم ترین قرن 19 آهنگسازان.

سنگاپور گزارش 213 جدید COVID-19 موارد

سنگاپور مقامات خواسته اند مردم را به پایبندی به اجتماعی فاصله و دیگر coronavrius پیشگیری از هنجارهای پس از این کشور جزیره گزارش 213 موارد جدید در روز یکشنبه. از موارد جدید, 202 در حال کارگران خارجی ساکن در بسته بندی خوابگاه که باید به حساب برای بسیاری از سنگاپور ویروس موارد است. دولت به شدت در تست های این محله.

بقیه 11 مورد جدید گزارش شده از جامعه مناطق از جمله پنج سنگاپور شهروندان یا ساکنان دائمی (خارجی) و شش خارجی در کار عبور می کند گفت: وزارت بهداشت (MOH). در حال حاضر تعداد کل COVID-19 موارد در سنگاپور می ایستد در 43,459.

هند گزارش بیش از 19,000 موارد جدید Covid-19

coronavirus, coronavirus latest news, lockdown, india coronavirus cases, coronavirus today news, lockdown extension news, corona cases in india, lockdown india, india news, coronavirus news, covid 19 india, coronavirus live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india هند گزارش داد بیش از 19,000 موارد coronavirus و 410 مرگ و میر در شنبه, آوردن تعداد کل موارد به 5,28,859 با 16,095 مرگ و میر تا کنون. (اکسپرس فایل عکس توسط Amit Mehra)

هند گزارش داد بیش از 19,000 موارد coronavirus و 410 مرگ و میر در شنبه, آوردن تعداد کل موارد به 5,28,859 با 16,095 مرگ و میر تا کنون. دنبال Coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی

در حالی که عفونت فعال در 2,03,051 وجود دارد 3,09,713 بیمارانی که در حال حاضر در حال بهبود است. یکی از آخرین لاخ موارد اضافه شده اند در کمتر از یک هفته. در میان افزایش چند متحده reimposed نسبی یا کامل مستند.

62 موارد جدید در کره جنوبی

کره جنوبی تایید 62 موارد جدیدی از کروناویروس در 24 ساعت گذشته از آسوشیتد پرس گزارش داد. تعداد کل موارد در کشور در حال حاضر در 12,715 با 282 مرگ و میر.

coronavirus, coronavirus global updates, coronavirus US cases, coronavirus cases US, US coronavirus cases, World news, Indian Express همسایگان راه رفتن گذشته یک نقاشی دیواری در افتخار از سلامت کارگران که کمک COVID-19 نفر در این کشور در بیمارستان های نقاشی با 26 سال شهری هنرمند کوین پرز در نزدیکی La گل شاه پسند گورستان در گواتمالا سیتی چهارشنبه 24 ژوئن سال 2020 است. (AP Photo/Moises کستیللو)

کره مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: 11,364 از آنها بهبود یافته اند در حالی که 1,069 در قرنطینه برای Covid-19 درمان است. از موارد جدید, 40 بودند در داخل کشور آلوده در حالی که بقیه 22 آمد از خارج از کشور. آن گفت: 26 داخلی از این موارد تشخیص داده شد در سئول شهری که پر جمعیت است.

چین گزارش 17 موارد جدیدی از کروناویروس

چین گزارش 17 جدید تایید موارد Covid-19 با همه اما سه از داخلی و انتقال در پکن. جدید مرگ و میر گزارش شده در روز یکشنبه. این کشور گزارش کرده است 83,500 موارد و 4,634 مرگ و میر تا کنون.

بسیاری از مردم سفر در طول سه روز جشنواره قایق اژدها به پایان رسید در شنبه اما ضد ازدحام اقدامات در نیروی در سراسر کشور.

برزیل coronavirus موارد عبور از 1.3 میلیون

Coronavirus Global Cases Updates, 28 June: Cases surpass 10 million mark Gravediggers پوشیدن لباس محافظ استراحت بین تدفین در ویلا Formosa گورستان در سائو پائولو, برزیل 27 ژوئن 2020. (رویترز)

برزیل ثبت 38,693 موارد جدید Covid-19 در 24 ساعت گذشته و 1,109 مرگ و میر وزارت بهداشت گفت: در روز شنبه. کشور گزارش شده در اطراف 13,13,667 موارد coronavirus با حدود 57,070 مرگ و میر تا کنون.

مناطق روستایی در ایالات متحده گزارش افزایش در موارد

ایالات متحده در حال تجربه یک موج دوم coronavirus عفونت با ایالات متحده مانند تگزاس و فلوریدا گزارش هزاران نفر از موارد جدید هر روز آسوشیتد پرس گزارش داد. برخی از مکان هایی که به نظر می رسد برای اجتناب از بدترین شاهد موج در عفونت.

بسیاری از مناطق روستایی شهرستان در ایالت از جمله کالیفرنیا, آرکانزاس, میسوری کانزاس تگزاس و فلوریدا دیده می شود موارد افزایش به بیش از دو برابر در یک هفته طبق داده ها از جان هاپکینز (JHU).

Coronavirus, Japan Coronavirus case, Japan Coronavirus deaths, Shinzo Abe یک دکتر بینی جمع آوری یک سواب نمونه در یک Covid-19 تست سایت در کاشیما در مارس 10.

در کانزاس که در آن دام تعداد افراد موارد گزارش شده را بیش از دو برابر در هفته های اخیر. در ژوئن 5, هفت روز به طور متوسط روزانه موارد جدید در حدود 96 تا جمعه از آن بالا رفت و به 211. کانزاس سیتی شهردار Quinton لوکاس دستور داد کارکنان و کسب و کار مشتریان به پوشیدن ماسک زمانی که 6 پا از جدایی امکان پذیر نیست.

روزانه تعداد موارد تایید شده گل رز برای 45,300 از روز قبلی رکورد 40,000 هر JHU. روزانه مرگ و میر پایین آمده اند به حدود 600 از اوج 2,200 در اواسط ماه آوریل است.

ایالت متحده حساب برای بیشترین تعداد از coronavirus موارد در جهان به عنوان بسیاری از 2.5 میلیون مورد و در مورد 1,25,000 مرگ و میر.

آنگلا مرکل هشدار: بیماری همه گیر کوروناویروس به مراتب بیش از

دانش آموزان با پوشیدن ماسک برای جلوگیری از گسترش COVID-19 منتظر نوبت خود را به مورد بررسی قرار گیرد برای پایان سال متوسطه امتحانات در دبیرستان Liceo کندی در رم چهار شنبه, ژوئن 17 سال 2020 است. (سیسیلیا Fabiano/LaPresse از طریق AP)

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز شنبه هشدار داد که این بیماری همه گیر کوروناویروس به مراتب بیش از. مقامات آلمانی تمدید یک مستند در یک منطقه مورد 5,00,000 مردم در هفته گذشته پس از 1,300 کارگران کشتارگاه آزمایش مثبت برای Covid-19. "این آسان برای فراموش کردن چون آلمان واز طریق بحران به خوبی تا کنون, اما این بدان معنا نیست که ما محافظت می شود که خطر شده است بازداشتند; که این مورد به عنوان نشان داده شده است در این منطقه شیوع بیماری.

ویکتوریا اقدامات شامل Covid-19

ویکتوریا دولت در استرالیا شدت تلاش برای مهار افزایش Covid-19 موارد توسط سفارش تست اجباری از تمام مسافران بازگشت از خارج از کشور. دولت گفت: مسافران در قرنطینه اجباری خواهد بود آزمایش دو بار در سوم و یازدهم روز از 14 روز انزوا.

به عنوان بسیاری از 49 مورد جدید گزارش شده در روز یکشنبه. New South Wales, پرجمعیت ترین ایالت در استرالیا گزارش سه مورد جدید در حالی که غرب استرالیا گزارش یک مورد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن